Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fargelegger du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-16, 17:06   #61
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jeg fargelegger også, og har Den hemmelige hagen, men likte ikke den noe særlig.

Jeg har derimot fått en forkjærlighet for Snirkler/Querkles-bøkene av Thomas Pavitte, og har alle tre i tillegg til noen av dot-to-dot-bøkene hans også.
Har nettopp oppdaget denne boken også, som jeg ønsker meg:
http://www.bookdepository.com/Colour...?ref=bd_recs_1

Jeg digger det at motivet vokser frem etter hvert som jeg fargelegger, og at det ikke er åpenbart med en gang hva det er (bruker aldri å kikke på "fasiten" bak i boka).

Bruker for øvrig Staedtler Triplus fineliners og de tusjene i samme merke og serie som har litt tykker tupp.

Så fine bøker! Vet du om man kan få tak i de dottodot-bøkene i Oslo i bokhandel?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 17:17   #62
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Så fine bøker! Vet du om man kan få tak i de dottodot-bøkene i Oslo i bokhandel?

Ja, jeg har kjøpt alle mine i bokhandel her i Oslo. Både Tanum og Ark fører dem. Jeg har funnet best utvalg på Tanum på Oslo City og Ark nede i kjelleren på Eger.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 17:20   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Ja, jeg har kjøpt alle mine i bokhandel her i Oslo. Både Tanum og Ark fører dem. Jeg har funnet best utvalg på Tanum på Oslo City og Ark nede i kjelleren på Eger.

Kult! Jeg trenger noe slikt for helgen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-16, 21:22   #64
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Kult! Jeg trenger noe slikt for helgen.

Jeg er i alle fall dypt hektet og digger bøkene. Håper du finner og at du liker dem.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 00:08   #65
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargelegger du?

Jeg har den Hemmelige hagen, men jeg ble litt lei, mye av det samme. Men de dott bøkene så fine ut!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 00:18   #66
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargelegger du?

Nei, jeg gjør ikke det, men eldste skulle nok ønske jeg gjorde det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 00:24   #67
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargelegger du?

Nei, det hadde sikkert vært gøy sånn litt, men... nei.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 20:40   #68
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargelegger du?

Jeg kjøpte The Secret Garden for flere år siden, kom tilfeldig over den på Vulkan og syntes den var så vakker. Har hatt den liggende, men i vinter en gang satte jeg meg til og var klar for å kjenne harmoni og fred sige inn over meg etterhvert som sidene ble farget. Vel, jeg holdt vel ut etpar minutter. Da var jeg så amper og lei og niåringen arvet både bok og farger.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-16, 21:39   #69
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.959
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargelegger du?

Det kom endelig ei bok som passa til meg også:

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 01:16   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det kom endelig ei bok som passa til meg også:

Haha, det var den jeg endte med nå på fredag. Elsker den!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 19:22   #71
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargelegger du?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Det kom endelig ei bok som passa til meg også:


Denne burde jeg ha hatt også.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 21:01   #72
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargelegger du?

Takk for tips, da har noen nye bøker blitt bestilt og jeg gleder meg til de kommer. Amazon.co.uk er forresten generelt billigere enn Bookdepository, selv om man må betale for frakt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no