Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fadderbarn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 12:18   #1
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fadderbarn

Jeg fikk tildelt et fadderbarn gjennom Plan for litt over en uke siden.
En liten gutt fra Egypt.
Jeg har ikke skrevet brev ennå, uff vet liksom ikke hva jeg skal skrive. Er ikke såå stiv i Engelsk. Hva skrev dere, og sendte dere med bilder av hele familien?

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:31   #2
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fadderbarn

Vi venter spent på brev fra Plan-Norge. Vi valgte en jente fra Sør Amerika. Nå kan jeg spansk så da kommer jeg til å skrive på spansk. Med mindre vi får et barn fra Brasil. Da får det nok bli på engelsk.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:43   #3
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fadderbarn

Vi mailer med vårt fadderbarn i SOS Barnebyer. Men vi har jo kanskje ett litt annet forhold til henne da, siden vi har møtt henne to ganger, og var med på hennes første skoledag (tilfeldighet egentlig).

Vi har sendt med bilder av alle sammen, både før og etter at vi møttes.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:55   #4
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fadderbarn

Maile? Hmmm, det tror jeg ikke går gjennom Plan? Her kom det masse flaggetiketter og greier. Må nok postes vel.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 12:59   #5
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fadderbarn

Vi skriver på norsk for da er det lettere for oss (som ikke er så gode i engelsk) å finne på spennnde ting å skrive om.
Vi forteller om årstidene, høytidene, hva ungene driver på med, hvilke dyr vi har osv.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:01   #6
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fadderbarn

Tror jeg vil skrive på norsk, men de så visst helst at vi skrev på engelsk. Jajaja, de får oversette, noe skal jo gå til administrason også

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:16   #7
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fadderbarn

Jeg vet ikke om man kan maile gjennom Plan, kommer vel ann på da kanskje om familien har privat mail? Men det har vel generelt ikke fattigfolk i Egypt, liksom...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:22   #8
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fadderbarn

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg vet ikke om man kan maile gjennom Plan, kommer vel ann på da kanskje om familien har privat mail? Men det har vel generelt ikke fattigfolk i Egypt, liksom...

EHHHH, man blir da ikke Planbarn om det ikke er fattigdom vel?
Det er masse fattigdom i Egypt, det er bare de berømte turist stedene som er bygd opp. Så er det rønner og faenskap utenom. Mange i Egypt har ikke rent vann. De bor i hus med jordgulv, har ikke strøm+++. ¨Det er naivt å tro at det ikke er fattigdom der.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 13:34   #9
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fadderbarn

Ehh, nå tror jeg faktisk ikke du forsto hva jeg sa i det hele tatt.

Jeg mente at fattigfolk i Egypt ikke akkurat har email-tilgang...

Jeg tror jeg har sett ekte fattigdom i Afrika på nært hold.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 14:05   #10
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fadderbarn

Du kan sende mail via Plans hjemmeside: http://www.plan-shop.com/logginn.asp?hva=brev&lang=no Der kan du også legge ved bilder.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 15:19   #11
Tispa
Hundegal
 
Tispa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 106
Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Fadderbarn

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Ehh, nå tror jeg faktisk ikke du forsto hva jeg sa i det hele tatt.

Jeg mente at fattigfolk i Egypt ikke akkurat har email-tilgang...

Jeg tror jeg har sett ekte fattigdom i Afrika på nært hold.


Sorry, leste alfor kjappt gjennom.

Tispa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no