Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Email

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-15, 21:33   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.581
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Email

Per i dag har jeg email fra Lyse. Jeg har hatt den i mange, mange år og er fornøyd med den. Men, for å kunne ha mailadresse hos dem må jeg ha et produkt derfra, så derfor har jeg strøm derfra. Det frister å bytte til billigere strømleverandør, men da mister jeg altså mailadressen min. Hva annet kan jeg bruke som duger? Vet jo at mange har gmail. Er det OK? Noe bedre?

Hvor tungvint er det å bytte mailadresse da? Alt at offentlig kommunikasjon har jeg via lyse, så det blir mye å bytte. Alle passordvarsler og slike ting kommer til lyse mailen.......

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 21:41   #2
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.481
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Email

Gmail er super.

Du kan sikkert sette opp videreesending av mail fra gamlemailen en periode, så blir du minnet på hvem du må varsle om endring av epot.

Men ja, huff, epostadressen bør nesten følge en for resten av livet, slik det har blitt.

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 21:48   #3
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.973
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Email

Vel, for å si det slik, det er en grunn til at vi har hatt internett fra NextGenTel i 16 år. :gladiepostadressensin:

Neida, det er ikke bare det, vi er veldig fornøyd med dem og har aldri noensinne hatt problemer og det er klart at dette teller veldig mye, men det sitter for min del veldig veldig langt inne å skulle bytte.

Jeg har ingen råd altså, bare vil si at vi er flere.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 21:49   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Jeg har byttet mailadresse. Har vel holdt på i ett år, eller så.

Har g-mail nå.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 22:01   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.581
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Vel, for å si det slik, det er en grunn til at vi har hatt internett fra NextGenTel i 16 år. :gladiepostadressensin:

Neida, det er ikke bare det, vi er veldig fornøyd med dem og har aldri noensinne hatt problemer og det er klart at dette teller veldig mye, men det sitter for min del veldig veldig langt inne å skulle bytte.

Jeg har ingen råd altså, bare vil si at vi er flere.

Ja, akkurat, det sitter innmari langt inne å bytte. Jeg kan sjekke privat mail fra jobb og andre steder, praktisk. Men, i det siste har det ikke vært like stabilt og det er jo kjedelig å betale mer for strøm enn man kanskje må? Men jeg er ikke helt sikker på om det er verdt å bytte.....

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 22:02   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.581
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har byttet mailadresse. Har vel holdt på i ett år, eller så.

Har g-mail nå.

Et år, ja..............Kanskje jeg skal lage meg en ny adresse og ta det gradvis derfra, informere alle til jeg er helt sikker på at alle er informert og oppdatert og så få strøm fra annen leverandør?

I Rogaland måtte jeg jo ha Lyse uansett på den faste delen, så dermed var det aldri noe å tenke på. Hadde også fjernvarme fra dem, de hadde monopol på det.

Her er det kun pga mailadressen at jeg har strøm derfra.......

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 22:05   #7
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.861
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Email

Gmail er jo brilliant. Har app på telefonen, og får opp Mail på lik linje med sms. Bruker i tillegg Google kalender (synker med iphone), også har jeg nettopp funnet ut av Google Forms.........., pretty awsome life....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 22:20   #8
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.401
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Et år, ja..............Kanskje jeg skal lage meg en ny adresse og ta det gradvis derfra, informere alle til jeg er helt sikker på at alle er informert og oppdatert og så få strøm fra annen leverandør?

Ja, det er bare å begynne. Jeg sjekket mail stadig sjeldnere på den gamle adressa, men i begynnelsen sjekket jeg begge to daglig. Nå sist gikk jeg gjennom all mail jeg hadde fått i løpet av 2 mnd på den gamle, og logget meg inn plasser og fikk endret registrert mailadresse. Det kan hende det er noe som har falt gjennom og som jeg ikke vil komme inn på igjen, men men... det kan ikke være noe viktig, tror jeg. Har jeg ikke fått mail fra en plass på ett år, kan det heller være det samme. Men jeg tror det er greit med en god overlapp-periode.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 22:30   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.481
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Email

Det er vel bare å begynne på jobben? Den blir jo ikke enklere jo lenger du venter, akkurat. Men overlapp er lurt

Timar er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-15, 23:22   #10
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Du kan sette opp gmail-kontoen til å hente e-post sendt til lyse-adressen; på samme måte som et e-postprogram på PC eller mobil kan. Da kommer alt inn i Gmail.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 06:18   #11
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Jeg gikk over til gmail da jeg var ferdig med studiene og dermed ikke kunne bruke studentmailen lenger. Har ikke angret et sekund. Jeg har koblet opp apples mail-app, slik at jeg får mailene direkte til telefonen.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 23:22   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.581
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Email

Laget meg gmail konto forleden, det var visst smart. Lyse kontoen er omtrent ute av drift, alle gamle mail er forsvunnet, de finner ikke ut av det. Og - jeg vet det er endel viktig info der, så jeg håper de klarer å finne ut av det over helgen, slik de også håper. Skal flytte ting over, begynt litt forsiktig nå og så får jeg ta det gradvis til alt er gjort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no