Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-18, 06:11   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Den har jeg sett på faktisk, tinkadot!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 08:35   #42
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, nettopp! Det ser jo helt koko ut. Også må jeg fnise når turister i Norge gjør det, lommetjuver er ikke veldig utbredt her sammenliknet med f.eks. Barcelona.

Ingenting signaliserer "JEG ER EN TURIST MED MASSE VERDISAKER PÅ MEG" mer enn sekk på magen.

Bortsett fra i Japan hvor sekk på magen er minst like vanlig som sekk på ryggen.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 09:06   #43
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Reiser du sammen med noen? Hva med å la de bære de tungene tingene i en sekk, så kan di ha en liten veske med så sakene i.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 09:58   #44
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Eg har sett reklame for ulike varianter av sekker som er «anti-theft», men eg har ingen erfaring med dei, men her er ei oversikt: https://travelgearzone.com/best-anti-theft-backpacks/

Det løyser ikkje det aspektet med å ha ting lett tilgjengelig. Men det løyser tyverisikringa.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 10:08   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Har sett på noen slike, Nokon, og likte mange. Helt til jeg kom på at tyveri er det jeg er minst bekymret for, og uansettt bare gjelder i en liten periode, men det upraktiske med å ha alt bak gjelder hele tiden i hverdagen.

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Reiser du sammen med noen? Hva med å la de bære de tungene tingene i en sekk, så kan di ha en liten veske med så sakene i.

Nei, alene. Det upraktiske med sekk er noe jeg opplever i hverdagen, ikke bare på reise.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 29-07-18 kl 10:25.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 10:46   #46
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Du kjøper en litt for stor BH.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 10:49   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Du kjøper en litt for stor BH.

Til telefon, lommebok og nøkler?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 13:32   #48
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Ei av dei løysingane eg vurderer å prøve ut er noko ala desse beltene:

https://www.24hshop.no/hjem-fritid/t...iABEgJZovD_BwE

https://smartevarer.no/produkt/sport...SABEgLIhfD_BwE

Eg veit ikkje om det ville fungert, men det er i alle fall mogleg det er eit alternativ. Eg blei litt smårar i ferien av å stoppe sykkelen, ta av sekken og leite fram mobilen for å sjekke kartet, liksom.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 14:03   #49
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Jeg bruker sånn på trening, men jeg er så jålete at det er ikke snakk om at jeg bruker det i hverdagen. På sykkelferie kunne jeg brukt det!

Jeg tror jeg går for sekken min, og en liten veske. Evt. så kjøper jeg den Fjellreven toten, som kan brukes som både sekk og veske.

Nå mobber høvdingen meg, fordi han mener at jeg er vanskelig. Jeg vil jo seff ha en fashionista-anti-theft-veske, og ikke de som ser ut som de er sydd i boblestoff eller allværsjakke-materiale. Så jeg tror jeg driter i hele anti-theft-greia. Men jeg skjønner ikke hvorfor alt av sånn reiseutstyr må følge samme estetiske (eller mangel på) linje? MÅ det være allversjakkematerialer i beige og mørkeblått?

__________________


Sist redigert av Tallulah : 29-07-18 kl 14:21.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 14:38   #50
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg bruker sånn på trening, men jeg er så jålete at det er ikke snakk om at jeg bruker det i hverdagen. På sykkelferie kunne jeg brukt det!

Jeg tror jeg går for sekken min, og en liten veske. Evt. så kjøper jeg den Fjellreven toten, som kan brukes som både sekk og veske.

Nå mobber høvdingen meg, fordi han mener at jeg er vanskelig. Jeg vil jo seff ha en fashionista-anti-theft-veske, og ikke de som ser ut som de er sydd i boblestoff eller allværsjakke-materiale. Så jeg tror jeg driter i hele anti-theft-greia. Men jeg skjønner ikke hvorfor alt av sånn reiseutstyr må følge samme estetiske (eller mangel på) linje? MÅ det være allversjakkematerialer i beige og mørkeblått?

Det er det som er årsaken til at eg ikkje har kjøpt sånt belte, sjølv.

Eg har ein sekk i skinn og canvas som passer mine krav til «veske, ikkje friluftsutstyr». Den brukte eg mange år på å klare å spore opp.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 15:57   #51
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Du kjøper nye kjoler. Med lommer.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 16:00   #52
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Eg har faktisk innimellom nøkler i snor rundt halsen under transportetapper. Ikkje ei løysing eg er fornøgd med, på det estetiske plan, men unektelig praktisk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-18, 17:23   #53
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Til telefon, lommebok og nøkler?

Okei, en del for stor, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 04:39   #54
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.496
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

En venninne har en som minner mye om denne: https://www.thetravelpockets.com/new...ravel-backpack ofre veldig fornøyd, men jeg er ikke 100 % sikker på om det er samme merke.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 09:10   #55
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Til hverdags her hjemme har jeg sekk til de tunge tingene og en liten veste til pengee, mobil osv. Da kan jeg legge veska i sekken på transportetapper og når jeg ellers ser at jeg ikke får behov for den på en stund. Sekker msn bruker på tur bør ha lomme utenpå til vannflaske.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 11:34   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Det er jo også verdt å tenke på at du trenger ikke å ha hele lommeboken lett tilgjengelig, og egentlig ikke nøklene heller (dem bruker man jo ganske sjelden). Hvis du her en bitte liten kortmappe med betalingskort og reisekort, eventuelt noen pengesedler, og så telefonen din, så er det jo ikke store lommen du trenger til det. Enten du vil ha det i BH-en eller i en liten lomme på innsiden av skulderremmen eller noe sånt.

Jeg synes ellers en bitteliten skulderveske kombinerer helt fint med sekk. Det var det jeg hadde på interrail i fjor, og det fungerer flott til hverdags også. Da har jeg betalingskort, telefon, kamera og solbriller lett tilgjengelig, og det er stort sett det jeg trenger å ha for hånden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 11:42   #57
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Jeg har ikke nøkkelknippe (nøkkelboks til den ene nøkkelen jeg har), og lommeboken er også deksel til telefonen, så jeg kan gå ut av huset og være helt dekket med kun en gjenstand i hånden. Er ikke glad i å bruke håndveske, den er alltid i veien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 12:30   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Hjemme må jeg ha lommebok med penger og opptil flere kort, en kortmappe til bare ulike kaffeklippekort (ja, jeg vet), nøkkelknippe med 5 nøkler (blant annet en stor sikkerhetsnøkkel), leppomade og telefon som minimum. Og vil helst ha med håndsprit og kindle. I utlandet trenger jeg ikke nøklene og kaffekortmappa, men må ha med pass, vann og notatsaker (dette er jobb).

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 12:53   #59
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Jo, men at du må ha det med deg betyr jo ikke at du må ha det raskt for hånden hele tiden, mente jeg. At du må ta av deg sekken for å få tak i nøklene når du kommer hjem (eller til jobb) er jo ikke noe stort problem, men det er irriterende å ikke kunne få tak i leppomaden når som helst. Og kindlen bruker du vel stort sett når du sitter ned og dermed kan ta av deg sekken, den trenger du ikke å kunne fiske ut mens du går på gaten. Mens derimot telefonen er det et poeng å ha rask tilgang til.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-18, 14:20   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som bruker sekk; hva med ting dere ønsker å ha lett tilgjengelig?

Nei, sant nok. Det er egentlig bare lommebok, telefon og leppomade jeg syns er dødsirriterende å ikke ha lett tilgang på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no