Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Mer om slanking og barne-tv

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 15:45   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mer om slanking og barne-tv

I lys av en annen tråd om Pulverheksa og Drømmeprinsen som ville slanke seg, var det langt mer uskyldig enn det jeg dessverre nettopp så på tv-kanalen Boomerang (nyoperert gutt har funnet frem fjernkontrollen):

"Pororo" som jeg før har jeg sett på som en uskyldig tegnefilmfigur, kanskje også for de aller minste?
Men idag var lille søte Pororo lei seg, hun så seg i speilet og syns hun var tykk. "Jeg er tykk! Jeg må slanke meg, jeg vil være tynn, sa hun med trist stemme. Jeg vil være like tynn som henne (pekte).
Vennene hennes reagerte og sa: "Jamen Pororo, du er da ikke tykk. Du er da mye penere enn henne! I steden for å slanke deg kan du trene!" Så endte det med at hun begynte med dansing, for det var en fin form for trening... Happy ending, lizzm.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 16:00   #2
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mer om slanking og barne-tv

Håpløst.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 17:15   #3
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.385
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer om slanking og barne-tv

Jøss! : sjokkert:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 18:31   #4
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.856
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mer om slanking og barne-tv

Den så min nyopererte gutt også på, ja, og jeg ble både oppgitt og irritert. Tenk om de kunne vinklet det litt annerledes, droppet tykk/tynn greia og fokusert på hvor gøy det er å hoppe, sprette, danse og bruke kroppen. -For det var jo det de endte opp med å gjøre til slutt. Nestentreåringen min skal ikke trenge å lure på om han er for tykk på mange mange år til. Mellomsten min, som er bare muskler, skinn og bein, syntes han var tykk her om dagen, for hvis han bøyde seg framover kunne han dra i mageskinnet sitt!!! det er fortvilende hvor lettpåvirkelige og usikre små unger er. Huff!!!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 19:08   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mer om slanking og barne-tv

Jeg så også den episoden for lenge siden, syntes hele greia var litt smakløs. Jeg liker mye bedre Lazy Town, der fokuseres det på mat og trening men på en måte jeg synes er bra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no