Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Utskjelt på SFO

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-06, 23:00   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utskjelt på SFO

Jeg har et aldri så lite dillemma. Enern (ni år) kom hjem fra SFO idag, helt oppløst i tårer. Hun klarte nesten ikke fortelle hva som hadde skjedd, men stykkevis og delt kom det etterhvert frem at hun hadde fått en overhøvling av en SFO-ansatt uten å ha gjort noe som helst. For en jente som aldri gjør noe galt og alltid er snill og grei var dette omtrent verdens undergang. Hun hadde fått beskjed om å skamme seg, og det var spesielt sårende.

Dette hadde skjedd:

En gutt i klassen hennes hadde bedt henne si en setning om og om igjen, i hurtig tempo. Da hørtes det ut som om man sa noe stygt om denne SFO-ansatte, men det fant jo ikke enern ut før hun hadde sagt det. Bestevenninnen til enern hadde ropt til den ansatte: Enern sa at *piiiiip*! hvorpå den ansatte gikk rett i utskjellingsmodus. Enern hadde ikke fått sagt noe som helst før hun hadde fått huden full og overhøvleren hadde snudd på hælen og gått.

Jeg ringte moren til bestevenninnen for å høre om datteren hadde fortalt noe om dette hjemme, og for å bekrefte enerns versjon. Venninnen brøt fullstendig sammen av dårlig samvittighet for at hun var skyld i at enern fikk ufortjent kjeft. Hun bekreftet det som hadde skjedd, og at de ikke hadde rukket å si noe som helst for å forklare seg. Jeg må si jeg syns det er litt rart at det ikke gis rom for forklaringer, men på den annen side så har det vært mye rart som har skjedd der oppe.

Nå vil ikke enern gå på skolen imorgen, for hun er så skamfull og redd for at denne ansatte skal være sint på henne. Hva ville du gjort?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:08   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg hadde grisebanket de.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:08   #3
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde grisebanket de.

Det var selvsagt min første tanke. Hadde du tatt kontakt med denne ansatte?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:09   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg hadde krevd full unnskyldning foran din datter + de andre barna som var tilstede.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:11   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg hadde krevd full unnskyldning foran din datter + de andre barna som var tilstede.

Seriøst, eller tuller du med meg igjen?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:11   #6
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg hadde tatt det opp med den det gjaldt, og krevd en unnskyldning.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:12   #7
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Selvsagt tuller jeg ikke. En offentlig unnskyldning er på sin plass. Hun fortjener å drite seg ut for det hun gjorde og de andre barna + din datter fortjener å se en voksen legge seg langflat etter en tabbe, samt at da skjønner alle at slik oppførsel er ikke lov fra en voksen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:14   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg overreagerer. Jeg syns dette er uakseptabel oppførsel av en voksen, men hadde egentlig regnet med å få høre "get over it" eller noe i den duren.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:15   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Hehe, du skulle sett den listen jeg hadde med ting jeg ønsket å ta opp på foreldremøtet, ting jeg hadde reagert på som ble fortalt hjemme. Jeg syns IKKE du overreagerer.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:19   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg har litt klump i halsen ennå, jeg. Moren til bestevenninnen ringte meg tilbake etter en stund, og da hadde jeg hulking i stereo. Jentene satt og gråt fortvilet, begge to.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:30   #11
aba
Energirik
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
aba er litt kul
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Huff dette hørtes ikke bra ut, og tror jeg ville tatt det opp med en gang (i morgen) Dra sammen med din datter til skolen i morgen og få snakket med den det gjelder. Kanskje hun kan ta det opp på en ok måte på SFO og forklart ting for barna. Håper iallefall det ordner seg!!

aba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:32   #12
Siv
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg opplever her når jenta mi på 11 år kommer og forteller noe som har skjedd på skolen mellom henne og en lærer at hun ikke vil være til stede når jeg snakker med denne læreren. Hun begrunner dette med at hun syns det er ekkelt og at hun er redd for å få mer kjeft fra læreren. Snakk med datteren din og hør om hun vil være tilstede når du snakker med denne ansatte. Vil hun ikke så ikke tving henne, men oppford henne til likevel å bli med, for det er tross alt lettere for henne og forholde seg til denne ansatte etterpå. Så slipper hun og komme dagen etter og ikke vite noe om samtalen dere har hatt.

Det er vanskelig det der med konflikt mellom voksen og barn for den voksne (opplever i allefall jeg ofte) vrir og vender på sannheten og gjenforteller situasjonen på en mer neddyssende måte enn det den egentlig var, i stedenfor å si sannheten. Det er jo feigt gjort og det lærer jo barna at det er greit å lyve.

Skjønner godt at du har lyst til å lappe til denne personen (det hadde nok vært min første reaksjon også). Be om et møte og snakk med h*n. Lykke til.

  Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:32   #13
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Stakkars begge jentene.
Utskjelling av noen foran mange andre er noe som ikke hører hjemme noe sted.

Jeg er faktisk veldig enig med Sitron her, men jeg tviler på om jeg hadde vært tøff nok til å kreve det selv.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:33   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Jeg hadde enkelt og greit tatt den ansatte ved SFO for meg, og bedt vedkommende tenke seg om både to og tre ganger før h*n sprekker neste gang!

Skal man bli sint på et barn, bør man pokker meg finne ut om det er en grunn til å bli sint først! En kjapp samtale med datteren din og venninna hadde løst denne floka på en grei måte! Dette hadde tydligvis ikke den SFO-ansatte tid og/eller interesse av.

Jeg syns vedkommende skylder jenta di en stor unskyldning!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:39   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Har bare lest hovedinnlegget.

Jeg hadde tatt dette opp med den ansatte og sagt at du forstår reaksjonen hennes (neppe noe gøy at hun tror at ungen kaller henne noe), men at det ikke var tilsiktet. Fortell hvordan det skjedde og at jenta de var helt knust og ikke ville gå på skolen. Og spør så til slutt den ansatte om hva hun mener er en grei måte å fortelle jenta di at dette er opp og avgjort og at den voksne nå vet hva som virkelig skjedde.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:41   #16
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Takk for respons - det er godt å høre at jeg ikke var på bærtur. Jeg ringte faktisk denne ansatte da enern fortalte hva som hadde skjedd, og la igjen beskjed på mobilsvaren hennes om at jeg ønsket at hun skulle ringe tilbake. Intet svar. Jeg ville forklare henne hva som hadde skjedd, og at enern var veldig lei seg og følte seg urettferdig behandlet. Nå tror jeg jammen meg jeg skal be henne å oppklare hendelsen med jenta, og gjerne unnskylde seg også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:42   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.531
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg spør fordi jeg lurer på om jeg overreagerer. Jeg syns dette er uakseptabel oppførsel av en voksen, men hadde egentlig regnet med å få høre "get over it" eller noe i den duren.

Jeg også synes oppførselen er uakseptabel, men jeg regner med at du gir den ansatte muligheten til å forklare seg ovenfor deg - på samme måte som datteren din sin oppførsel var uakseptabel, men den ansatte burde ha latt henne få muligheten til å forklare seg. Og hvis datteren din hadde fått forklart seg hadde det vel ikke vært noen sak iom dette var en misforståelse? Og det er slik jeg oppfatter oppførselen fra den voksne også - en misforståelse.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 13-12-06 kl 07:52. Årsak: oppførsel en -> oppførselen
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-06, 23:46   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg også synes oppførsel en er uakseptabel, men jeg regner med at du gir den ansatte muligheten til å forklare seg ovenfor deg - på samme måte som datteren din sin oppførsel var uakseptabel, men den ansatte burde ha latt henne få muligheten til å forklare seg. Og hvis datteren din hadde fått forklart seg hadde det vel ikke vært noen sak iom dette var en misforståelse? Og det er slik jeg oppfatter oppførselen fra den voksne også - en misforståelse.

Jeg er ikke akkurat den som biter hodet av folk, det gjør jeg stort sett bare på nett. Det er jo en misforståelse, og feilen ligger hos den voksne som skjeller ut en uskyldig UTEN å undersøke hva det dreier seg om, og i tillegg ikke gir rom for oppklaring.

Jeg skjønner ikke at hun kan ha trodd at enern sa noe sånt, hun er den siste som ville vært frekk - og det vet denne voksne.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:09   #19
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.536
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg er ikke akkurat den som biter hodet av folk, det gjør jeg stort sett bare på nett. Det er jo en misforståelse, og feilen ligger hos den voksne som skjeller ut en uskyldig UTEN å undersøke hva det dreier seg om, og i tillegg ikke gir rom for oppklaring.

Jeg skjønner ikke at hun kan ha trodd at enern sa noe sånt, hun er den siste som ville vært frekk - og det vet denne voksne.

Slik er vår gutt også, men likevell opplevde vi
noe lignende med storebror.Læreren hadde fått forklaring etter at storebror var på vei hjem, og hun ringte da på mobilen min og ba om unnskyldning til meg, og skulle be om unnskyldning til storebror dagen etter. Det var en "spak" storbror som kom hjem fra skolen, men utrolig lettet da han skjønnte at læreren hadde forstått hvordan det han sammen. Så om ikke læreren ringer deg opp igjen, hadde jeg ringt til hun svarte meg. Lykke til.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-06, 00:37   #20
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Utskjelt på SFO

Alle mennesker kan misforstå og bli sinna, men å skjelle ut noen uten å høre den personens side av saken er rimlig uakseptabel spør du meg.

Jeg ville ikke latt dette bare ligge i allefall.
Ville nok ikke krevd en unnskyldning i all offentlighet, men synes abslolutt en unnskyldning er på sin plass.

Har selv opplevd at sønnen min kom gråtende hjem etter å ha blitt skjelt ut.
Fordi han ikke kunne fortelle læreren hvilken takt hun klappet i................
(med tonedøve foreldre er det enkelt å forstå hvordan han ligger an på det området..)
Får ta med at den læreren skremte de fleste ungene med sinnet sitt da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no