Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 19:24   #41
Frida
Evig optimist
 
Frida sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 575
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Jeg ønsker meg en Madonna figur.
En flott interiørbok.
En stor lykt jeg skal ha foran peisen

__________________
Frida guttemamma
Frida er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 21:47   #42
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Vi skal kjøpe seng og nattbord til hverandre, så vet ikke om det blir noe utenom. Vi skal uansett reise bort og må begrense bagasjen. Dermed blir det stort sett lillegutt som får gaver på julaften.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 22:12   #43
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Har ønska meg morgonkåpe/badekåpe. Den eg brukar no fekk eg gratis frå HM ein gong tilbake på 90-talet. Den har definitivt utspelt si rolle. Brukar badekåpe ein god del no. Sånn var det sist me hadde baby i hus også. Men det blir nok gåva frå mine barn, trur eg.


Ellers veit eg ikkje faktisk. Det reklameres hardt på sånne englebarn-smykker her. Er faktisk litt "redd" for at han skal hive seg på hypen. Likar ikkje konseptet med å framstille mine barn som englar *sorry* Dessutan er eg så utrulig glad i gullsmykket eg fekk for 7 år sidan. Har ikkje hatt det av meg meir enn nokre timar sidan eg fekk det.

Er det dårleg gjort å fortelle kva eg ikkje vil ha?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 22:18   #44
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Overraskelser, sko, gavekort, smykke (neida, ikke nødt til å være gull og diamanter nei - jeg tar til takke med gull og diamanter look-alike), Bøker.

Har jo alt jeg trenger, og mannen vil gjerne at gaven skal være nyttig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 22:45   #45
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Som jeg svarte på spørsmål fra Sokk tidligere i dag: "Snill kone". Resultatet var et dask i hodet, så det er jo helt tydelig at dette er noe jeg har veldig bruk for!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:15   #46
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Ok, et kjedelig ønske, men jeg ønsker meg ansiktskrem fra Dermalogica. En stund siden den jeg hadde ble tom, og jeg har ikke tatt meg råd til å kjøpe ny siden den koster over 600 kroner.
Dessuten har jeg sagt at jeg ønsker meg filmer, evntuelt bra serier på DVD.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:41   #47
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Som jeg svarte på spørsmål fra Sokk tidligere i dag: "Snill kone". Resultatet var et dask i hodet, så det er jo helt tydelig at dette er noe jeg har veldig bruk for!

Pøh, det var vel mer et spark i leggen? Uansett: den som ikke sender ønskeliste til nissen får bare lange underbukser til jul. :gammelt jungelord:

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 23:46   #48
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Uansett: den som ikke sender ønskeliste til nissen får bare lange underbukser til jul. :gammelt jungelord:

Næ, er det ikke "den som ikke sender ønskeliste til nissen må fryse på tissen"? Det rimer jo og greier.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 00:27   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Næ, er det ikke "den som ikke sender ønskeliste til nissen må fryse på tissen"? Det rimer jo og greier.

"Kjære julenisse: jeg ønsker meg Sokk på den du vet til jul i år."

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 00:28   #50
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Jeg ønsker meg ingenting. I år må vi ta det med ro økonomisk....

Vi trenger ikke ting.... Det viktigste er at vi har hverandre og vi kan kose oss sammen....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 00:43   #51
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Kjære julenisse: jeg ønsker meg Sokk på den du vet til jul i år."




Eller kanskje ikke.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:05   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Bon Jovi-billetter med Oslotur og hotellopphold. Billettene er nok utsolgt, og jeg tror ikke jeg får det. Men jeg får sikkert noe fint.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:27   #53
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Siden vi har kjøpt ny bil så har vi avtalt å ikke kjøpe noe til hverandre. Han får noe fra ungene og det gjør jeg også. Bøker står alltid høyt opp på ønskelisten.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 09:31   #54
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Mannen er ikke akkurat steinhard når det kommer til gaver, han kjøpte gave til meg i går, og var hjemme i nesten 2 timer før han sa at jeg fikk bare pakke opp.. Han er verdens dårligste til å holde på en hemmelighet!! Han gjør det hver gang.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 14:55   #55
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Kjære julenisse: jeg ønsker meg Sokk på den du vet til jul i år."

Hm? Er det noe sånt du tenker på? :uskyldsren:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:01   #56
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Ønsker meg Devold-ulltrøye i lilla eller rød, digital badevekt, pengebok, dvd-boks.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:18   #57
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Jeg ønsker meg masse.
Klær, spa, Bergans jakke, sko, undertøy, smykker.
men det jeg egentlig øsnker meg ligger ikke i hans hender å avgjøre, jeg håper at vi får ett levende barn jeg, lenge etter jul.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:48   #58
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Bøker bøker og bøker, samt Creative Zen.

  Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 16:09   #59
KristinS
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 281
KristinS er litt kul
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Jeg har ønsket meg ny klokke, bøker, filmer og hudpleie.

Han pleier som regel å treffe ganske blink.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 16:11   #60
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul fra din kjære?

Ferie langt langt borte fra alt og alle!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no