Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Sunt sukker, stevia

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 13:08   #81
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Den dagen jeg sitter på toget og snakker høyt for å prøve å imponere de som sitter rundt meg så håper jeg at noen kommer og trøster meg. For da har det blitt ille med selvtilliten altså.

Ja eller at noen snille mennesker forbarmer seg over meg å geleider meg pent til nærmeste hvitfrakk for søte små piller.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:09   #82
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Esme - det ser ut til at det er selveste Fox Mulder vi har fått her på forumet på storfint besøk tror jeg jammen. Denne karen her er jo bedre på konspirasjonsteorier og søtstoffer enn eksen min jo.



Hah - det minner meg om at jeg må legge inn Californication i tråden om anbefalte serier.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:11   #83
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Pfft, Fox Mulder har bedre teorier enn det der altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:12   #84
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Det virker nesten fornuftig det du skriver, Esme, men jeg er fortsatt så påvirket av det retoriske næpe-grepet at jeg tror nok mest på Koskov. Det ligger nok ikke for alle å vinne andre over på sin side, bedre lykke neste gang, Esme.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:13   #85
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Pfft, Fox Mulder har bedre teorier enn det der altså.

Kanskje det er den litt mindre begavede fetteren? Bråx Sculder?

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:14   #86
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kanskje det er den litt mindre begavede fetteren? Bråx Sculder?

Tror nok det. Han som er skikkelig sjalu på Mulder fordi han kapret den pene, rødhårete skeptikerdama.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:16   #87
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Er Koskov han som har sprayet "chemtrails"-advarsler på tunnelene rundt om i Oslo, mon tro?

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:17   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Er Koskov han som har sprayet "chemtrails"-advarsler på tunnelene rundt om i Oslo, mon tro?

Åh! Hvor er det? Jeg elsker en god konspirasjonsteori.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:18   #89
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Kan noen fortelle meg hva denne Kosken egentlig prøver å si? :domm:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:19   #90
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Kan noen fortelle meg hva denne Kosken egentlig prøver å si? :domm:

Han er jo så sint. Jeg tror han trenger en klem.
:flowerpower:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:20   #91
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det virker nesten fornuftig det du skriver, Esme, men jeg er fortsatt så påvirket av det retoriske næpe-grepet at jeg tror nok mest på Koskov. Det ligger nok ikke for alle å vinne andre over på sin side, bedre lykke neste gang, Esme.

Ja, det er vanskelig å vinne sånt skriftlig. Muntlig derimot så kan man bare gjenta argumentet til motparten med barnslig stemme.

Det ligger nok ikke for alle å vinne andre over på sin side, bedre lykke neste gang, Esme.


Det har ikke den samme schwungen altså.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:21   #92
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh! Hvor er det? Jeg elsker en god konspirasjonsteori.

Det er i Ekeberg sydgående ihvertfall. Står i havarinisja på midten omtrent, rett over bufferen.

Den som sprayet det vet nok ikke - til tross for alle sine fine konspirasjonsteorier - at der er han nydelig dekket av flere kameraer hvor det sitter folk hele døgnet og passer på. Og når noe stopper opp i tunnelen der så får de en ringelyd og en skjerm som blåser opp bildet fra akkurat det kameraet, så da er de på tv mens de skriver. Hehe.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:25   #93
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Fantastisk. jeg skal se etter den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:31   #94
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Det er også en på Ring 3 ved Bryn. Jeg har lurt på hva det var og nå fikk jeg endelig svaret. Selvsagt her på FP.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:33   #95
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Skepsis.no har litt om chemtrails, som var en ny en for meg: På sporet av chemtrails-konspirasjonen.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:33   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Så bra, Kuskos hadde en funksjon, om enn litt annen enn den han tenkte selv!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:46   #97
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia


Dette burde nesten bli en klassiker..

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 13:49   #98
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Å, herreminhatt - sjelden har jeg sett så god underholdning som den siden om chemtrails asså. Den skal jeg lagre og lese på nytt hver gang jeg lurer på om jeg er litt for rar til å passe helt inn i verden.

  Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 14:01   #99
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Skeptisk til stevia, enda mer til aspartam, mest til sukralose, men ser at det finnes vesentlig verre (miljø)gifter enn alle tre.
Synes mye TV-titting er et faretegn både hos barn og voksne, men er derimot positivt innstilt til (gode) barnehager.

Det er nære nok til noe av det Koskov-trollet (prøver å) si til at jeg håper at han tar med seg den idiotiske sammenblandingen, de ubegrunnede fornærmelsene, den ufyselige væremåten og ekstremt håpløse debatteknikken sin og forsvinner så fort som mulig før jeg blir nødt til å skifte standpunkt bare for ikke å bli sett i nærheten av samme bås.

(Chemtrails er ganske interessant. Jeg mener, hvor kan du ellers følge tilblivelsen av en selv-organiserende sekt med en så underlig konspiranoisk overtro i tilnærmet sanntid?)

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 20-01-09 kl 14:09.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 14:42   #100
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Chemtrails!! Det hadde jeg aldri hørt om! Jeg er ikke sikker på om jeg er forlystet eller forferdet over hvor mange KOMPLETT GALE IDIOTER det finnes der ute!!! og

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
chemtrails, codex alimentarius, klassiker-nominert, konspirasjonsteorier, vinnende vesen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no