Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 23:41   #101
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

At man ikke skjønner poenget med frossen potetmos, skjønner jeg virkelig ikke.

Det forundrer meg at det ikke smaker godt, for det er jo ren potet. Men det gjør det dessverre ikke.

Anyway - om det hadde blitt godt, ville jeg brukt det masse. Å koke opp vann og melk og tilsette den frosne potetmassen tar noen få minutter. Å lage potetmos på tradisjonelt vis, tar minst en halvtime totalt. Det handler da ikke om å orke/gidde/klare - det handler om hva man kan klare å få til av middag mellom SFO og fotballtrening.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 23:47   #102
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Omelettrøre på kartong må jeg flire av, altså
Men ferdigpannekaker har jeg kjøpt Jeg har kjøpt det i sommersesongen for å variere grillutvalget. Mine yngste synes det er helt supert å varme disse ferdigpannekakene på grillen. Ja, jeg kunne klart å lage røre hjemme og steke der, men når man ikke skal hjemom og ikke skal lage mat, har det vært helt ok. Ferdig vaffelrøre har jeg kjøpt og levert i kiosken på fotballkamper ved et par anledninger når jeg har glemt at vi skal ha med...

Ferdigpotetmos kommer jeg nok ikke til å kjøpe, men jeg skjønner godt at det er et marked for det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 23:51   #103
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Pannekaker er virkelig et rent helvete å steke (så jeg gjør det en gang hvert skuddår, sånn ca) så ferdige pannekaker har jeg full forståelse for at det er et marked for. Men de jeg har kjøpt tidligere (Bjørkens?) smaker jo hoppetau. Tørre og vemmelige.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 23:59   #104
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Etter jeg kjøpte meg to små stekepanner med slippbelegg fra ikea (kosta tilsammen 250 kr eller noe sånt), har pannekakestekinga blitt helt grei. Jeg fatter ikke at jeg ikke har gått til innkjøp av sånne før. Det går fort, det går greit og det er nesten ikke behov for fett i panna. Og ingen setter seg fast.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:01   #105
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Jeg synes ikke pannekakesteking er noe problem i det hele tatt. Jeg ser markedet for både ferdiglaget pannekakerøre og ferdigstekte pannekaker. Jeg ville nok aldri kjøpt det selv, men ville heller ikke finne på å le av de som faktisk gjør det

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:05   #106
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes ikke pannekakesteking er noe problem i det hele tatt. Jeg ser markedet for både ferdiglaget pannekakerøre og ferdigstekte pannekaker. Jeg ville nok aldri kjøpt det selv, men ville heller ikke finne på å le av de som faktisk gjør det

Eller le av selve røra.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:18   #107
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Eller le av selve røra.

Nei, for all del. Røra har da vel i alle fall ikke gjort noe galt.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:19   #108
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

.


Eller som synes potetskrelling er noe av det kjedeligste arbeidet man kan gjøre. *ønsker meg elektrisk dings som gjør den jobben for meg*


http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339430

Jeg har hatt en som er litt større og kraftigere enn denne i mange år, og det er en fantastisk oppfinnelse.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:20   #109
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.


http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339430

Jeg har hatt en som er litt større og kraftigere enn denne i mange år, og det er en fantastisk oppfinnelse.

Virker sånne altså? På mandelpoteter også, eller bare på runde? I såfall er jeg redd det kommer en sånn en hit snart.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:23   #110
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Det er endel andre matvarer jeg vil fnise mer av enn akurat eggerøre på kartong. Det er i alle fall en ferskvare og har ikke mange tilsettingsstoffer.
Uansett så er det sikkert et marked for det, er det ikke det forsvinner det snart.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 00:26   #111
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.180
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Virker sånne altså? På mandelpoteter også, eller bare på runde? I såfall er jeg redd det kommer en sånn en hit snart.

Den jeg har fungerer på alle poteter, jeg bruker mest mandel. Det den fungerer dårligst på er poteter med dype hull, som f. eks gulløye, kers pink og ringerikspotet. Man må kjøre så lenge for at alt skall skal forsvinne, og når man har nådd bunnen i disse gropene er poteten blitt så liten at det er babypoteter.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 08:37   #112
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg synes dere er en smule arrogante. "Jeg kommer aaaaldri til å bruke det og det er bare teit og jeg ler meg ihjel!" Det er jo åpenbart et marked for dette og da må de vel bare kjøre på. De fleste av oss har jo prøvd ett eller annet av "snabb-produkter" og jeg ser virkelig ikke at dette skulle være teitere enn noe annet i samme sjanger. Noen mennesker evner ikke å lage mat, og da må da dette være et bedre suplement enn en grandis?

Jeg skjønner virkelig ikke dette ønsket om å håne alle som ikke tilbringer 6 timer for dag på kjøkkenet og som ikke lager mat av hjemmedyrkede grønnsaker og uten et eneste tilsetningsstoff. Det finnes en middelvei, altså. Nei, jeg kommer nok neppe til å kjøpe dette selv, men om noen ønsker det så må de få lov til det uten at jeg skal le meg ihjel.

Nemlig. Og dagens produsenter og dagligvarebutikker er ikke saa dumme at de bare "visper sammen" et produkt og slenger det i hyllene paa butikkene uten at de har testet produktet og funnet ut at det er et marked for det.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 08:50   #113
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Nemlig. Og dagens produsenter og dagligvarebutikker er ikke saa dumme at de bare "visper sammen" et produkt og slenger det i hyllene paa butikkene uten at de har testet produktet og funnet ut at det er et marked for det.

det er jeg sikker på at de har. Det gjør det enda værre.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 08:54   #114
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

det er jeg sikker på at de har. Det gjør det enda værre.

Det gjør da ikke noe? Det er jo ingen som tvinger deg til å kjøpe dette.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 09:47   #115
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Det som sjokkerer meg mest er igrunnen at Iset sier at grunnoppskriften på omelett er egg og vann?

Grunnoppskriften er egg og en liten skvett fløte altså. Fløte.

  Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:05   #116
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

For en merkelig diskusjon. Er det markedsførere eller late husmødre folk egentlig er indignert over her? :prøver å henge med i svingene: Og er det verre eller bedre å kjøpe ferdigklippede stekepapirark enn å kjøpe ferdig omelettrøre på boks, og i så fall hvorfor? Og hvor havner ferdigskåren spekepølse, ferdigknust strøkavring og vaniljesaus på boks på denne forkastelighetskalaen?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:06   #117
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For en merkelig diskusjon. Er det markedsførere eller late husmødre folk egentlig er indignert over her? :prøver å henge med i svingene: Og er det verre eller bedre å kjøpe ferdigklippede stekepapirark enn å kjøpe ferdig omelettrøre på boks, og i så fall hvorfor? Og hvor havner ferdigskåren spekepølse, ferdigknust strøkavring og vaniljesaus på boks på denne forkastelighetskalaen?

Det havner i æresdivisjonen sammen med hushjelpen.
:jatakk, alt sammen:

  Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:07   #118
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

For en merkelig diskusjon. Er det markedsførere eller late husmødre folk egentlig er indignert over her? :prøver å henge med i svingene: Og er det verre eller bedre å kjøpe ferdigklippede stekepapirark enn å kjøpe ferdig omelettrøre på boks, og i så fall hvorfor? Og hvor havner ferdigskåren spekepølse, ferdigknust strøkavring og vaniljesaus på boks på denne forkastelighetskalaen?


Enig. Jeg tipper vel de fleste av oss har noen sånne produkter de synes er praktiske, men andre virker unødvendige; og så er det vel individuelt hva man synes jeg praktisk og nødvendig og hva som bare er teit.

Jeg synes forøvrig ferdigklippede stekepapirark er helt fantastisk og kjøper bare det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:23   #119
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Hvorfor få skjevrevne bakepapir når det finnes de som kommer i passe store ark? Det er jo ikke engang dyrere.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-11, 10:24   #120
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferdig omelett på kartong og barnebananer

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvorfor få skjevrevne bakepapir når det finnes de som kommer i passe store ark? Det er jo ikke engang dyrere.


Mindre svinn også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no