Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jente-joggesko til gutt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-07, 13:21   #1
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jente-joggesko til gutt

(som en liten oppfølger til Hønnis tråd og rosa gummistøvler)

Farmor og farfar kom hjem fra ferie i går og hadde kjøpt nye sko til lillebror på 14 mnd.
La meg beskrive: gull-lisser av sløyfebånd. Sorte sko med glitter i stoffet. Nika-svosjer i cerise, og cerise detaljer. En liten gull-blomst bak på hærkappen.
Og det tenker de at en tøff liten tass skal stabbe rundt i?
Blir litt matt, jeg....

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:29   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt



Blir sikkert nuuuuuudelig!

Hadde pjokken ønsket seg disse hadde det selvsagt vært en annen sak, men jeg regner ikke med at 1-åringen har uttrykt noe spesielle ønsker i den retningen ennå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:30   #3
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:31   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Blir sikkert nuuuuuudelig!

Hadde pjokken ønsket seg disse hadde det selvsagt vært en annen sak, men jeg regner ikke med at 1-åringen har uttrykt noe spesielle ønsker i den retningen ennå.

Ja, hadde han ønsket selv, så!
Nei, han skjønner jo ikke stort av det, stakkar. Men jeg ser liksom ingen grunn til å iføre ham dem. Han får evt. bruke dem som inne-sko...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:32   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Bytt dem, så er du ferdig med problemet (men du må nok leve med svigers ).

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:33   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Var det bestemor som valgte skoene?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:36   #7
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Bytt dem, så er du ferdig med problemet (men du må nok leve med svigers ).

Kjøpt i Spania...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:36   #8
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Var det bestemor som valgte skoene?

Tror du???

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:38   #9
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Kjøpt i Spania...

Markedsplassen? www.finn.no?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:39   #10
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Markedsplassen? www.finn.no?

Joda.. Men vi ser dem veldig ofte, og hun er sånn som da ville spurt hvorfor han ikke bruker skoene sine. Jeg kommenterte bare lissene i går da vi fikk dem. Det føles veldig utakknemlig å kritisere en gave alt for mye. Men det er jo dumt å la dem bli stående, da. Han vokser sikkert snart fra dem! :nikker håpefullt:

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:47   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Det kan jo være flotte innesko da

Det kan jo ikke være noe problem. Om de er gode på foten da selvsagt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 13:50   #12
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det kan jo være flotte innesko da

Det kan jo ikke være noe problem. Om de er gode på foten da selvsagt.

Neida, noe problem er det jo egentlig ikke. Men synd at de ikke kommer til å bli brukt. Jeg tenker også innesko. Må jammen prøve å få skaffet et bilde av dem...

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 15:00   #13
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Takk og lov for at mine svigers er så forsiktige at de nesten spør om lov til å handle til småtten.

Jeg ville brukt skoene inne, og ved besøk til/av de glade giverne. Så får du heller utfylle med genser med spiderman eller svarte dødningehoder, kanskje svigermor ser at du har lite som matcher...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 15:08   #14
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg ville brukt skoene inne, og ved besøk til/av de glade giverne. Så får du heller utfylle med genser med spiderman eller svarte dødningehoder, kanskje svigermor ser at du har lite som matcher...

dødningehoder og gullsløyfer. Det blir bra!!

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 16:59   #15
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

(som en liten oppfølger til Hønnis tråd og rosa gummistøvler)

Farmor og farfar kom hjem fra ferie i går og hadde kjøpt nye sko til lillebror på 14 mnd.
La meg beskrive: gull-lisser av sløyfebånd. Sorte sko med glitter i stoffet. Nika-svosjer i cerise, og cerise detaljer. En liten gull-blomst bak på hærkappen.
Og det tenker de at en tøff liten tass skal stabbe rundt i?
Blir litt matt, jeg....

Hva er Nika-svosjer?

Hvorfor ikke bare bruke de som utesko? Da vil de jo snart bli skitne og mørke...

  Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 17:43   #16
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

De hadde jeg brukt på ham! Til et par dongeri og en tøff genser. So what. En annen ting er om ikke du liker dem da. Synes de hørtes helt rå ut jeg.

Hvorfor ikke

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 17:44   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Bilde?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 17:45   #18
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.651
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Du kan jo og skifte lissene og si at sløyfebåndet gikk så lett opp i knuten. kanskje de blir seende mer maskuline ut med svarte lisser?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-07, 18:19   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Vil også se bilde! .

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 10:04   #20
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jente-joggesko til gutt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vil også se bilde! .


Trenger litt hjelp av datakyndige damer her: har tatt bilde med telefonen min, og sendt det til min e-postadresse så jeg kan legge det inn. Men ingen ting skjer? (har aldri gjort sånt før) Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Opprinnelig lagt inn av TBM

Hva er Nika-svosjer?

En liten skrivefeil der - det skulle være Nike-sjosjer - du vet, den logoen til Nike?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av Toffskij : 03-04-07 kl 14:00. Årsak: Fikset bildelink og quotetagger
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no