Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

11-tallet

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-06, 12:58   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

11-tallet

1) New York City has 11 letters

2) Afghanistan has 11 letters.

3) Ramsin Yuseb (The terrorist who threatened to destroythe Twin
Towers in 1993) has 11 letters.

4) George W Bush has 11 letters.


This could be a mere coincidence, but this gets more


1) New York is the 11th state.

2) The first plane crashing against the Twin Towers was flight
>number 11.

3) Flight 11 was carrying 92 passengers. 9 + 2 = 11

4) Flight 77 which also hit Twin Towers, was carrying 65 passengers >6+5 =11

5) The tragedy was on September 11, or 9/11 as it is now known. 9 + 1+ 1 = 11

6) The date is equal to the US emergency services telephone number 911. 9 + 1+ 1 = 11.


Sheer coincidence..?! Read on and make up your own mind:

1) The total number of victims inside all the hi-jacked planes
>was 254. 2 + 5 + 4 = 11.

2) September 11 is day number 254 of the calendar year.
Again 2 + 5 + 4 =11.

3) The Madrid bombing took place on 3/11/2004. 3 + 1 + 1 +2 + 4
11.

4) The tragedy of Madrid happened 911 days after the Twin Towers
incident.


Now this is where things get totally eerie:

The most recognised symbol for the US, after the Stars &Stripes,
is the Eagle. The following verse is taken from
the Quran, the Islamic holy book
For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome
Eagle.
The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of
Allah and lo, while some of the people trembled in despair still
more
rejoiced: for the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah
and there was peace."
That verse is number 9.11 of the Quran.

uncovinced about all of this Still ..?! Try this and see how you
feel afterwards, it made my hair stand on end:

Open Microsoft Word and do the following:

1. Type in capitals Q33 NY. This is the flight number of the
first plane to hit one of the Twin Towers.

2. Highlight the Q33 NY.

3. Change the font size to 48.

4. Change the actual font
to the WINGDINGS

What do you think now?!!

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:14   #2
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

2) The first plane crashing against the Twin Towers was flight
>number 11.


1. Type in capitals Q33 NY. This is the flight number of the
first plane to hit one of the Twin Towers.

Er ikke dette to forskjellige ting ? Men namnet på det samme ?
I tilfelle blir det ikke like bra

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 13:35   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

What do you think now?!!

At "Foucaults pendel" fortsatt er en god bok.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:31   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 11-tallet

Q33 NY har aldri vært noe flightnummer.... Hoax, hoax, hoax.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:39   #5
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 11-tallet

Jeg tror det står mye feil der.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:48   #6
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg tror det står mye feil der.

Det kan godt hende. Jeg fikk den på mail, og synes den var litt stilig.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 09:53   #7
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg tror det står mye feil der.

Jeg tror det er en vits, ikke et fagdokument.
Jeg lo i alle fall godt av den. Det finnes vel ikke folk som tar slike historier seriøst?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:29   #8
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Det kan godt hende. Jeg fikk den på mail, og synes den var litt stilig.

Jeg likte den veldig godt jeg også. Og jeg trodde på det som står der første gangen jeg leste den, men fant ut at det var mye feil der. Hadde jo vært stilig om det hadde stemt da.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:42   #9
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Det finnes vel ikke folk som tar slike historier seriøst?

Joda, mange på SnartMamma.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 10:48   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Joda, mange på SnartMamma.



Vel, det blir ikke mange nye Osamaer da! Kanskje ingen som heter Georg heller. Jeg synes forresten Adolf er et fint guttenavn, men jeg er vistnok den eneste.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 13:59   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tror det er en vits, ikke et fagdokument.
Jeg lo i alle fall godt av den. Det finnes vel ikke folk som tar slike historier seriøst?

Å joda, mange tok denne seriøst da den dukket opp første gang ikke så lenge etter 11.september.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:41   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Jeg sjekker alltid ut historier jeg får på e-post på http://www.snopes.com/. Jeg tror sjelden på dem og liker å ha noe å slå i bordet med når folk hevder at "å jo, det er heeeeelt sant, asse".

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 22:59   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Bare rør og oppspinn, men du verden, mye moro likevel...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 23:14   #14
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 11-tallet

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Bare rør og oppspinn, men du verden, mye moro likevel...

Joda, det er jeg strålende enig i. Det mest fantastiske er at folk faktisk tar seg tid til å lage disse e-postene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no