Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er den største kamelen du har svelget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 20:11   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Hvis man ikke liker kameler, er cluet rett og slett å ikke drive import av dem

Jeg hadde ikke så mange vanntette planer om hvordan ting skulle bli -til det har jeg vært for mye barnevakt og jobbet for mye med barn , så kamelene har ikke blitt så mange. Dog irriterer deg meg grønn at min nest eldste er uhorvelig kresen i matveien. Det har han ikke lært hjemmefra, for å si det mildt.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:12   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Jeg tror at min største kamel har vært spising foran barnetv. Ikke at det blir gjort særlig ofte, men det har forekommet både til frokost og til middag og det var noe jeg var opptatt av at jeg ikke skulle gjøre.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:16   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Til tvillingene har jeg kjøpt vogn med sportsdel som ikke kan snus. De må sitte/ligge vendt fra meg fra de er bare ca et halvt år gamle. Det er en stor kamel.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:17   #24
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Måltidene skulle være hellige samlingsstunder i vår familie, og ordentlige bordmanerer en selvfølge. Og så har jeg fått en gutt som får komme og gå til og fra bordet som han ønsker - bare han spiser noe over hodet (som regel bare rent kjøtt uten antydning til grønnskaer eller poteter). Og en periode spiste han bare foran barne-TV.

Sove i egen seng er også en kamel som sklei fort ned.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:21   #25
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

veeel ... jeg skulle ha to unger, hus, volvo, katt og kanin før jeg var fylt 30! Et skikkelig A4 liv, og for all del ikke være "gammel" mor.
Her sitter jeg i leiligheten min, ser ut på opelen og er i en alder av 32 år gravid med førstemann ...

En annen ting var jo at jeg skulle ha et supergodt forhold til den som måtte bli svigermoren min

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 20:28   #26
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

veeel ... jeg skulle ha to unger, hus, volvo, katt og kanin før jeg var fylt 30! Et skikkelig A4 liv, og for all del ikke være "gammel" mor.

Vel, jeg skulle ikke ha barn før jeg var 30. Førstemann kom da jeg var 27. Og vi har adoptert, så hun var ikke akkurat uplanlagt .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:01   #27
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Jeg har ikke vært så opptatt av kamelsvelging, derfor har jeg ikke lagt til rette for dem.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:01   #28
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Prinsessekamelen. Riktignok har vi ikke oppmuntret til bruk av rosa kjoler og dill, men vi har definitivt gått til innkjøp av diverse plagg og leker for å glede snuppa på bursdagen for eksempel. I fjor kjøpte vi knall rosa ski til jul, ikke var de billige, og vi burde vel kjøpt de blå med tanke på lillebror.


TV-kamelen.. vi har aktive barn, og ting som roer dem ned er mor og far glad i . Storesøster er for aktiv til å sitte passivt og glo i timesvis uansett, så det regulerer seg selv greit.


Venne dem til å sove i sin egen seng: det gikk fint det, helt til vi fikk en gutt med dårlig sovehjerte. Den kamelen gled lett ned, alt for å få litt søvn.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:09   #29
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Vi var veldig enige om at Barbie ikke skulle inn i dette huset....plutselig kom pappa hjem fra reise med en Askepott (Barbie- stil). Storesøster forelsket seg i den såklart . Hun er jo helt prinsesse-frelst. Jeg kunne ikke hoppe frem og ta den!

Det gikk et par uker så sier pappaen: jøss....hvorfor har hun en Barbie???

__________________
2004 2006 2008

Sist redigert av goldnugget : 13-12-07 kl 16:58.
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 21:19   #30
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Sove i egen seng var vel den første. Storesøster sov kun oppå meg eller pappen. Flaske i senga, den glei kjapt ned og jeg tenker sjelden over den. TV som barnevakt. Sitte pent ved bordet og spise. Storesøster spiser nesten ikke, så hun har sittet under bordet og lekt hund mens vi har "foret" henne. :risterpåhodetavossselv:

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 23:10   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Den største kamelen min må være mobilen til mellomste.
Kunne ikke se hvorfor han trengte det...............

Han trenger den ikke like mye som vi gjør for å få tak i han.
Han er 10 år og etter å ha hatt ringerundte til venner hver eneste dag i MANGE uker var mobil veldig greit.
Dog hender det han glemmer den, så vi må ta ringerunden alikevel da....

Men det er jo søtt når han får meldinger (faren som leste den) hvor det står:
Vil du være sammenmeg meg eller ******?

Har rett og slett måtte innse at vi lever ikke legre slik vi gjorde når jeg var liten.
(eller det var ikke vanlgi med mobil nrå eldstegutten min ble født engang.)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 23:30   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Den største kamelen til nå var å slutte å amme. Etter det har de tingene jeg har måttet svelge føltes mer som pungrotter - altså helt overkommelige å få ned.

Okei da, leker a'la Byggmester Bob, Thomastoget og Noddy skulle vi ikke ha - med mindre de var av tre. Den var litt større enn en rotte. Også fordi jeg ikke kan skylde på besteforeldre, siden jeg har lett dem opp og kjøpt dem selv. Jeg kan jo ikke gjøre gutten sosialt inkompetent heller?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 23:51   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Etter å ha hatt barn i over 20 år, må jeg nesten si at jeg ikke merker så mye til kamelene når de glir ned lenger. Det blir en vane, mer eller mindre. Bare sånn for å gi dere litt håp.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 23:52   #34
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Det er ikke få gitt.

Den største er nok råsa.

Der utalte jeg meg vel bombastisk gitt. Lo godt når hun endte opp med rosa ridehjelm..

Det med mat er også velkjent. Jeg har den mest kresne sære ungen i matveien. Sin far som barn opp ad dage.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:10   #35
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Den største kamelen min må være mobilen til mellomste.
Kunne ikke se hvorfor han trengte det...............

Han trenger den ikke like mye som vi gjør for å få tak i han.
Han er 10 år og etter å ha hatt ringerundte til venner hver eneste dag i MANGE uker var mobil veldig greit.
Dog hender det han glemmer den, så vi må ta ringerunden alikevel da....

Men det er jo søtt når han får meldinger (faren som leste den) hvor det står:
Vil du være sammenmeg meg eller ******?

Har rett og slett måtte innse at vi lever ikke legre slik vi gjorde når jeg var liten.
(eller det var ikke vanlgi med mobil nrå eldstegutten min ble født engang.)

Mobilkamelen gikk glatt ned her i gården også. Har alltid ment at barnet burde være minst 12 år før mobilen skulle gjøre sitt inntog. Vel, etter samme type ringerunde, med påfølgende 30 minutters gåtur i nabolaget for å lete etter barn, så ble det mobil i 9 års gave her. Hverdagen er betydelig lettere og misbruk av godet har ikke forekommet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:54   #36
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Sjokoladepålegg.

Det måtte jeg kjøpe nå, etter snart 8 år som prinspippfast mamma. Men hva i innerste pokker gjør jeg når jeg har et barn som ikke rører mat ?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:16   #37
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Her tygges det fortsatt på grønnsakskamelen, og den er fortsatt ikke svelget. Jeg gir meg ikke så lett, selv om jeg nok må innse at poteter kommer Snupp aldri til å like. Jeg trøster meg dessuten med at han gjerne spiser eksotisk mat, og at oliven gled ned på høykant første gang han fikk smake. Ellers er jeg foreløpig ikke spesielt dreven på kamelspising, men det er nok fordi Snupp fortsatt er ganske liten og mine kjepphester først kommer til landet når han blir eldre. (Mobilkamelen er spennende, der er jeg ganske steil, så den blir stor og hårete).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:27   #38
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Det er mange toåringer som ikke liker poteter, som begynner å like det når de blir større.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:35   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er mange toåringer som ikke liker poteter, som begynner å like det når de blir større.

Min 2-åring elsker poteter, og kan spise en 4-5 av dem om han får lov. Grønnsaker med farge derimot . Han kan strekke seg til å spise potetstappe med moste gulrøtter i, men bortsett fra det er han steil, og jeg svelger kameler....

Forresten, han elsker oliven, så vi får i ham noe med farge på.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 14:20   #40
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er den største kamelen du har svelget?

Oi.

At jeg har barn i det hele tatt var uventet, så jeg hadde ikke fått alet opp en så stor gjeng med kameler, men noen har glidd ned. TV, mat og søvn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no