Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-11, 23:55   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

De siste dagene har jeg ikke hatt tilgang til markedsplassen. Det står bare privat på den. Noen som vet hvorfor?

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 23:56   #2
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger.

Du har for få innlegg/ ryktepoeng.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 23:57   #3
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger.

Les her: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=117753

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv  
Gammel 23-06-11, 23:58   #4
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Man må ha 500 innlegg og 500 ryktepoeng for å få tilgang til Markedsplassen .

Darth er aktiv nå  
Gammel 24-06-11, 00:03   #5
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Så rart. Jeg har jo hatt tilgang til markedsplassen lenge.

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:04   #6
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Så rart. Jeg har jo hatt tilgang til markedsplassen lenge.

Tilgangskravene er nylig oppjustert.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:04   #7
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nye tilgangskrav, les linken over.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:07   #8
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg reagerer litt på at det fortsatt står at kravet er 100 innlegg og 100 i rykte etter kravet forandret seg,det bør kanskje bli gjort noe med nå.

Rabbit er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:12   #9
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv
 
Veslemøya sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1.521
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Huff så kjedelig da. Burde ikke vi som allerede har fått tilgang få beholde tilgangen. Jeg skjønner ikke helt logikken her.

Veslemøya er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:26   #10
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg har også mistet tilgangen! Ganske så irriterende mitt i flytting og jeg prøvde å få solgt unna en del klær. Har en del salgstråer inne som jeg nå ikke for fulgt opp fordi jeg mangler 13 ryktepoeng.
Tror jeg har kjøpt mer enn jeg har solgt opp gjennom alle årene og savner selfølgelig tråden veldig

Jeg synes det er litt rart at for å lese/poste inne på medlemssalongen må man kun ha 100 ryktepoeng mens på markedsplassen må man ha 500, skulle ønske det var omvendt!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:29   #11
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg har også mistet tilgangen! Ganske så irriterende mitt i flytting og jeg prøvde å få solgt unna en del klær. Har en del salgstråer inne som jeg nå ikke for fulgt opp fordi jeg mangler 13 ryktepoeng.
Tror jeg har kjøpt mer enn jeg har solgt opp gjennom alle årene og savner selfølgelig tråden veldig

Jeg synes det er litt rart at for å lese/poste inne på medlemssalongen må man kun ha 100 ryktepoeng mens på markedsplassen må man ha 500, skulle ønske det var omvendt!

Carrie er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:31   #12
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Har en del salgstråer inne som jeg nå ikke for fulgt opp fordi jeg mangler 13 ryktepoeng.

Endringen ble annonsert 14 dager før den tredte i kraft, så du hadde jo god tid til å følge opp trådene dine.

Og 13 ryktepoeng til burde jo gå ganske raskt å opparbeide seg.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:33   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Skriv noe interessant/morsomt/trist/fint, delta i diskusjoner, by på dere selv og: Vips! Inne igjen. Enkelt-penkelt.

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:35   #14
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Endringen ble annonsert 14 dager før den tredte i kraft, så du hadde jo god tid til å følge opp trådene dine.

Og 13 ryktepoeng til burde jo gå ganske raskt å opparbeide seg.

Nei dessverre så rakk jeg ikke det!

Ja går sikkert fort opp 13 ryktepoeng også når jeg endelig er der så blir det gjort om fra 500 til 1000 ? hehe..neida...for da ikke håpe det!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:42   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeg lurte på hvorfor jeg ikke kjente igjen nicket til Veslemøya, men et kjapt søk viste kun 50 innlegg hittil i år (inkl. 3 i denne tråden), så det er kanskje ikke så rart? Nesten 20 av de 50 innleggene er i underforumet Markedsplassen, og der er det vel ikke så mange prikker å hente?

007 er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:44   #16
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Nei dessverre så rakk jeg ikke det!

Du rakk jo fint å poste en del innlegg på Markedsplassen i den perioden, så jeg skjønner ikke helt at du ikke rakk å avslutte trådene dine når det var klart at du ikke kom til å ha tilgang lengre.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:49   #17
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Nja, nå er det jo ikke slik at man har tid til å sjekke ut alle nye tråder når man er innom hver gang man titter innom.
Jeg har ofte lengre perioder der jeg ikke har tid innom her i det hele tatt, og da kan man fort gå glipp av veldig mye.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:51   #18
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Nja, nå er det jo ikke slik at man har tid til å sjekke ut alle nye tråder når man er innom hver gang man titter innom.
Jeg har ofte lengre perioder der jeg ikke har tid innom her i det hele tatt, og da kan man fort gå glipp av veldig mye.

Det har jeg forståelse for, men det er vel i slike perioder det ikke er så lurt å ha aktive salgstråder gående?

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:54   #19
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Du rakk jo fint å poste en del innlegg på Markedsplassen i den perioden, så jeg skjønner ikke helt at du ikke rakk å avslutte trådene dine når det var klart at du ikke kom til å ha tilgang lengre.

Var dessverre mitt i salget akkurat da jeg ble sperret ute, men det går bra. Har sendt de fleste privat melding. Jeg mente at jeg ikke får fulgt opp om noen skriver noe inne på innleggene der. Men samme det, det som ikke blir solgt blir gitt til Fretex så da blir sikkert noen glade!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 24-06-11, 00:54   #20
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Det er det helt klart noe i.
Men om jeg forsto rett så har hun vært inne og oppdatert salgstråder og slikt, men ikke fått med seg denne tråden om omlegging, fordi den har lagt på annen del av forumet.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no