Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?
Ingenting, jeg klipper meg selv. 14 5,00%
Ingenting, jeg klippes av venner/slektninger. 12 4,29%
Ingenting, jeg har ikke klipt meg. 8 2,86%
100-1500 kroner 95 33,93%
1600-3000 kroner 60 21,43%
3100-5000 kroner 35 12,50%
5100-7000 kroner 27 9,64%
7100-9000 kroner 9 3,21%
9100-11 000 kroner 12 4,29%
11 100-13 000 kroner 7 2,50%
13 100-15 000 kroner 0 0%
15 100-17 000 kroner 1 0,36%
Mer enn 17 000 kroner 0 0%
Pass dine egne sak(s)er! 0 0%
Deltakere: 280. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-08, 14:33   #21
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg stemte 5100-7000. Har ikke nøyaktig oversikt, men går til frisøren ca. annenhver (av og til tredjehver) måned og klipper meg og tar striper. Det pleier å koste 11-1200.
Blir jo litt penger av det når man ser hele året under ett - i tillegg klipper mann og gutter seg ofte, de har har som vokser veldig fort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:34   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Sikkert et sted oppunder 2000. Jeg har helt kort hår og det må dessverre klippes jevnlig for å se greit ut.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:35   #23
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tenker for øvrig bare på dine utgifter i pollen, ikke hele familiens (selv om jeg gjerne leser de svarene også).


Det skjønte jeg, så jeg min stemme gikk til det jeg selv betaler. :flink:

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:35   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg klipper forøvrig resten av familien selv, så det er min unnskyldning for å kunne bruke litt mer penger på frisør neste år.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:36   #25
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er nesten litt sjokkert...Går dere ikke til frisør? Her er det hver 6 uke. Farger det hver gang,og klipper det noen gang hver 6 uke og andre ganger hopper jeg over en gang. Koster fra 600-1000 kr per gang.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:39   #26
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært hos frisøren 4-5 ganger i år, og betalte rundt 500 kr pr gang.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:40   #27
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er hos frisøren hver 6-8 uke og betaler da ca 600 uten striper eller 800 med striper. Så jeg bruker ca 6000,- pr år på frisør.
Mannen har maskinkort og klipper seg selv, altså ingen utgifter til frisør.
Lillesøster klipper jeg (med heller dårlig resultat).
Storesøster stusser seg hos frisør ca 3 ganger i året til ca. 300,- pr gang.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:40   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Det skjønte jeg, så jeg min stemme gikk til det jeg selv betaler. :flink:

Jeg er også flink. Jeg måtte bare oute familiens utgifter samtidig i tråden.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:40   #29
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg går til frisør to ganger i året. Klipper tuppene og farger noen striper. Det koster omlag 1100,- pr gang. Har laaangt hår og farger striper i farge så etterveksten ikke er gresselig stygg

Barna mine har klippet seg to ganger i løpet av 2008. Det koster 120,- å klippe er barn pr gang. Utover det har eldstejenta fått litt penger til noe farge og sånn.

Totalt frisørbudsjett for 2008 ligger omlag på 4600,-. Jeg beregner omlag 5000,- for det kommende året.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:40   #30
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har vært hos frisøren to ganger i år, og brukt tilsammen ca 7-800 kroner vil jeg tro. Barna har ikke vært hos frisør, men mannen har flere ganger.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:49   #31
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har gått uvanlig mye til frisøren i år, til frisørofobe meg å være. Hele seks ganger, tror jeg! Jeg har vel brukt like under 3000, tenker jeg, siden jeg bare tenker på å farge håret, men aldri gjør det i praksis.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:50   #32
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Mann og sønn klipper jeg selv. Jentene får enten klipp av en venninne eller så blir det 200kr hos frsør.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:51   #33
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Det siste halvanna året har eg vert 1 gong hjå frisøren. Det var no rett før jul.

990,- kosta det meg og då var ho så vidt borti håret mitt med saksa og ein lærling stripa det litt.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:53   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg har hatt langt hår i årevis og har klippet det selv eller så har mamma klippet litt om det har passet sånn.
Klippet meg kort i sommer så da har jeg klippet det borte 2 ganger i år. Brukt 700,- på klipp i år.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:54   #35
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

I år har jeg rett og slett ikke vært hos frisør, men det betyr ikke at jeg ikke burde vært. Langt hår er for lett å neglisjere. Kanskje nyttårsforsettet skal være å komme seg til frisøren? (Tidligere har det variert mellom 500 og 5000 pr år, tenker jeg).

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:56   #36
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

I år har jeg rett og slett ikke vært hos frisør, men det betyr ikke at jeg ikke burde vært.

Du och jag, Alexa!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:56   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg burde tatt meg råd til å gå til frisør oftere egentlig, i år har jeg vel vært der 2 ganger. Det koster ca 600 kr hver gang.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:56   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er en versting, skjønner jeg. Jeg går ca. hver 6. uke, og betaler aldri mindre enn 1500,- pr. gang. Stemte 9100-11000,-.

Nå i det siste har jeg klippet luggen selv og farget med minicolor hjemme, det ser ut til å fungere bedre enn fargene. Da håper jeg å halvere utgiftene mine, kanskje.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 14:57   #39
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Ca kr 1500,-. Syns det er ganske kjedeligt å gå til frisøren, håret vokser alt for fort, så etterveksten lyser, og sveisen er ikke sveis lengre.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-08, 15:04   #40
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye penger har du brukt på frisør i 2008?

Jeg er ofte hos frisøren ca. hver 6-7 uke og bruker pluss minus en tusing hver gang. Ungene er ikke så ofte men 5 ganger kanskje i året ca. 300 kr pr barn pr gang. Mannen har jeg ikke oversikt over.

Gulp, blir mye penger ut av dette

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no