Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-17, 13:01   #941
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Enig, helt åpenbart fallosssymbol, veldig synlig i den episoden der Sana knasker gulrot og kikker sultent på Yosef. Og når han hjelper henne med skrellinga - kontroll på gulrota...

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:04   #942
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.960
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det er Isak som kommer til å hjelpe Sana til å fortelle om hva som plager henne, tror jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:05   #943
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Poteter var vel ei greie ifht spiseforstyrrelsar men kva var det med ostesmørbrøda?

Eg tenker fallos er for obvious i Andem si verd altså.

Jeg tror heller ikke gulrota nødvendigvis er noen fallos. Yousef la veldig vekt på å trekke skrelleren mot seg i skrellescenen. Noe jeg tenkte var frampeik mot det med å få PM-jentene med på bussen. Trekke dem mot seg for å ha kontroll på dem.

Ostesmørbrøda var vel Isak og Even sammen, når det var med krydder/kardemomme (spennende men fælt), og uten krydder når de var alene (kjedelig og safe).

Eller?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-05-17 kl 13:11.
My er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:10   #944
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.420
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er Isak som kommer til å hjelpe Sana til å fortelle om hva som plager henne, tror jeg.

Jeg tror også det. Men egentlig burde hun hatt en venn som var like fordomsfri, enkel og direkte som Magnus, som kunne forklare på en munter og ubekymret måte hvordan ting henger sammen. Chris?

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 24-05-17 kl 13:17.
My er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:15   #945
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg håper det er Chris som skal være Sanas Magnus denne sesongen. Chris var den som introduserte Sana for jentegjengen, og i Imagine-klippet ble vi minnet på det igjen. Jeg synes også Chris trenger litt dybde og noe mer enn kun skje-scenene hele tiden. Heier på Chris!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:16   #946
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Gulroten er liksom det Sana og Yousef har sammen, siden de delte det gulrotskrelleøyeblikket, men også at Sana må trekke folk mot seg og ikke bare skyve folk unna seg.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 13:58   #947
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gulroten er liksom det Sana og Yousef har sammen, siden de delte det gulrotskrelleøyeblikket, men også at Sana må trekke folk mot seg og ikke bare skyve folk unna seg.

Jupp. Og ostesmørbrød var Even og Isak. Potet var Noora og Vilde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:01   #948
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Men jeg synes gulrota er gjort seksuell i pauseklippet.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:06   #949
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Eg tenker og at gulrota representerer ei tidleg opplevingar fellesskap mellom Yousef og Sana, for Sana. Dermed blir Noora som spiser gulrot ei påminning om at Noora har "kuppa" det Sama ønska seg.

Håper og Isak redder Sana. Viss han har timesvis med chatmateriale der Sara snakker dritt om alle vennene sine, kan det komme til å slå tilbake på henne at ho prøver å fryse ut Sana. Revenge of the loser, liksom. (Sidan Sana omtalte seg sjølv som det i ein tidleg episode).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:08   #950
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg har tro på en Sana-Vilde-bonding. Kvart menneske er ei øy. Noen øyer er mer utsatt for Fake-Sara enn andre. Jeg tror Sana får øynene opp for at hun ikke nødvendigvis er helt alene med følelsen av å være utstøtt. Dessuten kjenner hun Vilde godt nok til å vite at hun ikke er ondsinnet, selv om hun kan være korttenkt og løsmunnet i sin iver etter å bli godtatt.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:09   #951
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men jeg synes gulrota er gjort seksuell i pauseklippet.

Men er ikkje klininga mellom Noora og Yousef ei seksualisering av den forsiktige tiltrekninga mellom Sana og Yousef? Eg tenker at det er Sana si oppleving av Noora som "spiser opp gulrota hennar", ved å vere blond og norsk og frigjort. Håret til Noora får jo og mykje vekt, medan Sana sitt hår er tildekka.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:10   #952
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg håper Chris får mer spilletid og dybde. Men jeg kan se for meg at det blir Isak eller Elias kanskje som snakker med Sana.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 14:37   #953
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.133
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror Sana er ordentlig glad i Vilde, det syns jeg hun har vist før, selv om hun også er irritert på henne. Jeg tror hun nå plutselig så at Vilde ikke er sleip og svikersk, men sårbar og utnyttet.

Gulroten er mange ting, men definitivt fallos. De er jo ungdommer og hun har selvsagt masse seksuelle følelser også, som hun skal sortere og håndtere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 15:28   #954
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Jeg har tro på en Sana-Vilde-bonding. Kvart menneske er ei øy. Noen øyer er mer utsatt for Fake-Sara enn andre. Jeg tror Sana får øynene opp for at hun ikke nødvendigvis er helt alene med følelsen av å være utstøtt. Dessuten kjenner hun Vilde godt nok til å vite at hun ikke er ondsinnet, selv om hun kan være korttenkt og løsmunnet i sin iver etter å bli godtatt.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror Sana er ordentlig glad i Vilde, det syns jeg hun har vist før, selv om hun også er irritert på henne. Jeg tror hun nå plutselig så at Vilde ikke er sleip og svikersk, men sårbar og utnyttet.

Gulroten er mange ting, men definitivt fallos. De er jo ungdommer og hun har selvsagt masse seksuelle følelser også, som hun skal sortere og håndtere.

Jeg er helt enig. Vilde trenger stødige, ærlige personer som er virkelig glade i henne, og som maggypop sier; Noen øyer er mer utsatt for fake-Saraer enn andre.

Jeg leser Freud for tiden. Seff er gulroten fallisk!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 16:39   #955
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror ikke Sana tar hevn. Jeg tror Sana kommer til å konfrontere Sara på et vis, men ikke spre rykter og meldinger fra henne. Tror på Chris, men Isak og Even kan absolutt komme med ting de også. Ikke bare en person som hjalp Isak heller.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 20:54   #956
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Menigheten her inne burde vore sett saman i ein norskklasse. For ei tolkningsevne!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 21:11   #957
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Men who the f*** er Sara? Var kjæreste med Isak? Ke? Jeg har sett alle sesongene i år, og husker henne ikke fra tidligere sesonger i det hele tatt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 24-05-17, 21:17   #958
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Joda, de var sammen på ungdomsskolen og så ble de sammen igjen i sesong 2, tror jeg, på slutten. De kliner i et klasserom. Sara er tidligere bestevenninne med Eva, sammen med Ingrid. :guru:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 24-05-17, 21:18   #959
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.763
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg tror ikke Sana tar hevn. Jeg tror Sana kommer til å konfrontere Sara på et vis, men ikke spre rykter og meldinger fra henne. Tror på Chris, men Isak og Even kan absolutt komme med ting de også. Ikke bare en person som hjalp Isak heller.

Jeg tror kanskje at Isak vil bytte info med Sana. Isak vil vite om Even/ Mikael og Sana vil ha dirt på Sara.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 25-05-17, 01:13   #960
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror Sana kommer til å bruke chatten fra Sara til Isak som pressmiddel for å gi fra seg bussjefansvaret, men ikke som hevn. Også ligger passordet til Noora der som en tikkende bombe.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no