Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Interessesjekk : Salg av 1500 CD'er

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 21:21   #1
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Interessesjekk : Salg av 1500 CD'er

Jeg skal i løpet av relativt kort tid selge hele min CD-samling på ca 1500-2000 CD'er. Den inneholder absolutt alle genre og mye sjeldenheter/signerte plater/promo-cd'er etc.

Er det noen interesse her på FP for å ha en liten "platemesse" hjemme hos oss på Ellingsrud en helg hvor folket kan komme innom og bla gjennom herlighetene før jeg begynner og selge i bulk på QXL/Finn? Kombineres fint med kaffeslabberas og sladring. Jeg tenker en helg i Mars.

Jeg har som sagt absolutt alle genre representert, det er en overvekt av rock/metall men også store mengder pop, elektronisk og jazz. Jeg har alltid hatt verdens mest schizofrene musikksmak og det synes. Her er det noe for alle, dersom du ikke finner noe interessant i hyllene mine så er du sær!

Så, noen som er interessert?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 21:23   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Interessesjekk : Salg av 1500 CD'er

Du har bare en Yello-plate.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 21:29   #3
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interessesjekk : Salg av 1500 CD'er

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Du har bare en Yello-plate.

Neida, de er med på Ford Fairlane-soundtracket også, så jeg har faktisk 2 plater med Yello

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 21:30   #4
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interessesjekk : Salg av 1500 CD'er

:lurk: Musikk er en Fin Ting™.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no