Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger mange svar, har blitt lurt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 09:27   #1
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Trenger mange svar, har blitt lurt!

Åhh kjenner det koker innimeg no... er så forbannet!! Her er greien: Vi hadde et tre år gammelt stellebord stående som vi ikke brukte, har kjøpt nytt pga skuffene ikke fungerer helt som de skal (har plastskinner i stedet for metallskinner). Så la jeg ut det gamle på finn på fredagen på "gis bort"-siden. En hyggelig jente ringte, sa hun nettopp var blitt gravid og trengte gratis utstyr pga dårlig råd. De kom og hentet det i går og fikk med seg en del babyklær i tillegg.
Så i dag, våkner jeg opp til denne annonsen:

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...45&WT.svl=Link

Ikke lite frekk med andre ord!!! Bruker til og med samme mobilnr som hun ringte meg på. Og påstår at hun kjøpte det for 1 år siden!! Stellebordet er ikke verdt mer enn 200 kr og det er i tillegg rift i stellematten. Jeg har lyst til å dra og hente alle tingene tilbake, hva hadde dere gjort? Har jeg "lov" til å kreve tingene igjen?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:29   #2
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Fyh så frekk. Ville kontaktet finn. Det står under annonsen at du kan kontakte dem ved regelbrudd. Hvorvidt det er regelbrudd vet jeg ikke, men det er uansett frekt og hun lyver jo hvis hun har fått det gratis. Sendte kundesenteret på Finn en melding, jeg.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:30   #3
SmarteSmelt
Erfaren
 
SmarteSmelt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.133
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Si fra til Finn.no her kanskje?
http://www.finn.no/finn/gojsp/daily/info/info.jsp

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:32   #4
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Jeg ville i hvert fall kontaktet Finn.no

For et frekt kvinnemenneske!

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:33   #5
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Hvis du har annonsenr. som du hadde på din Gis bort så hjelper det sikkert enda mer.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:33   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Frekkheten lenge leve! Jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å gjøre sånne ting en gang jeg, men er antakelig alt for blåøyd når det kommer til hva folk er i stand til.
Ja, send finn en melding, for hun LYVER jo.
Dessuten hadde jeg nok sendt dette vesenet en sms om at du vet hva hun har gjort.

  Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:34   #7
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Fy fillern! Er det mulig? :naiv: Jeg hadde også blitt fly forbannet, og på en eller annen måte hadde jeg gitt henne tilbakemelding på det hun har gjort. Finnes det virkelig folk som gjør slikt?

Jeg tror jeg hadde ringt henne, og konfrontert henne med at hun er utolig sleip. Også 1300 kr. da!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:34   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Blir ikke det bare ord mot ord da? jeg skal ihvertfall høre med finn. Men ville dere krevd stellebordet og klærne tilbake? Er jo klær etter begge guttene mine, og ikke noe jeg vil at hun frekke jenten skal få beholde.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:35   #9
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Det er helt sikkert ingenting du kan gjøre med det. Du ga det bort og hun selger det videre.
Sleipt ja.

Mannen min la ut en bensinbil for 2500,- og en veldig ivrig mann (som sendte sms i ett sett til bilen var sendt)
kjøpte den og la den ut dagen etterpå for 3500,-
Irriterende, men han så nok at han kunne tjene litt raske penger her.
Jeg har bedt gubben om å sjekke ut priser litt bedre neste gang han skal selge noe.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:37   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Ja, hun snakket vel sannsynligvis sant om at hun hadde dårlig råd da, om ikke annet. For det må da være noe sånt som driver folk til å gjøre slike ting. Jeg hadde defintivt kontaktet både Finn.no og dama.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:37   #11
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Har sendt henne melding, tok ikke tlf... Jeg har annonsekodene mine enda ja.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:38   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Finn har rutiner for sånt. Det er jeg helt sikker på.

Vi har også gitt bort ting på Finn, men jeg har aldri sjekket om det har blitt solgt etterpå (vi har bare vært glade for å bli kvitt det uten noe stress).

Jeg skjønner godt at du er ganske så sint. Å ta 1300 kroner for noe hun har fått gratis. :furie:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:39   #13
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

men hun lurer jo folk, skuffene i stellebordet fungerer jo ikke skikkelig engang. Og det var mange andre som gjerne ville ha det.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:42   #14
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

Blir ikke det bare ord mot ord da? jeg skal ihvertfall høre med finn. Men ville dere krevd stellebordet og klærne tilbake? Er jo klær etter begge guttene mine, og ikke noe jeg vil at hun frekke jenten skal få beholde.

Jeg ville i hvertfall helt sikkert prøvd, og hvis hun nekter ville jeg sagt at hun ikke eier samvittighet.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:43   #15
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Opprinnelig lagt inn av Rypejenta, her.

men hun lurer jo folk, skuffene i stellebordet fungerer jo ikke skikkelig engang. Og det var mange andre som gjerne ville ha det.

Hun har tatt bra bilder da, det ser jo ut som nytt. Hvor er riften egentlig?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:45   #16
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Du har gitt det bort og kan ikke kreve det tilbake. At et objekt fremstilles som bedre enn det i virkeligheten er overrasker meg heller ikke.

(Uten at dette betyr at jeg synes at denne damen er en gloriekandidat. )

(Hva er forøvrig sjansen for at noen overhode vil gi 1300 for et stellebord? Ingen i min verden, i hvert fall.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:47   #17
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Mulig hun fikset på skuffene?

Jeg ser ingenting gale i det. Når man gir bort noe så kan man ikke på dø og liv forvente at det ikke blir solgt videre hvis man ikke sier noe om det første omgang.

Føler du deg lurt for 1300 som muligens hun kom til å få for stellebordet? Hvis noen kjøper det for dne stive prisen.

Ikke ta det så tungt. Hun har det sikkert tøft og så mulighet for å tjene noe ekstra penger siden du trossalt ikke ville ha tingene likevel.

Lykke til håper det ordner seg.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:47   #18
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Nå er det slik at finn.no er veldig avhengig av slike "svindlere" blir avslørt. Så jeg hadde definitivt meldt det til finn, og lagt med nr på din annonse.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:49   #19
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

FY søren så kiipt gjort!

Ta kontakt med Finn. no og meld henne! Og gi henne beskjed om at du har gjort det! Sleipe kvinnfolk!

Står nummeret hennes registrert i telefonkatalogen.no? I såfalle er det trolig jeg hadde troppet opp på døren hennes og bedt om å få igjen klærne

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 09:50   #20
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger mange svar, har blitt lurt!

Jøskens, så dypt kan en gå for å tjene penger..

Du er sikkert ikke førstemann eller sistemann som blir lurt på den måten, så kontakt Finn.no. Sikkert skikkelig irritabelt å tenke på at noen som virkelig hadde trengt det kunne fått det.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no