Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Sponsede koblinger:

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-18, 21:37   #181
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 348
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det er i mai er jeg nesten sikker på, men påmeldinga er jo ikke før neste år til jeg tro.

Mai ja. Påmeldingsfrist er 1.oktober året før.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er aktiv nå   Svar med sitat
Sponsede koblinger:

Gammel 17-01-18, 15:42   #182
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det har vært sånn i mange år. Er du sikker på vi mener samme kirka? Nabokirkene har litt andre datoer, men ingen av dem har desember-konfirmasjon. Det er jeg 100% sikker på.

Sorry, jeg mente 04.05. Ganske sikker på at vi tilhører samme kirke, men det kan være jeg tar feil.

Sist redigert av Sissel : 17-01-18 kl 15:48.
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-18, 19:03   #183
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sissel, her.

Sorry, jeg mente 04.05. Ganske sikker på at vi tilhører samme kirke, men det kan være jeg tar feil.

Nå sier ekspertisen at det har vært siste søndag i april/første lørdag i mai, nesten alle år. I 2014 var det de to første helgene i mai. Men det er de datoene som er satt av i noen år fremover, hvertfall.

Gammel 18-01-18, 09:08   #184
Sissel

Sissel sin avatar

Sissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populærSissel er populær
Standard

Nå sier ekspertisen at det har vært siste søndag i april/første lørdag i mai, nesten alle år. I 2014 var det de to første helgene i mai. Men det er de datoene som er satt av i noen år fremover, hvertfall.

He, he, det var jo ganske så tilfeldig. Minsten konfirmerte seg siste søndagen i april, så i 2016 var det slik du sier. Ja, ja, spiller ingen rolle, men greit at det finnes et system i utg. punktet, slik at det går an å planlegge. På noen av hotellene i området er det jo lange ventelister som du sier. Vi hadde den første på Quality Airport hotell og den siste på Sola Strandhotell. Absolutt finest scenery på Strandhotellet, men maten var vel så god på Airporthotellet.

Gammel 18-01-18, 09:44   #185
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He, he, det var jo ganske så tilfeldig. Minsten konfirmerte seg siste søndagen i april, så i 2016 var det slik du sier. Ja, ja, spiller ingen rolle, men greit at det finnes et system i utg. punktet, slik at det går an å planlegge. På noen av hotellene i området er det jo lange ventelister som du sier. Vi hadde den første på Quality Airport hotell og den siste på Sola Strandhotell. Absolutt finest scenery på Strandhotellet, men maten var vel så god på Airporthotellet.

Det er på Sola Strand Hotel jeg bestilte nå. Men alle de fine rommene var selvsagt opptatt... Vi ville egentlig ha Strandhuset på Ølberg, men der måtte vi ha lokale i andre etasje og buffeten stående i første. Det blir for tungvindt. Men Sola strand Hotel blir nok ok. Både mannen min og jeg hadde faktisk konfirmasjonsfestene våre der og vi hadde bryllupsfesten der. Det er vel blitt en familietradisjon nå.

Gammel 18-01-18, 10:16   #186
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Det er på Sola Strand Hotel jeg bestilte nå. Men alle de fine rommene var selvsagt opptatt... Vi ville egentlig ha Strandhuset på Ølberg, men der måtte vi ha lokale i andre etasje og buffeten stående i første. Det blir for tungvindt. Men Sola strand Hotel blir nok ok. Både mannen min og jeg hadde faktisk konfirmasjonsfestene våre der og vi hadde bryllupsfesten der. Det er vel blitt en familietradisjon nå.

Da er det bare å booke for minsten med en gang. Vi hadde "Hafrsfjord". Vi var ikke så mange, så det var passe, men jeg vet jo at det finnes finere rom. Vi fikk tilbud om et annet, men sa nei fordi det var for stort for oss.

Gammel 18-01-18, 10:40   #187
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Da er det bare å booke for minsten med en gang. Vi hadde "Hafrsfjord". Vi var ikke så mange, så det var passe, men jeg vet jo at det finnes finere rom. Vi fikk tilbud om et annet, men sa nei fordi det var for stort for oss.

Ja, jeg kan egentlig bare bestille til minsten. Jeg ville helst ha «Ellens Utsikt», men det var bare «Rygekongen» som var ledig. Det er jo en kjempestor bankettsal, men den kan deles. Vi blir mellom 40 og 50 personer, og jeg tror det er plass til det dobbelte der...

Gammel 18-01-18, 10:42   #188
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Ja, jeg kan egentlig bare bestille til minsten. Jeg ville helst ha «Ellens Utsikt», men det var bare «Rygekongen» som var ledig. Det er jo en kjempestor bankettsal, men den kan deles. Vi blir mellom 40 og 50 personer, og jeg tror det er plass til det dobbelte der...

Ja, da blir det ihvertfall boltreplass. Det går forresten an å stå på venteliste på et annet rom. Du kan jo gjøre det ihverfall.

Gammel 18-01-18, 10:44   #189
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Ja, da blir det ihvertfall boltreplass.

Og litt sterilt og usjarmerende, ser jeg for meg. Og jeg er helt elendig på pynting! Men jeg slipper hvertfall å finne ut hvordan man dekker fint bord.

Gammel 18-01-18, 12:52   #190
Sissel

Sissel sin avatar

Standard

Og litt sterilt og usjarmerende, ser jeg for meg. Og jeg er helt elendig på pynting! Men jeg slipper hvertfall å finne ut hvordan man dekker fint bord.

Ja, skjønner absolutt hva du mener. Men, greit at de kan dele den av da.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.