Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Stockholm for mamma og meg

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-23, 12:12   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hotell i Stockholm for mamma og meg

Jeg skal noen dager til Stockholm i juli sammen moren min. Hun har aldri vært der før, og jeg har bare vært der i jobbsammenheng, så jeg kjenner ikke byen i det hele tatt. Har dere forslag til et hotell som er sentrumsnært, rolig og tilbyr frokost? Jeg kikker og kikker på Hotels.com, men har blitt helt svimmel av utvalget.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 12:16   #2
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hotell i Stockhom for mamma og meg

Me budde på Radisson blu viking då me hadde med godt voksne familiemedlemmer. Stille og roleg, fin frukost, og passe midt i alt for oss.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 12:18   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockhom for mamma og meg

Vi bodde nylig på Raddison Blu Waterfront, som ligger på sentralstasjonen. God frokost og sentralt (skjønt vi sleit litt med å finne hotellet da vi kom ). Det finnes sikkert små, mer personlige hoteller også, men der er jeg lite bevandret. Dette er en diger sak.

https://www.sembo.no/d/hotell-25883_...hoCXoYQAvD_BwE

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 13:15   #4
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.056
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hotell i Stockhom for mamma og meg

Vi bodde på samme hotell som Bluen viser til. Flott utsikt fra rommet og god frokost. Vi kom med tog og surrret også litt rundt før vi fant inngangen.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 14:00   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.254
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Vi har vært fornøyde med å bo på Scandic Anglais, sentralt, men rolig, med gode rom mulighet for å spise eller trene på hotellet i tillegg.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 14:08   #6
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Jeg har bare vært der en gang hvorjeg har sovet på hotell.
Vi lå på hotell At Six som lå veldig sentralt.
Vi var nyforelska da og alt var bare flott. (sånn utenom dobbeltdyne, det er ikke kult når man er nyforelska engang.
https://hotelatsix.com/

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 09:02   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Har skjedd et par ganger at det har vært dobbeltdyne når jeg og datter har vært på tur, null problem å få utlevert en dyne i tillegg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 10:55   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.928
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Jeg har bodd på Scandic midt i Gamlebyen to ganger og syntes at det var veldig hyggelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 12:26   #9
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Jeg anbefaler Mornington hotell som ligger i et rolig område på Østermalm. Kort vei til alt, og mye hyggeligere omgivelser enn rundt sentralstasjonen (synes jeg). God frokost og fine rom. I området ligger det flere fine restauranter, og en flott mathall.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 15:11   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Vi var i Stockholm i fjor og booket med Coop hotellkupp, men hva het hotellet, tro. Det var rent og pent, ikke så stort, god frokost og lå rett i nærheten av området der sightseeingbåtene går.

ProfilHotels Riddargatan
Riddargatan 14, Östermalm, 11435 Stockholm, Sverige

Hadde bodd her igjen om jeg skulle dra. Det ligger også på booking.com.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 14-06-23 kl 15:17.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 10:47   #11
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Takk for mange gode tips. Jeg landet på Mornington, for det har jeg blitt tipset om av andre også. Blir spennende.

Men nå er det store spørsmålet. Hva skal vi se og gjøre der? Vasa-museet og Abba-museet må vi få med oss, men hva annet er obligatorisk?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 11:00   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.989
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

I hvor stor grad er dere interessert i å bruke penger på god mat? Vi hadde en helt strålende matopplevelse på denne restauranten og det sågar med to unge tenåringer. (Vi var der pre-korona.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 11:08   #13
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Fotografiska er veldig fint!

__________________
2006 og 2009
Zulu er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 11:16   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk for mange gode tips. Jeg landet på Mornington, for det har jeg blitt tipset om av andre også. Blir spennende.

Men nå er det store spørsmålet. Hva skal vi se og gjøre der? Vasa-museet og Abba-museet må vi få med oss, men hva annet er obligatorisk?

Jeg bodde på Mornington da jeg var i Stockholm som 16-åring, kom jeg på.

Jeg skal til Stockholm noen dager i neste uke. Har ikke vært der siden 2019, og aldri vært der midt på sommeren. Lurer på om vi kanskje må ta båt ut til noen av øyene, så må sjekke hvordan det fungerer og hvor vi bør dra. Ting jeg har gjort før og som jeg mer enn gjerne gjør igjen er å tilbringe mye tid med å rusle rundt i Södermalm og besøke Fotografiska.

Mellomstebarnet var på jobbreise i Stockholm for et par uker siden og anbefalte et spisested med vegansk buffet.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 11:17   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I hvor stor grad er dere interessert i å bruke penger på god mat? Vi hadde en helt strålende matopplevelse på denne restauranten og det sågar med to unge tenåringer. (Vi var der pre-korona.)

Nja. Jeg er interessert i det, men tror det kan bli litt perler for svin når det gjelder mamma. Og tør jeg egentlig ta i mot restauranttips fra deg, Tjorven? Jf. death metal-middag i Køben.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 11:18   #16
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Fotografiska har jeg ikke hørt om. *googler i vei*

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 12:51   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.989
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nja. Jeg er interessert i det, men tror det kan bli litt perler for svin når det gjelder mamma. Og tør jeg egentlig ta i mot restauranttips fra deg, Tjorven? Jf. death metal-middag i Køben.

Dette er virkelig noe helt annet enn death metal-middag.

Men jeg anbefaler Warpigs jevnlig. Det er en spesiell opplevelse, men jeg trives der. Vi skal til Køben i juli, og skal bo rett rundt hjørnet. Vi kommer garantert til å spise på warpigs igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 20:58   #18
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Fotografiska anbefales! Ellers er det fint å bare rusle rundt i byen, langs vannet, i Gamla stan, på Søder, på Kungsholmen osv. Gøy at dere skal bo
på Mornington. Vi liker oss godt der, og denne restauranten i nærheten er veldig bra: http://montanari.se

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-23, 22:18   #19
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Er det fint vær er det veldig hyggelig på skansen og, synes jeg! (Men jeg har vært der med barn) fotografiska liker jeg - men usikker på om MIN mor hadde likt det. (Kommer jo an på utstillingen) Vasa-Museet er fint. Få med dere videoen

Nordisks museet har en flott smykkeutstilling, men ser at den er stengt nå.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-23, 16:50   #20
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Stockholm for mamma og meg

Denne: https://oceanbus.se

Har aldri tatt sightseeingbuss før, så har null samanlikningsgrunnlag. Dette var det ungen som valde ut og det var ei heilt utruleg spesiell oppleving! Guiden hadde fantastisk humor og kom med all slags irrelevante trivia og nemnde turistattraksjonar sporadisk. Og uttrykket til folk på land når "båten" tok fart og køyrde innover mot stranda!

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no