Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Game of Thrones

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-15, 12:24   #601
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Jeg så episoden i går kveld og-: . Og så syntes jeg til og med synd på Cersei, da er det ille.

Er det forresten noen som har lyst til å spekulere i (som i fortelle meg ) hvem personen i rustningen er?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:26   #602
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg så episoden i går kveld og-: . Og så syntes jeg til og med synd på Cersei, da er det ille.

Er det forresten noen som har lyst til å spekulere i (som i fortelle meg ) hvem personen i rustningen er?

Det må jo være The Mountain, som har blitt eksperimentert på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:28   #603
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Ah, jeg trodde han var død?
(Himmel, jeg tror jeg må se alt opp igjen fra starten av, jeg husker jo åpenbart ingenting. )

Til dere som leser/har lest bøkene: Er det slik at det heller ikke har kommet ut flere bøker enn der serien har kommet til, slik at ingen vet hva som skjer videre?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:28   #604
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Jeg tar også dette med knusende ro. Jeg ble ikke stresset av dette i bøkene heller siden jeg er helt overbevist om at dette ikke er det siste vi ser til Jon Snow i en eller annen form. Det er drøssevis av hint som tilsier at han ikke er borte for godt. Mannen derimot, han er i harnisk fordi alle heltene dør.

Uansett, dette får til å igjen tenke på denne:

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:29   #605
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:30   #606
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ah, jeg trodde han var død?
(Himmel, jeg tror jeg må se alt opp igjen fra starten av, jeg husker jo åpenbart ingenting. )

Til dere som leser/har lest bøkene: Er det slik at det heller ikke har kommet ut flere bøker enn der serien har kommet til, slik at ingen vet hva som skjer videre?

Han var vel sånn ca. halvdau, og havna på "operasjonsbordet" til han eklingen som er ansatt i "hoffet" som skulle gjøre modifikasjoner på han.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:35   #607
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Til dere som leser/har lest bøkene: Er det slik at det heller ikke har kommet ut flere bøker enn der serien har kommet til, slik at ingen vet hva som skjer videre?

Bøkene har ikke kommet lengre, nei. I et par tilfeller har faktisk serien kommet litegranne lengre enn i bøkene, men det er ikke helt godt å si, for til dels skjer det noe litt annet i serien enn i bøkene. Shireen er for eksempel i live så langt bøkene er kommet, og Tyrion har ikke møtt Dany, derimot en del andre folk. For eksempel.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:35   #608
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg så episoden i går kveld og-: . Og så syntes jeg til og med synd på Cersei, da er det ille.

Er det forresten noen som har lyst til å spekulere i (som i fortelle meg ) hvem personen i rustningen er?

Jeg har ikke sett denne sesongen ennå, men har lest bøkene og det er nokså bred alminnelighet om at det er Gregor Clegane som er blitt en zombie-robot styrt av Maester Qyburn

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:36   #609
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ah, jeg trodde han var død?
(Himmel, jeg tror jeg må se alt opp igjen fra starten av, jeg husker jo åpenbart ingenting. )

Død, schmød. (Aka "det Esme sa".)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 12:40   #610
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Zoombie-robot? ! Som om ikke Kirsebær har blod nok på tann ang. denne serien fra før.

Hjelp, fikk ikke til å sladde det første ordet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 14:31   #611
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Haha, herlig, Ruslebiffen

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 20:23   #612
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Mannen har sett serien siden den kom ut, og har mast om at jeg må hive meg på. Jeg gjorde jo det, og suset gjennom sesongene for å ta ham igjen. Nå har jeg akkurat sett sesongavslutningen, og den idioten har ikke begynt på siste sesong enda. Så når jeg nå sitter med haka i fanget og mascara i hele trynet, så kan jeg ikke spekulere sammen med ham en gang, for da spoiler jeg.

Faen altså.

Ja, og .

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-15, 23:49   #613
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Game of Thrones

Jepp

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (41,9 KB, 85 visninger)
__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 09:49   #614
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.901
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Veldig treffende, Teflona.

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg hadde et håp selv om jeg har lest bøkene, det stod jo ikke helt hvordan det sluttet.

Nå har jeg ikke sett siste episode enda, men ja, i boken ser det da ut til at det kan gå begge veier?


Men sånn apropos tråden om hvorvidt Jon Snow er feilcastet, så synes jeg han er så irriterende i serien at de bare kan kverke ham for min del.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 10:52   #615
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Veldig treffende, Teflona.

Nå har jeg ikke sett siste episode enda, men ja, i boken ser det da ut til at det kan gå begge veier?


Men sånn apropos tråden om hvorvidt Jon Snow er feilcastet, så synes jeg han er så irriterende i serien at de bare kan kverke ham for min del.

til spoilerkommentaren din.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 19:53   #616
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Jeg lurer jo veldig på hva det ble med Sansa og "Reek" som hoppet. Det selvsagte er jo at de døde, men samtidig fikk vi jo ikke se likene. Og siden GoT ikke akkurat er kjent for å spare på blodet, kan jo det kanskje hinte om at de klarte seg? Eller i hvertfall en av dem? Og hvem i såfall?

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 20:27   #617
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg lurer jo veldig på hva det ble med Sansa og "Reek" som hoppet. Det selvsagte er jo at de døde, men samtidig fikk vi jo ikke se likene.

Snø. De hoppet ned i snøen. I bøkene er det mye mer snø enn det som vises i serien. De har begge vokst opp der så de visste nok om snøen var dyp nok.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 21:31   #618
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Snø. De hoppet ned i snøen. I bøkene er det mye mer snø enn det som vises i serien. De har begge vokst opp der så de visste nok om snøen var dyp nok.

Ja, det var det jeg også tenkte! Jeg håper at Sansa kommer tilbake med en styrke som kan sammenlignes med Khaleesis, og knuser Ramsay Bolton!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-15, 18:29   #619
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Game of Thrones

Men i boka gifter ikke Ramsey seg med Sansa, det er jo Jane Poole som de tror er Sansa.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-15, 19:25   #620
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Men i boka gifter ikke Ramsey seg med Sansa, det er jo Jane Poole som de tror er Sansa.


Nei, Jeyne Poole blir utgitt for å være Arya i bøkene.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no