Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-19, 14:00   #781
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tja. Jeg irriterer meg over for eksempel manglende blinking, dårlige filvalg, åpenbar manglende bruk av speil og slikt. Når sjåføren ikke er spesielt obs på sine medtrafikanter.

Jeg får fnatt av manglende blinking, men hva legger du i dårlige filvalg og manglende bruk av speil? Jeg bare spør av egeninteresse, for kanskje jeg gjør noen slike feil ubevisst selv, og da er det jo greit med litt bevisstgjøring.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 14:07   #782
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg får fnatt av manglende blinking, men hva legger du i dårlige filvalg og manglende bruk av speil? Jeg bare spør av egeninteresse, for kanskje jeg gjør noen slike feil ubevisst selv, og da er det jo greit med litt bevisstgjøring.

Feil fil i rundkjøring, ligge og putle i venstrefila på motorvei, feilplassering i kryss, og når man schmekker inn i det man tror er en luke så alle rundt må hogge i bremser er det ganske tydelig at man ikke bruker speil.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 14:21   #783
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Muligens ikke

Finnes samme tilbud andre steder?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 14:30   #784
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

At mannen kjørte på et rådyr i går kveld. Alt gikk bra med ham, og dyret døde heldigvis momentant, men ÅH - det er så SURT med egenandel og styr med reparasjon. Leafen ble veldig skadet, og forbausende store mengder av den viser seg å være plast (men det visste vi jo egentlig) og isopor, faktisk!

Godt det gikk bra med mannen. Antar han meldte fra siden det kun er snakk om egenandel. De fleste forsikringselskaper har visst en klausul at de ikke dekker skade hvis påkjørselen på vilt ikke meldes fra med en gang.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 16:18   #785
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Finnes samme tilbud andre steder?

Ja, det er 'vanlig' studspes. Men lurer på om de andre alternativene hun har søkt på er vanskeligere å komme inn på

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 17:52   #786
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Ja, det er 'vanlig' studspes. Men lurer på om de andre alternativene hun har søkt på er vanskeligere å komme inn på

Det kan plutselig snu, så ikke fortvil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 18:51   #787
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Det kan plutselig snu, så ikke fortvil.

Ja, jeg krysser fingre for harde livet

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 20:31   #788
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Gruffer litt over at ungen kom inn på en linje på vgs som han absolutt ikke er motivert for.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 21:18   #789
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Godt det gikk bra med mannen. Antar han meldte fra siden det kun er snakk om egenandel. De fleste forsikringselskaper har visst en klausul at de ikke dekker skade hvis påkjørselen på vilt ikke meldes fra med en gang.

Takk, Strå Han meldte fra, og sjekket at ikke Viltnemda måtte tilkalles. Men heldigvis var det dødt ved sammenstøt.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 21:39   #790
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Gruffer litt over at ungen kom inn på en linje på vgs som han absolutt ikke er motivert for.

Åh, så gørrkjipt! Det er bare førsteinntrykket som har gått foreløpig, han kan være heldig og få byttet? Det pågår gjerne inn i første skoleuke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 21:42   #791
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Personlighetstester når man søker jobb.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 22:10   #792
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Åh, så gørrkjipt! Det er bare førsteinntrykket som har gått foreløpig, han kan være heldig og få byttet? Det pågår gjerne inn i første skoleuke.

Tviler på at han kommer inn på noe annet dessverre. Pga diverse så må det forberedes en del før han kan begynne så det er ikke bare å bytte til en annen linje etter skolestart.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 22:19   #793
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Dag en på karbokutt. Har spist en hel gris nesten. Og fortsatt «sulten». Og hodepine. Og vissheten om at det blir enda verre i morgen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 30-05-19, 22:30   #794
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Jeg finner ikke kortholderen min! Der er det et utgått fergekort med mange tusen på som jeg skulle få refundert. Mistenker at det er ryddet vekk på en lur plass. Det var liksom sommerens reisebudsjett.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 31-05-19, 09:43   #795
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Når venner ikke skjønner at en faktisk ikke vil være med dit de har bestilt bord på lørdag på fotballpub fordi dem ville ut og spise og på ny fotballpub og se fotballkamp der. Jeg hater fotball og ikke har jeg noen planer om å bruke masse penger ute på byen på mat og drikke heller. Men det er jo så kooos, får jeg beskjed om da og at jeg ikke trenger å se på fotballen. Har sagt nei til 3 andre avslutninger jobb og privat i juni pga. prioriteringer, så dette er en ting som i tilfelle stiller helt bakerst av de tingenefor å si det sånn om jeg skulle gjort noe av det. Så nå føler jeg meg bare sær egentlig. I alle fall når kjæresten valgte å være hjemme med meg å jobbe på huset isteden. Han fikk beskjed om at han kunne dra om han ville. Men vennene våre kommer jo til å tro at det er jeg som holder han hjemme. Jeg har attpåtil betalt eksen for at jeg ikke har unger i helgen fordi vi pusser opp hus og ikke har ordentlig soverom til ungene akkurat nå en liten stund, og forrige helg jeg hadde ungene bodde vi på hotell, som heller ikke var gratis. Skal jeg liksom fyke på byen isteden denne helgen? Drit og dra de som ikke skjønner dette, men gidder ikke komme med alle disse grunnene til venner, de må kunne godta et nei når jeg sier jeg ikke har lyst.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 31-05-19, 13:53   #796
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.741
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Unger som skal krangle og kverulere på alt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 31-05-19, 20:20   #797
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Yeah right at du kan sitte på fotballpub akkurat den kvelden og ikke se på fotball, Elisabet.
Til og med jeg har fått med meg forhåndsinfo om den kampen.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 03-06-19, 01:00   #798
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Ømme brystvorter. Så ømme at jeg ikke kan ligge på magen eller siden og det er en pine å dusje. Har ikke behov for syklusrelaterte plager nå, jeg skal ikke ha flere barn!

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 03-06-19, 06:50   #799
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Migrene som kommer når det passer som verst. Lå strak i hele går, skikkelig uggen i dag også.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-06-19, 07:59   #800
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

At det begynte å regne det sekundet jeg tok første tak med beisen for siste del av oppeterrassen i går.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no