Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ta dere sammen, norske damer!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 13:14   #61
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Ja, du har rett Esme. Hun har et poeng, men uttrykker seg så klønete at fokuset blir et annet for leseren. Det er jo egentlig veldig synd.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:17   #62
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Og det i Verdens Rikeste Land

Sånn har det faktisk blitt.

I 2013! (husket til og med riktig årstall for en gang skyld... )

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:20   #63
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg synes hun er en skikkelig dust og er utrolig glad hun ikke blir Norges neste dronning.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:20   #64
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes hun er en skikkelig dust og er utrolig glad hun ikke blir Norges neste dronning.

Ja, tenk om det hadde blitt slik.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:21   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.991
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Esme: Det blir litt som Kari Jaquesson. (Som jeg visst ikke klarer å skrive riktig.) Man er forsåvidt enig i budskapet, men det forsvinner i helt skrekkelig innpakning.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:21   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg synes ikke jeg trenger å skjerpe meg fordi jeg ikke prioriterer å trene fire ganger i uken. Virkelig ikke.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:21   #67
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes hun er en skikkelig dust og er utrolig glad hun ikke blir Norges neste dronning.

Ja, tenk om det hadde blitt slik. På den andre siden, de har vel såpass gode kommunikasjonsfolk på slottet at hun neppe hadde fått anledning til å blamere seg på denne måten.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:22   #68
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ja, tenk om det hadde blitt slik. På den andre siden, de har vel såpass gode kommunikasjonsfolk på slottet at hun neppe hadde fått anledning til å blamere seg på denne måten.

Har du fått med deg Märtha, egentlig?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:22   #69
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ja, tenk om det hadde blitt slik. På den andre siden, de har vel såpass gode kommunikasjonsfolk på slottet at hun neppe hadde fått anledning til å blamere seg på denne måten.

Uansett ville jeg blitt skikkelig skuffa over Krompen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:23   #70
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Ja, det tenkte jeg også på, takk og pris for at det forholdet tok slutt.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:24   #71
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Har du fått med deg Märtha, egentlig?

Og Ari?

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:24   #72
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Har du fått med deg Märtha, egentlig?

Nei, du sier noe. Men hun er jo ikke kronprinsesse og har vel relativt frie tøyler.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:25   #73
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Märtha og Ari er jo kule på sin måte. Vi kan ikke bare ha streite folk i kongefamilien.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:27   #74
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Märtha og Ari er jo kule på sin måte. Vi kan ikke bare ha streite folk i kongefamilien.

Nei, gud forby! Hva skulle man gjort uten all underholdningen fra kongefamilien??

Hilsen royalist på sin hals (helt seriøst altså)

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:32   #75
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Sitat:

- Jeg ville aldri giftet meg med en sånn mann. Jeg var så heldig å bli adoptert bort fra et land med sånne holdninger, sier Lisa Tønne.



Altså, jeg har ikke noe problem med budskapet om at man bør være i aktivitet, også etter å ha fått barn. Men å sette fram som om at det "bare er å" for ei som har ett barn og au pair, vaskehjelp og hva har du er provoserende. Hva slags virkelighetsoppfatning er det hun egentlig har? Tror hun at alle damer bare ligger på sofaen og spises potetgull døgnet rundt?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:34   #76
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Puls-Yngvar sier jo egentlig det samme som henne, bare på en LITT annen måte.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:34   #77
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Nei, gud forby! Hva skulle man gjort uten all underholdningen fra kongefamilien??

Hilsen royalist på sin hals (helt seriøst altså)

Jeg er også royalist. Jeg synes kongefamilien er kul og mener at vi trenger den, ihvertfall all den tid de allerede er her. (Selv om selve idéen jo er rn smule antikvarisk.)

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:35   #78
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Märtha og Ari er jo festlige. Hun der er det ikke.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:36   #79
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er også royalist. Jeg synes kongefamilien er kul og mener at vi trenger den, ihvertfall all den tid de allerede er her. (Selv om selve idéen jo er rn smule antikvarisk.)

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:36   #80
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes ikke jeg trenger å skjerpe meg fordi jeg ikke prioriterer å trene fire ganger i uken. Virkelig ikke.

Takk, Maverick. Der klarte du å sette fingeren på nettopp det som provoserte meg. Hvem f*** tror Marte Krogh at hun er som bestemmer at alle skal trene. Og at de skal trene så og så mye? Skal jeg skamme meg fordi jeg ikke følger hennes rigide opplegg? Jeg synes at argumentet om at "det er en godt poeng, men klønete sagt", ikke holder vann. Det er jo ikke slik at alle klager over de ikke har tid til å trene, mange har kanskje ikke lyst/behov for å trene mer enn det de gjør. Hvorfor i huleste skulle disse da skjerpe seg? Er det for at Marte Krogh skal slippe å se en cellulitt om hun noensinne skulle forville seg til en offentlig strand?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
boble, fele


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no