Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tøfler?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-13, 13:51   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Tøfler?

Ikke helt mote men...
Jeg vil ha nok myke ok tøfler til å labbe rundt med her hjemme.
Det er gulvkaldt og jeg HATER strømper så jeg går mye barbeint. Jeg hadde noen billige men herlige tøfler fra Obs, men de er i mange deler nå etter lang tids bruk.
Jeg var og kikket på Europris, men fikk klar beskjed om at folk ville ikke ha tøfler nå og det var et høstprodukt, og så bare ristet han på hodet oppgitt av meg som ville ha tøfler nå.

Vel, kan dere anbefale meg noen gode myke tøfler som er rimelige og kommer i str 42?

Og så føler jeg litt *knirk* er passende.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:09   #2
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøfler?

Jeg har noen fra Klaveness som er helt nydelige. Det er mitt 2. par faktisk av samme typen, de første ble helt utslitt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:19   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøfler?

Jeg kjøpte noen ganske gode tøfler på Cubus, og jeg har også sett tilsvarende rimelige og helt greie tøfler hos andre kjedebutikker. Men det er mulig det er typisk sesongvare i slike forretninger (googlet):

Ellers er jo tøfler så mangt!




Eller disse, så får man også unna husarbeidet:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:23   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøfler?

Disse kan du putte i mikroen og varme opp.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:27   #5
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Disse kan du putte i mikroen og varme opp.

Og visstnok også i fryseren for å kjøle ned svette tær. Jo, jo.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:28   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kjøpte noen ganske gode tøfler på Cubus, og jeg har også sett tilsvarende rimelige og helt greie tøfler hos andre kjedebutikker. Men det er mulig det er typisk sesongvare i slike forretninger (googlet):

Ellers er jo tøfler så mangt!




Eller disse, så får man også unna husarbeidet:

De nederste der skulle jeg jammen hatt ja.
Rotte og fisketøfler...not so much!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:31   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.183
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og visstnok også i fryseren for å kjøle ned svette tær. Jo, jo.

Det så jeg ikke. Men man tar vel ikke på seg tøfler om man er varm på beina?!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:33   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det så jeg ikke. Men man tar vel ikke på seg tøfler om man er varm på beina?!

Iskalde tøfler, visstnok.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:40   #9
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Tøfler?

coquette_chocolate.jpg

Disse Uggs tøflene er nydelige på foten. 50% på Familiebutikken i str.42.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 15:49   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har noen fra Klaveness som er helt nydelige. Det er mitt 2. par faktisk av samme typen, de første ble helt utslitt.

Alla disse har jeg også hatt. Kjempegode!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:03   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tøfler?

Jeg har disse fra Shepherd


Mener jeg kjøpte dem på Morris så prøv der om du ikke har sett Var ikke så galne i pris heller.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:12   #12
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Vedlegg 49362

Disse Uggs tøflene er nydelige på foten. 50% på Familiebutikken i str.42.

De var ikke dumme, men nesten 700,- for tøfler og det er halv pris?!
Sa jeg at jeg hadde vært innom EUROPRIS for å se etter tøfler eller?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:22   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg har disse fra Shepherd


Mener jeg kjøpte dem på Morris så prøv der om du ikke har sett Var ikke så galne i pris heller.

De likte jeg. Men det ser ikke ut som om de finnes i min str.
Du vet, str flytebrygge er ikke lett å få tak i.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:25   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøfler?



Jeg har disse fra Sheperd, og de er kjempedeilig og varme. Har også kaldt gulv.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:28   #15
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Tøfler?

Har du Sparkjøp i nærheten? Nettopp kjøpt ulltøfler der. De har flere typer.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:29   #16
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

De likte jeg. Men det ser ikke ut som om de finnes i min str.
Du vet, str flytebrygge er ikke lett å få tak i.

Hvilken størrelse er det, da? På brandos har de dem i svart i str 41, i alle fall.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 16:42   #17
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Har du Sparkjøp i nærheten? Nettopp kjøpt ulltøfler der. De har flere typer.

Sparkjøp har jeg glemt!! Der skal jeg jammen ta en tur til!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hvilken størrelse er det, da? På brandos har de dem i svart i str 41, i alle fall.

Som jeg skrev i hovedinnlegget: 42

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 17:17   #18
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Sparkjøp har jeg glemt!! Der skal jeg jammen ta en tur til!


Som jeg skrev i hovedinnlegget: 42

Ups, Sorry!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 17:28   #19
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tøfler?

Shepherd.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-13, 17:37   #20
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tøfler?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ups, Sorry!

No problem.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no