Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-23, 20:31   #21
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Ikke akkurat feelgood, men julens (utilsiktede) høydepunkt er «My Norwegian holiday». Vi lo oss krokete av både story, «norsk», frieri () og nordlyset over Bryggen.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 20:33   #22
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Hør her’a, den så vi igår. Vi lo masse! På Viaplay.

Den har vi sett no, etter dette tipset. Kjempefin film, det vart både latter og tårer her.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 21:19   #23
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Gjensyn med klassiker her ikveld, Salmer fra kjøkkenet. Nrk Tilgjengelig 1 uke til.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13

Sist redigert av Millen : 28-12-23 kl 14:50.
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 21:26   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Den har vi sett no, etter dette tipset. Kjempefin film, det vart både latter og tårer her.

Herlig! Både vi voksne og snart 16-åringen likte den skikkelig godt!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-23, 22:16   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Ikke akkurat feelgood, men julens (utilsiktede) høydepunkt er «My Norwegian holiday». Vi lo oss krokete av både story, «norsk», frieri () og nordlyset over Bryggen.

Og er det ikke deilig at hele det norske Super-G landslaget + trener bor i Bergen/Fløyen?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 14:28   #26
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og er det ikke deilig at hele det norske Super-G landslaget + trener bor i Bergen/Fløyen?

Ikke sant?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 15:56   #27
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Takk, dere! Masse gode tips, jo!

Jeg begynte på Medicinen i går. Rakk bare halve, men den var spot on !

Da skal jeg se den i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-23, 22:19   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en feelgood-film til i kveld!

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Har du sett Medicinen, svensk film? Den synes jeg er skikkelig feelgood. En nyskilt dame, en smule bitter på livet, som ikke har medgang verken hjemme eller på jobb. Blir testperson for en ny medisin mot munnsår, som viser seg å ha andre bieffekter. Veldig gøy.

Jeg mener den i hvert fall er på Netflix.

Takk for tipset; flott film som jeg koste meg med nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no