Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere hytte?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har dere hytte?
Ja, to eller flere 4 1,93%
Ja, 1 38 18,36%
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 36 17,39%
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 40 19,32%
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant 8 3,86%
Nei, men vi pleier å leie hytte 9 4,35%
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet 41 19,81%
Nei, men vi ønsker oss det 24 11,59%
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! 7 3,38%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 09:12   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere hytte?

Jeg synes annenhver familie rundt meg kjøper hytte for tida, og er nysgjerrig på hvor vanlig det egentlig er å ha egen hytte. Så: Eier husstanden din egen hytte?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:13   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men så eier jeg ikke bolig heller.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:13   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nope

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:14   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ja, for tiden tre stykker. (En skal selges, en skal bli hus, en er slektssted).

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:14   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei. Vi kunne kjøpt hytte om vi ønsket det, og jammen ønsker vi det innimellom, men vi har falt ned på at vår bruk vil være såpass begrenset fordi det er så mye annet vi vil gjøre at vi like gjerne kan leie en hytte 1-2 ganger i året. Nå ser det ut som vi har funnet et fast leieobjekt, det er en fin løsning synes jeg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:15   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.597
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi har tilgang til tre hytter gjennm familien så vi har ikke kjøpt egen. Ennå.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:15   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi eier en hytte sammen med mamma og mine to søsken.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:16   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei. Har veldig lyst, men det er for dyrt, i tillegg til at mannen mye heller vil kjøpe ferieleilighet i utlandet (feks. Italia) om vi skal ty til sånt. Vi har jo leilighet i Italia, men det er foreløpig svigerfar og broren sin, men vi får låne den så ofte vi vil. Men det er jo dyrt og langt å reise dit så det blir jo ikke til at vi bruker den noe særlig. Åtte år siden sist!

Svigers la inn bud på en fantastisk hytte for noen år siden. Plass til 20 personer, utsikt jeg ikke har sett maken til (sjø og fjell), terasse større enn hele huset vårt omtrent og veldig moderne og flott. De gikk opp til 2,6 men ble kraftig overbydd og ga seg. Fankern altså!

Jeg er jo enig med mannen da, egentlig, at ei hytte er dyrt og "bindende", og at det er bedre for oss å heller bruke penger på å leie, og da velge forskjellige steder i inn- og utland når vi skal på ferie.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:16   #9
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Niks, og ikke skal vi ha heller. Jeg er altfor rastløs og vil reise i feriene, og har dessuten begrenset boevne og trenger overhodet ikke mer husstell og vedlikehold i livet mitt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:17   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Poll endelig på plass!

Toffen med begrenset boevne. Tror jeg kan skrive under på den (bortsett fra at for vedlikeholdets vedkommende må "mer" strykes. Det er nada).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:18   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ah, kunne noen legge til alternativet "Nei, og vi ønsker oss det ikke heller"?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:18   #12
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har akkurat kjøpt.

Vi har kunnet lånt søsteren sin før, men da ble det jo noe koordinering utav det, og jeg begynte å savne et "eget" sted.

Det er en liten, enkel hytte nær Oslo.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:19   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi skal ha svigers som langhelgbarnevakt nå, og måtte følgelig ha storrengjøring i helga. Det trengtes, for å si det sånn. Boevnen min strekker altså ikke engang helt til for de stakkars 90 så godt som vedlikeholdsfrie kvadratmetrene vi sitter på nå. Det gjelder å kjenne sin begrensning.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:20   #14
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, vi har aldri ønsket oss hytte (dvs. jeg har i de siste ukene gått og tenkt at det ville vært fint med hytte, men jeg MENER det egentlig ikke). Som Toffen klarer jeg knapt å holde vedlike leiligheten på skarve 80 kvm, så å orke alt arbeidet med hytte, er helt utopisk.

Bestevenninna mi har hytte, så vi er med henne dit ofte. Pluss at vi har lånt den i feriene noen ganger.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:20   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei. Men foreldrene mine har tre (lang historie). Så hyttebehovet er dekket for en stund. Og det er veldig praktisk å ikke eie selv, da.

De har hytte ved sjøen, i fjellet type alpinsted, og i fjellet type stille i skogen. Så jeg trenger ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:21   #16
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hytte?

Jeg liker egentlig ikke å reise, liker å ha tingene mine på en plass og komme til noe jeg vet hva og hvor er. Og så liker jeg å ha en tilknytning og bygger identitet på den måten. Jeg er rotløs fra oppveksten og føler behov for det både for meg selv og på vegne av egne barn.

Det er et pengesluk å ha hytte, vi kunne antakelig reist på flere dyre ferier hvert år. Men det er samtidig noe som gir oss veldig mye (vennskap og arbeid...), og vi vil ikke være det foruten. Det hender jeg fabulerer om å selge og stikke av til Karibien, men kjenner jeg oss rett hadde vi ikke gjort det likevel.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:22   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.852
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi skal ha svigers som langhelgbarnevakt nå, og måtte følgelig ha storrengjøring i helga. Det trengtes, for å si det sånn. Boevnen min strekker altså ikke engang helt til for de stakkars 90 så godt som vedlikeholdsfrie kvadratmetrene vi sitter på nå. Det gjelder å kjenne sin begrensning.

Vi skal ha tilsvarende barnevakt neste helg (fordi vi skal på hyttetur! ), og da jeg så du skrev dette i helga, begynte jeg straks å føle meg uvel. Og vi har 190 kvadrat! Heldigvis er det mine foreldre som kommer, de har om mulig enda lavere standard enn oss. (Derfor er det ganske urovekkende når selv mamma har begynt å støvsuge hos oss under enkelte barnevaktseanser. )

Ingen av foreldrene våre har egen hytte heller, for øvrig. Svigers eier noe sånt som 1/7 av en gammel setersak i Østerdalen, men der har jeg ikke vært på 10 år. (Da ankom jeg med trillekoffert og pumps. Men jeg besteg Sølentoppen, da.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:23   #18
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hytte?

Nei, men vi har tilgang gjennom foreldrene våre (mine har hytte, min manns foreldre har et lite hus der svigermor vokste opp).

Vi kunne ikke hatt hytte selv da vi ikke er så glade i hverken husarbeid, vedlikehold, bygging eller oppussing : pusser opp og bygger ut på n-te året hjemme:

Hadde vi eid hytte hadde jeg følt vi hadde måttet være der mye mer enn vi har lyst til.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:24   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.835
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Vi har en hytte ved sjøen på Sørlandet og lurer på å kjøpe en til - type utleieobjekt som ligger midt i slalåmbakken og som vi kan bruke av og til selv også.

Vi disponerer hytte i innlandet/ved skianlegg, men den er ikke vår og vi ønsker oss en litt annen standard og litt mer frihet til å disponere selv, siden vi etterhvert har fått ganske stor familie.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-15, 09:24   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.772
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hytte?

Ja, vi har eid fjellhytte i snart seks år og bruker den mye hele året (ikke så mye på våren, fra snøen blir råtten til det tørker helt opp). Vi har dessuten tilgang til to andre hytter, men ingen ved sjøen. Jeg kunne godt tenkt meg å disponere en sjøhytte, men det er uaktuelt å eie mer enn én.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no