Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 09:45   #321
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Og nøyt du å kalle meg cronina? Det er ingen hemmelighet for så mange det, altså.

Bakgrunnsinformasjon. Eventuelt: "Å, kalte jeg deg Cronina? Det la jeg ikke merke til."

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:49   #322
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Da er det sikkert lurt å gå en runde med seg selv på hvorfor det blir slik, og kanskje forsøke å unngå det i fremtiden.

Eh...Nå blir det jo tydeligvis konflikt av en så liten ting som at jeg legger inn et mattips som ikke passer på hennes forum, da. Ikke lett da, eller?

Men ja, jeg skal prøve å unngå det. Om jeg gidder å være en plass som dette i det hele tatt. Det får vi jo se. Jeg orker ikke sånne ting som det her i det uendelige...

Jeg la ut en tråd til å begynne med, der jeg spurte om det var greit å si ting åpent, i forumet, der jeg fikk inntrykk av ganske god takhøyde.

Nå er jeg mer i tvil om den takhøyden faktisk gjelder meg lenger, i og med jeg har tråkket madammen på tærne i manges øyne.
Jeg tviler på at det blir glemt med det første, og om jeg skal liste meg rundt her, nei, det gidder jeg ikke.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:49   #323
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Bakgrunnsinformasjon. Eventuelt: "Å, kalte jeg deg Cronina? Det la jeg ikke merke til."

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 10:00   #324
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Uffameg for en tråd.

Jeg tror virkelig ikke at Line la ut denne tråden for å provosere. Og jeg synes det er overreasksjon på begge sider. Å harselere litt med Toro synes jeg er helt greit, for det er jo ikke "det optimale", men det er jo likevel noe de fleste bruker noe av iblandt. At noen tøyser med det tar ikke jeg som annet enn selvironi. Men jeg ser at dem som har et sårt punkt på matlaging kan ta det ille opp,- uten at jeg synes det er noen grunn for det.

Det er tydelig at det er en gammel konflikt som blusser opp her, ikke bare fra Line og Mim sin side, men også fra endel andre også. Jeg foreslår at dere legger dette fra dere og går videre nå. Nok er nok.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:30   #325
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Admin har talt, og oppsummerer som vanlig situasjonen på en klok og empatisk måte!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:35   #326
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Admin har talt, og oppsummerer som vanlig situasjonen på en klok og empatisk måte!

Ja, det synes jeg også.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 19:10   #327
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Ok. Nå har jeg prøvd denne retten. Jeg må innrømme at jeg ble litt nysgjerrig på det etter å ha lest denne tråden.

Jeg tror at jeg muligens er litt bortskjemt med mannens hjemmelagde mat, for jeg ble i grunnen ikke så veldig imponert. Når han serverer indisk mat så blir det liksom så veldig mye bedre.

Det var ikke vondt, altså. For all del. Men jeg ble ikke så veldig imponert heller. Skal jeg først ha hatt noe halvfabrikata tror jeg heller at jeg ville ha foretrukket Knorrs Chicken Curry.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 09:11   #328
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg er ikke så kjent med indisk mat. Det blir for sterkt for meg, det lille jeg har smakt.
Men jeg synes det var artig at du faktisk prøvde den, Kie.
Tipset var absolutt godt ment, og vinen, ja den er bare nyyyydelig!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:27   #329
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Kanskje det var det som manglet.
Cosylan og paracet er liksom ikke helt det samme.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:38   #330
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 07:53   #331
Hunter
Matentusiast
 
Hunter sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 91
Hunter har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ikke bare stavet feil, men laget fra POSE!

Unnskyld meg et øyeblikk mens jeg går ut og skiller noen egg, koker opp et lite vannbad og finhakker noe estragon. Jeg trenger å komme til meg selv igjen. Denne tråden har vært litt mye for meg.

Blir vel ikke så god bernaise uten at du smelter litt smør og popper en flaske hvitvin? Må vel også finhakke litt sjalottløk?

Hunter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 15:11   #332
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Hvis noen har lyst til å prøve noen relativt enkle varianter på indisk mat, har jeg lagt inn en god del oppskrifter her.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-07, 19:52   #333
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg signerer Miss Norway.
Jeg får jo med meg at enkelte nick er på hugget med hverandre, mens andre er søsken eller venner irl. Men jeg husker aldri hvem som er hvem, fra tråd til tråd.
Starter ny dag med blanke ark, fordi om jeg kan bli såret over ett svar eller prikk, og kan tenke at deg skal jeg jammen meg huske at jeg ikke liker....
Så går det kanskje en tid uten svar i disusjonen, og når den kommer frem igjen har jeg kankje grønnprikket vedkommende for jeg har glemt at jeg er "sur".
Så jeg har lært at hver diskusjon er en ny diskusjon, og svarer deretter.

Jeg kunne også lagt inn ett forslag som HI i denne diskusjonen, uten og mene noe annet enn at dette er noe ndre også bør få gleden av.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:24   #334
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg begynner å bli såpass rutinert at jeg burde skjønne av meg selv det jeg jo egentlig vet: Man MÅ lese alle tråder med mer enn hundre innlegg. Ja, ikke sånne uendelige shopping- og treningstråder, da, men definitivt alle som har en tittel som man på ingen måte mener burde kunne generere så mye interesse.

Hundreogtredve innlegg om en Torogryte? No-brainer. Instant classic (just add water).

Bare halvveis i tråden, men jeg bare MÅ jeg slutte meg til denne!

Denne tråden har gått meg hus forbi. Men jeg har lurt litt på hva Jamie Oliver plutslig gjør her på FP og det under navnet Line*....

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:48   #335
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg forstår virkelig ikke at noen i fullt alvor tror og mener at Line* med viten, vilje og overlegg la inn denne Toro-anbefalelsen her for å irritere, ergre og ta et oppgjør med Madam Mim. Jeg forstår virkelig ikke at Madam Mim tar seg nær av denne tråden.
?

Det skjønner ikke jeg heller. Det er flott at Mim brenner for mat laget fra grunnen og ellers kosthold og det er noe jeg også gjør.
Men at Line kommer med noe hun synes er godt og vil dele det med oss andre er da ikke noe galt i det?

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:53   #336
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Det skjønner ikke jeg heller. Det er flott at Mim brenner for mat laget fra grunnen og ellers kosthold og det er noe jeg også gjør.
Men at Line kommer med noe hun synes er godt og vil dele det med oss andre er da ikke noe galt i det?

Er det veldig om å gjøre å repetere hele denne diskusjonen? Som en slags reprise for nye lesere, eller?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 15:55   #337
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Er det veldig om å gjøre å repetere hele denne diskusjonen? Som en slags reprise for nye lesere, eller?


Selvsagt

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 16:09   #338
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:45   #339
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Da fikk jeg endelig lest tråden jeg har sett blitt referert til i andre tråder. Den skuffet ikke.

Ikke aner jeg hva intensjonene egentlig har vært her, jeg var ikke på NM. Men gudbedre for noen bra kommentarer innimellom! Hatten av for dere.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 22:40   #340
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!



Men det ER god med den vinen.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, toro


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no