Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

'I forhold til'

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 20:09   #61
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

He-he, i så fall vil de ikke kommunisere med seg selv en gang - hvor ille er ikke det? Da blir det vel sånne danske tilstander som hos Eia & co.

Den sketsjen er noe av det morsomste som finnes. Stesønnen min er halvt dansk (og bor i Danmark) og han ler så han griner av den.

Her er den:


(Kilde: youtube.com)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:17   #62
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

He-he, i så fall vil de ikke kommunisere med seg selv en gang - hvor ille er ikke det? Da blir det vel sånne danske tilstander som hos Eia & co.

Kamelåsa! Eg digger den!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 20:33   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

På Flisespikkeriet er det lov til, og skal være lov til, å flisespikke uten å bli angrepet for det eller bli utfordret på om man alltid er perfekt selv eller himlet over med de vanlige innvendingene om at. "åååæresnøyea, du skjønte vel hva jeg/han/de mente, ikke sant?". Vi flisespikkere trenger nemlig et fristed, vi også! Og liker man ikke flisespikking og klaging over ting man selv synes er bagatellmessige, så er man på feil underforum. Så det så.

Nemlig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:16   #64
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

I følge en elev sa jeg 'og sånne ting' 6 ganger i en time her forleden. Dagen etter var jeg nede i to registrerte 'og sånne ting'.

Jeg hadde en lærer på høyskolen hvor jeg studerte i sin tid, han var opphengt i ordet "sant." det var så ille at jeg ikke fikk med meg hva han sa til slutt, for jeg satt bare og ventet på at "sant" skulle komme.

En gang brukte jeg en undervisningstime til å sette en liten strek for hvert "sant" som kom - det ble over 40 streker.

Og jepp - her inne på flisespikkerforumet, må det være lov å spikke av hjertens lyst. Så det, så!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:35   #65
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg har fått høre at jeg kan si «på en måte» litt vel mange ganger…

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:04   #66
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 385
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Korvidt dette er språkleg utvkiling eller språkleg forfall, stridest dei lærde om.

Gjør de det? Jeg trodde ikke de lærde (i denne sammenhengen lingvister o.l.) brukte såpass ladede ord om språklige endringer. (Jeg ser her bort fra Finn-Erik Vinje, som, vel, er noe for seg selv, for ikke å bruke sterkere uttrykk. )

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Personleg heller eg mot forfall, fordi det er mange ord som vil bli lydlike. Eg meiner vi treng denne uttaleforskjellen.

Nah. Det er vel nettopp derfor skillet kj/sj er i ferd med å forsvinne - fordi vi ikke behøver denne nyansen. Dersom det hadde vært for mange lydlike ord, og stort potensiale for misforståelser, hadde skillet blitt værende.

Sånn helt personlig synes jeg det er fælt å høre på de som «skjøper skjinobilletter», men jeg skjønner (kjønner?) jo utmerket godt hva de mener, så det argumentet holder ikke.
Dessverre.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:44   #67
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jo, vi behøver den nøyansen! Ellers høres vi jo helt fullstendig skjipe og halvgale ut hele gjengen - det er direkte stygt og det heter ikke skjøtt og skjino, det heter kjøtt og kino!! Man misforstår kanskje ikke, men det høres fullstendig feil ut.

Jeg er ikke intrisert i å diskutere det, så det så!!

Ellers blir jeg litt sprø av de som sier "lizzom" på slutten av hver bidige setning, liksom ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 24-04-12 kl 10:57.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 10:53   #68
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg får også fnatt av skjino, schøleskap og skjøtt. Gutta mine får lydene inn med teskje altså. Det heter kino, kjøleskap og kjøtt.

I forhold til kan det nok hende jeg synder mot ja.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 13:42   #69
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Gjør de det? Jeg trodde ikke de lærde (i denne sammenhengen lingvister o.l.) brukte såpass ladede ord om språklige endringer. (Jeg ser her bort fra Finn-Erik Vinje, som, vel, er noe for seg selv, for ikke å bruke sterkere uttrykk. )



Nah. Det er vel nettopp derfor skillet kj/sj er i ferd med å forsvinne - fordi vi ikke behøver denne nyansen. Dersom det hadde vært for mange lydlike ord, og stort potensiale for misforståelser, hadde skillet blitt værende.

Sånn helt personlig synes jeg det er fælt å høre på de som «skjøper skjinobilletter», men jeg skjønner (kjønner?) jo utmerket godt hva de mener, så det argumentet holder ikke.
Dessverre.

Då eg gjekk på Blindern hadde vi ein veldig interessant debatt med fleire seriøse språkforskarar på instituttet (nordistikk og lingvistikk) under overskrifta "Skj-lyden: utvikling eller forfall?". Men det var jo ein tittel som skulle fenge og trekke folk til arrangementet. Det er ein reportasje om akkurat dette, på ein av "Typisk norsk"-dvdane (hæ? Sa nokon nerd?) også, kor Skjærven mellom anna intervjuer Arne Torp (språkhistorikar) om tematikken. Og det er inga eining i forakningsmiljøet om kor vidt dette er eit naturleg neste steg i utviklinga frå eksplisitt uttale av s-j-øen og s-k-ien (som forsåvidt heller ikkje var lydlike for 800 år sidan), eller om vi treng desse distinksjonane.

Ein skjønner kva folk meiner utifrå samanhengen, ja, men om vi skal bruke dette argumentet i alle samanhenger, vil grammatikken i mange tilfelle bli overflødig. Om vi ønsker å ivareta eit standardisert språk, treng vi desse normene for korrekt språk. Då er det ikkje nok å skjønne kva folk seier utifrå samanhengen. Eg meiner at språkutvikling bør gå mot forenkling, og eg trur ikkje at å auke antallet lydlike ord, er ei forenkling av språket. Elevar som er nybegynnarar i norsk, har i alle fall ofte problem med å skilje mellom ulike betydninger, når ord blir uttalt eller skrive likt.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:16   #70
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

I lys av sj/kj kjenner jeg at jeg bare må få lov til å slå et slag for OSLO - rett frem, både skrevet og uttalt, og ikke Osjlo ... Ikke meningen å spore helt av, men jeg klarer ikke la være. Jeg får spader av Osjlo/Oschlooo!!

Bill.mrk: :vestkantjente:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:20   #71
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 'I forhold til'

Oslo kommer med tykk L altså. Tror ikke jeg vet om noen som sier det med tynn L.
Har redigert meg selv lenger ned her.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 24-04-12 kl 14:51.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:20   #72
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

I lys av sj/kj kjenner jeg at jeg bare må få lov til å slå et slag for OSLO - rett frem, både skrevet og uttalt, og ikke Osjlo ... Ikke meningen å spore helt av, men jeg klarer ikke la være. Jeg får spader av Osjlo/Oschlooo!!

Bill.mrk: :vestkantjente:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:27   #73
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Oslo kommer med tykk L altså. Tror ikke jeg vet om noen som sier det med tynn L.

Jo. Eg. Eg klarer ikkje få til tjukk L med tunga mi.

- innflytter.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:29   #74
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Oslo kommer med tykk L altså. Tror ikke jeg vet om noen som sier det med tynn L.

Oslo med tjukk l? Nei, det er vel knapt teknisk mulig. Det har jeg aldri hørt; det er s-en som er "tjukk". Tjukk l er jo l-lyden i Ola, f.eks. - en retrofleks flap(p).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 14:45   #75
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 'I forhold til'

Nei det var kanskje litt feil skrevet. Gjøre flere ting på en gang lønner seg ikke alltid.
Er s'en som blir tjukk ja, men en tynn l inni der er vel ikke mulig å få til? Eller er det for sent på arbeidsdagen til at jeg har små grå som funker mon tro.
Jeg tror forresten jeg har en mellomting når det gjelder l i Oslo altså.

Jeg skal virkelig ikke skryte på meg noe som helst for jeg kan egentlig ikke dette i det hele tatt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:09   #76
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Det blir en helt vanlig tynn l, ja - som i "lo".

B.M. 1,2 på fonetikkeksamen

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:11   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

I Osjlo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 15:30   #78
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg også Osjlo.
Jeg vet bare om en som sier Oslo med stemt -s- og det er Kåre Willoch. Jeg jobber på beste vestkant og bør i nabokommunen i vest og kjenner ingen som sier Oslo uten sh eller j. Selv snakker jeg omtrent som dronning Sonja, jeg sier hoppet og hentet og sånn, men jeg sier da Osjlo.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 16:09   #79
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 'I forhold til'

Det jeg får fnatt av, er at plutselig har folk begynt å "tape vekt" og "miste x antall kilo". Når begynte man å gjøre det? Man "går ned i vekt" eller "går ned x antall kilo". Svigermor er engelsk, og hun fortalte at da hun var ung så sa man heller ikke "loose weight", man sa "go down in weight".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 17:13   #80
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: 'I forhold til'

Jeg får litt neller av happy BØRSHDAY.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no