Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-19, 21:51   #921
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

En x som ikke evner å gi beskjed om noe som helst. Hadde vært kjekt å få beskjed om at de kom hjem i dag.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 28-06-19, 22:12   #922
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av star, her.

En x som ikke evner å gi beskjed om noe som helst. Hadde vært kjekt å få beskjed om at de kom hjem i dag.

Oi, den er spesiell.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-06-19, 23:05   #923
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oi, den er spesiell.

Ja de var plutselig hjemme når jeg kom fra jobb. Jeg kunne jo fort gjort andre ting rett etter jobb og ikke kommet hjem før sent.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 08:16   #924
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.739
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Magevirus og feber så jobbintervju må utsettes.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 01-07-19, 08:43   #925
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Magevirus og feber så jobbintervju må utsettes.

God bedring

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 10:46   #926
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Magevirus og feber så jobbintervju må utsettes.

God bedring!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 17:09   #927
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Vi skal sitte seks timer på et tog som har seter som ikke egner seg for en tjue minutters tur engang. Jeg har vondt i ryggen og nakken alt, *alle* unger rundt meg sutrer, og det er dårlig luft OG varmt i vogna. #føkktog

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 18:30   #928
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Flytting

Lorien er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 19:10   #929
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Vi skal sitte seks timer på et tog som har seter som ikke egner seg for en tjue minutters tur engang. Jeg har vondt i ryggen og nakken alt, *alle* unger rundt meg sutrer, og det er dårlig luft OG varmt i vogna. #føkktog

Mulig jeg er litt gretten i dag.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 01-07-19, 21:54   #930
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Feriemas!
Nei. Jeg skal ikke på ferie. Schøtt øpp!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 08:59   #931
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Det må liksom regne litt hver dag og nå er vi uten stuevinduer også fordi vi holder på og renovere den veggen nå, så rimelig rått og kaldt inne på morgenen. Og alt vi skal jobbe videre med ute blir vått, inkl. sølete hage som er gravd opp. Får håpe det tørker opp litt mens vi er på jobb.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 09:23   #932
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Været

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 09:25   #933
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.739
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Været

Enig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 02-07-19, 10:39   #934
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gruffetråden #3

7 grader og vertikalt regn i morges. Sa vi september?

Frk_Fryd er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 11:15   #935
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Sånn som "alle" beskriver været nå hadde vi hele våren og sommeren i fjor, bortsett fra ei uke da vi hadde 30 grader. Vi har det sånn nå også, og jeg har resignert og gidder ikke grudde engang.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 11:32   #936
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sånn som "alle" beskriver været nå hadde vi hele våren og sommeren i fjor, bortsett fra ei uke da vi hadde 30 grader. Vi har det sånn nå også, og jeg har resignert og gidder ikke grudde engang.

Jepp, og vanligvis har vi det sånn hele sommeren og ikke en uke med 30 grader.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 12:14   #937
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.817
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Folk som spør om hjelp, får det, men det er aldri nok.

Jeg kan være litt barnevakt for sløvingen som har glemt å synkronisere SFO med ferien sin, men nei, jeg tar ikke ei hel uke, jeg sier hvilke dager som passer meg, og jeg blir gretten da det skinner igjennom at det egentlig ønskes overnatting, eller i alle fall noen timer utover kvelden, så vedkommende kan suse rundt, eller ligge på sofaen i fred.

Bokormen er aktiv nå  
Gammel 02-07-19, 14:40   #938
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sånn som "alle" beskriver været nå hadde vi hele våren og sommeren i fjor, bortsett fra ei uke da vi hadde 30 grader. Vi har det sånn nå også, og jeg har resignert og gidder ikke grudde engang.

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jepp, og vanligvis har vi det sånn hele sommeren og ikke en uke med 30 grader.


Jeg pleier ikke å være værsyk, men jeg skulle så inderlig ønske at det kunne stoppe å regne noen dager. Jeg er så lei av at det alltid er vått!

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 02-07-19, 14:54   #939
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Kreft. Rammer så brutalt og tilfeldig.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-07-19, 09:05   #940
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.936
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Kreft. Rammer så brutalt og tilfeldig.

Oi, ja og så leit.

Jeg gruffer over en valgkomite som ikke sjekker med hele styret hvem som har gjort hvilke jobber før de innstiller på gjenvalg en leder som ikke har gjort en damn shit på to år uten at jeg har oppfordret (og mast) om det. Årsmøte om to uker og vedkommende har ikke en gang sett på mitt forslag til årsmøtedokumenter. Jeg sendte første skisse i begynnelsen av mai. Jeg er for f. ikke sekretær en gang, bare kasserer. Så jeg gruffer over lederen også.


Sist redigert av Strå : 03-07-19 kl 09:08. Årsak: Glemte resten av innlegget.
Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no