Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Greit å legge søppelposen i naboens spann?
Ja, det er greit om det er plass i spannet 17 10,83%
Ja, men bare rett før søppelbilen kommer 95 60,51%
Ja, inntil en dag før søppelbilen kommer kan man gjøre det 1 0,64%
Nei, kjøp deg en større søppeldunk, gnipung! 41 26,11%
Agurksalat 3 1,91%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-15, 15:23   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Ja, rett før tømming er greit.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:25   #42
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg klarer virkelig ikke å se at det skal være problematisk å få en ekstra bosspose i spannet sitt?

Dersom det medfører gris, lukt eller at spannet blir så fullt at lokket ikke går igjen stiller det seg annerledes, men at det skal være noe problem med litt ekstra mengde (som man ikke skal flytte på eller betale for), det forstår jeg virkelig ikke.

Vi har fått poser med hundedritt i spannet vårt, som det har gått hull på. Først vasket vi med 1 liter salmiakk, det tok ikke lukta. Så måtte vi ta 1 liter klorin, og la det stå i flere dager. Selv da var ikke all lukta vekk. Vasket/skylte/vasket og skylte ca 20-25 ganger!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:31   #43
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Jeg har aldri tenkt at det var noe jeg kunne gjøre, men om noen ønsker å putte en pose i min dunk rett før tømming, så er det helt greit for meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:32   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Vi har vel bare vasket søppelspannet vårt en gang på 10 år, så det å vaske det 25 ganger for å få bort hundedrittlukt (i et søppelspann, som står ute! ) klarer jeg ikke å relatere meg til i det hele tatt.
Folk er velkomne til å slenge hundedritten sin (i pose) i mitt spann, dessverre ser det ut som om de foretrekker å henge posene rundt i trærne i stedet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:34   #45
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Rett før bilen kommer og spanna er flyttet ut i veien ja,det syns jeg. Men kun fordi vi kjenner naboene og forventer at de gjør det samme om det er plass i vårt. Jeg vil ikke ha åpen søppel liggende ute på gårdsplassen for å bli dratt rundt av fugler, bikkjer ol.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:40   #46
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

(....)
Folk er velkomne til å slenge hundedritten sin (i pose) i mitt spann, dessverre ser det ut som om de foretrekker å henge posene rundt i trærne i stedet.

Ja, hva ER egentlig greia med det? Eller den hvor det ligger tjue hundebæsjposer rundt søppelspannet? Er det en kode jeg ikke har fått med meg?

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:52   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Ja, hos oss er alle spannene på en samleplass før henting, og alle naboene putter litt ekstra i de andre spannene om det er behov for det. Jeg tror det jevner seg ut på sikt.

MEN i denne saken i avisen er det den samme som ALLTID har en-tre poser for mye og som ikke vil bruke penger på større dunk, og da syns jeg faktisk ikke det er så greit mer.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 15:54   #48
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Hvorfor er det ikke greit at den ene har for lite plass og den andre har for mye plass, og da får den med for lite bruke av den med for mye??? Så fremt det ikke medfører at den siste ikke får kastet sitt eget søppel, skjønner jeg virkelig, virkelig ikke hva som er problemet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:00   #49
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.853
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

For egen del putter jeg ikke min søppel i andres kasser, og jeg hadde ikke blitt snurt og sur om noen "lånte" kassa vår. -Men jeg hadde nok tenkt at det var en littegranne snodig ting å gjøre.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:13   #50
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vi har vel bare vasket søppelspannet vårt en gang på 10 år, så det å vaske det 25 ganger for å få bort hundedrittlukt (i et søppelspann, som står ute! ) klarer jeg ikke å relatere meg til i det hele tatt.

Neida, og det trenger du ikke heller, man er forskjellige. Men da er det desto viktigere å vite at man er forskjellige, og at noen faktisk vasker dunken sin jevnt og trutt. På grunn av varmen blir lukta helt uutholdlig her på sommerstid, hvis vi ikke er nøye.

Nå er jo dette et skikkelig "i-lands-problem", men du spurte- og da får du svar.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:19   #51
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Vi vasker også dunken vår med ujevne mellomrom. Oftest om sommeren.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:21   #52
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Vi har aldri vasket vår på de snart 8 årene vi har bodd her. Det har aldri vært noe søl i den og den lukter ikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:24   #53
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Med hundebæsjeposer som hadde sprukket var det ikke til å holde ut å åpne lokket, så da ble det vasket. Her vi bor nå har vi vel kun spylt av den en gang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:27   #54
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Ikke greit synes jeg, vi putter forresten søppel oppi dunken rett før de er her. Det hae vært veldig kjedelig om naboen da hadde lagt sitt søppel i vår dunk så vi ikke fikk plass.

Vi også fyller opp søppelkassen om morningen før renovatørene kommer. Hadde vært kjedelig om den hadde vært full fordi noen andre hadde fullt den opp da.
Dessuten står søppelkassene inne på gårdsplassen vår, så i utgangspunktet ville jeg synes det var frekt å fylle vår kasse.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:31   #55
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor er det ikke greit at den ene har for lite plass og den andre har for mye plass, og da får den med for lite bruke av den med for mye??? Så fremt det ikke medfører at den siste ikke får kastet sitt eget søppel, skjønner jeg virkelig, virkelig ikke hva som er problemet.

Hvis denne naboen konsekvent har for lite plass til sitt eget søppel, mens naboen har ledig plass, syns jeg det er rett og rimelig av den første naboen å tilby seg å betale sin del for den ekstra dunken.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:38   #56
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Hvis denne naboen konsekvent har for lite plass til sitt eget søppel, mens naboen har ledig plass, syns jeg det er rett og rimelig av den første naboen å tilby seg å betale sin del for den ekstra dunken.

Hvorfor det? Man betaler vel ikke for vekt, så den med for lite plass taper absolutt null og niks på å la naboen bruke sin. Derimot vinner han på det ved å være snill og grei. Jeg synes det er veldig snålt å skulle nekte noe sånt. Virkelig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 16:53   #57
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor det? Man betaler vel ikke for vekt, så den med for lite plass taper absolutt null og niks på å la naboen bruke sin. Derimot vinner han på det ved å være snill og grei. Jeg synes det er veldig snålt å skulle nekte noe sånt. Virkelig.

Mens jeg syns det er snålt å basere seg på å benytte seg av naboens dunk hver måned fordi man ikke vil betale for større selv.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 17:19   #58
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor det? Man betaler vel ikke for vekt, så den med for lite plass taper absolutt null og niks på å la naboen bruke sin. Derimot vinner han på det ved å være snill og grei. Jeg synes det er veldig snålt å skulle nekte noe sånt. Virkelig.

Helt i orden å være snill og grei (og jeg hadde neppe krevd at noen skulle betale oss om det ble aktuelt), men ikke i orden å basere seg på goodwill hos naboen på permanent basis uten å spørre i det minste. I så fall kunne jo naboen ha sagt opp sin dunk og begynt å legge sitt overskytende søppel i den første naboens dunk når denne så seg nødt til å bestille en ekstra.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 17:54   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Helt i orden å være snill og grei (og jeg hadde neppe krevd at noen skulle betale oss om det ble aktuelt), men ikke i orden å basere seg på goodwill hos naboen på permanent basis uten å spørre i det minste. I så fall kunne jo naboen ha sagt opp sin dunk og begynt å legge sitt overskytende søppel i den første naboens dunk når denne så seg nødt til å bestille en ekstra.

Det blir jo noe helt annet, da er det ikke lenger den plassen naboen har til overs man bruker.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-15, 18:28   #60
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK å legge søppelet sitt i andres spann like før tømming?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor er det ikke greit at den ene har for lite plass og den andre har for mye plass, og da får den med for lite bruke av den med for mye??? Så fremt det ikke medfører at den siste ikke får kastet sitt eget søppel, skjønner jeg virkelig, virkelig ikke hva som er problemet.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorfor det? Man betaler vel ikke for vekt, så den med for lite plass taper absolutt null og niks på å la naboen bruke sin. Derimot vinner han på det ved å være snill og grei. Jeg synes det er veldig snålt å skulle nekte noe sånt. Virkelig.

Den med for lite plass som må kaste søpla i naboens kasse sparer masse penger. Han burde ha bestilt større kasse. Da vi hadde to bleiebarn bestilte vi større søppelkassen for en periode, hvorfor skulle ikke denne naboen kunne gjøre det?

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no