Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-10, 01:32   #61
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Kings of Leon.

Me too!

Og Snow Patrol.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 01:39   #62
baltie
Den paranoide androide
 
baltie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 375
baltie er populærbaltie er populærbaltie er populærbaltie er populær
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Solas og Gotan Project!

Men liten sjanse for at de dukker opp her til lands... Sukk.

baltie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 09:54   #63
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

QOTSA eller Them Crooked Vultures.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:11   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Av de jeg ikke har sett, troner nok Waits, Mitchell og Rickie Lee Jones øverst på listen, men Rickie kommer jo snart! Cohen har jeg heller ikke sett (men nå er det egentlig en mye yngre Cohen jeg helst vil ha, han har vel ikke akkurat vært banebrytende de siste 15 årene).

Av de jeg gjerne vil se igjen, ligger jo alltid PJ og Nick Cave, for eksempel. Og Kaizer (check). Lou Reed er definitivt verdt et gjenbesøk, og saktens David Bowie også. Gamle helter skramler mest.

Hm. Det må da være flere? Er jeg så bortskjemt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:12   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Og ja, jeg ville gjerne sett Arcade Fire og Fleet Foxes igjen, for å se om de virkelig er så bra som jeg syntes da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 10:27   #66
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Det var med stor sorg at jeg ikke fikk dratt til Bergen i våres og sett Bob Hund. Har sett de på Norwegian Wood før, og det var show uten like.

The September When hadde konsert i nærheten tett opptil termin, og det gikk jeg glipp av.

Kaizers. Har ikke fått sett på de siden de varmet opp for Morten Abel for maaange år siden.

Kunne tenkt meg en Abel-konsert også da.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:06   #67
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

INXS med Michael Hutchence , men det toget har dessverre gått for lenge siden.

Det var jeg fast bestemt på at jeg skulle også ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Og ja, jeg ville gjerne sett Arcade Fire og Fleet Foxes igjen, for å se om de virkelig er så bra som jeg syntes da.

Ja, ikke sant. For meg kan neppe Fleet Foxes bli like bra som da. Det har noe forventninger og overraskelse å gjøre.

Også drømmer jeg forresten om å se Midnight Oil også, men de driver vel mest med mer direkte pollitiske greier om dagen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:14   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Øya, ja? De var virkelig i storform.

"Awfully chatty today, hey?"

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:18   #69
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Pink Floyd!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:20   #70
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Øya, ja? De var virkelig i storform.

"Awfully chatty today, hey?"

Øya, ja!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:26   #71
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Hvis vi også kan ta for oss av avdøde artister og oppløste band, så blir lista lang.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:30   #72
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Hvis man drømmer om å se døde artister live, er man mer enn normalt optimistisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 11:41   #73
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

...og så Skambankt-konsert saman med Min Elskede.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 12:03   #74
ingis
Fullverdig medlem
 
ingis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 50
ingis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Muse, Metallica, Led Zeppelin, The Mars Volta, INXS hvis Micheal Hutchence hadde vært i live. U2 så jeg i Paris i 1989, topp den gang, men frister ikke nå.....

__________________
ingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 12:17   #75
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg har sett en del av de jeg ønsker live, ønsker jeg å se de live i Bergen. Alle konserter er bedre på Koengen!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 12:51   #76
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har sett en del av de jeg ønsker live, ønsker jeg å se de live i Bergen. Alle konserter er bedre på Koengen!

Skal du også på Iron Maiden?

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:31   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har sett en del av de jeg ønsker live, ønsker jeg å se de live i Bergen. Alle konserter er bedre på Koengen!


Bullshit.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 13:40   #78
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Jeg kunne godt tenke meg å se Muse og Ash igjen. Ash har jeg bommet på hver jævla gang de har vært i Bergen, så jeg trenger en konsert med dem på Hulen.

Muse har jo kommet langt siden jeg så dem i Irland i 2001, så det er på tide med en revisit.

U2 har jeg også lyst å se - i Irland.

Jeg tror jeg må komme meg på Hulen igjen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 21:51   #79
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.


U2 har jeg også lyst å se - i Irland.

DEFINITIVT

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-10, 22:02   #80
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket band/hvilken artist drømmer du om å se live?

Å! Skambankt har jeg jo ikke sett! De vil jeg se! (Varmet ikke de opp på Valle Hovin i fjor, egentlig?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no