Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny seng!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 21:15   #21
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny seng!

Dere har ikke mulighet for å bygge en liten hems?

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:15   #22
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny seng!

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Dere har ikke mulighet for å bygge en liten hems?

Har nok ikke det.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 21:34   #23
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny seng!

Vi har bare ett barnerom, og to barn, så de er nødt til å sove i køyeseng. Den er høy! Storebror på 9 år hater å ligge øverst i senga. Han synes det er varmt, og gleder seg veldig til å få eget rom snart. Det han ønsker seg mest er vanlig enkeltseng på gulvet. Det er forresten et slit å skifte på den høye senga. Jeg ville valgt en halvhøy seng med plass til oppbevaring under. Pult bruker storebror sjelden. Han vil sitte ved kjøkkenbordet.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:26   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny seng!

Jeg er ikke så glad i så høy seng. Storebror er en nattvandrer så jeg er redd for at han vil falle ned i trappen og sånt i halvsøvne. Han kommer inn til oss hver bidige natt for å sove videre hos oss...
Vi har en halvhøy seng som vi har fått som han skal få etterhvert.
Men sengen var fin, den.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:32   #25
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny seng!

Vi hadde loftseng til 4. klassingen en periode, men de er noe herk å re opp og skifte sengetøy på. Men de er plassbesparende, selvsagt, så det blir en prioriteringssak. Den vi hadde var dessuten fra Ikea og var veldig vaklevoren og knirkete. Det var den grå varianten - tror den heter "Tromsø".

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 23:13   #26
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny seng!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

, men de er noe herk å re opp og skifte sengetøy på.

Har tenkt litt på dette også. Det er jo ulempen med de da.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:54   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny seng!

Kjøper man loftseng er det nok litt knotete med oppredning.
De sengene vi har hatt som ikke er på gulplan har vært halvhøye.
Den som mellomste bruker der begynner senga i skrivebordhøyde. Da kan jeg fin stå på gulvet og re opp. (setter madrassen på høykant for å komme til inerst da)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:58   #28
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny seng!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg tror jeg ville ha kjøpt en slik loftsseng fra IKEA og fylt opp med noe under, slik m^3 foreslår. Eventuelt ville jeg ha undersøkt med en sneker hvor mye det koster å få bygd inn en løsning som passer rommet hans perfekt.

De jeg vet om som har hatt slike varianter du foreslår, har klaget over at de tar stor plass, og er litt sånn uhåndterlige.

Det synes jeg også er en god ide.
Jeg bestillte den sengen, og en billig sovesofa som jeg da skulle sette under. Fikk sovesofaen, men sengen kom jo aldri inn på varehuset i Åsane

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:01   #29
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny seng!



Vi har noe lignende denne til mellomste.
Forskjellen er at vi har hyller i enden, skuffer ved trappen og pulten svinges ut i stedenf or å dras ut. Dermed er det 2 skap bortenfor skuffene ved trappa.
(den ene kommer man til når man svinger ut pulten da)
Når sengene har denne høyden er det ikke knotete å skifte sengetøy.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no