Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 21:39   #41
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Standard ericsson vekkerklokkelyd. Vurderer å finne frem flyalarmklokken min, og har veldig lyst på en sånn soloppgangklokke.
Men stort sett er det ei lita tøtte som kommer tassende inn til meg og sier enten: "Lille vil ha kos av mamma" eller, "koman mamma, stå opp nå, Lille sulten!" mens hun drar av meg dyna. Jeg liker ikke å bli vekket på brutale måter, og er utrolig frysen på morgenen. Jeg er dog ikke morragretten lengre, når forsvant det tro?
Men faen det er vondt å stå opp.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:39   #42
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammenisvarte Amidriel, nå ødelegger du tesen min!

Sårri.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:42   #43
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Jeg våkner til 3-åringen som via babycallen sier "mamma, jeg må tisse" eller "mamma, jeg er sulten" eller "mamma, jeg har sova så mye atte... Jeg har sova SÅÅ mye!"

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:44   #44
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

En eller annen ubehagelig Sony Ericssonlyd - jeg har valgt den minst jævlige.
Ring - snooze, ring - snooze, ring - snooze, og sånn går nu dagan.

Og jeg er så enkel, at jeg setter på klokka til 06.15, selv om jeg ikke må opp før 06.45. Da kan jeg snooze mange ganger. Herlig.

  Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:44   #45
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Det er også påtagelig at jeg våkner av sjærstens alarm, han våkner av min. Begge er flinke på ignorere sin egen.

Urk. Nå gruer jeg meg allerede til i morgen tidlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:46   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er også påtagelig at jeg våkner av sjærstens alarm, han våkner av min. Begge er flinke på ignorere sin egen.

Urk. Nå gruer jeg meg allerede til i morgen tidlig.

Hopp til køys. Det er usannsynlig herlig om man faktisk en gang i skuddåret kommer seg i seng til kl 22 og får sovet masse. Da er det nesten så man kan overta verden etterpå.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:47   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.322
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hopp til køys. Det er usannsynlig herlig om man faktisk en gang i skuddåret kommer seg i seng til kl 22 og får sovet masse. Da er det nesten så man kan overta verden etterpå.


Jeg funker ikke sånn, men takk for omtanken.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:51   #48
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

I ukedagen blir jeg vekket av mobilen med en standar ringetone. I helgen av to jenter som maser om å få se på tv.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 21:52   #49
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.413
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Enten av at Pie roper "MAMMA og LIIILLEBROOOOOR!" eller av sultenlydene til nevnte lillebror.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:00   #50
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

J

Jeg bruker mobilen som vekkeklokke, og våkner til Claire de lunes vakre toner. Det er egentlig en veldig fin måte å våkne på.

(Kilde:
(Kilde:


(Kilde: youtube.com)
)
)

hahaha.. denne har jeg og.. de dagene vi skal opp halv seks.. ellers så våkner jeg av mammmaaaaaa???? mamma??? lalle puuutennn me deeeiii...??

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:00   #51
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Sony Ericsson standard lyd eller noe slikt... Vil ikke ødelegge gode sanger nei...

:B-menneske:

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:13   #52
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.063
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Fnis. Det var jo ikke det jeg skrev.

Poenget er om man tar en i utgangspunktet fin låt, og så bruker den som vekkerklokke, er ikke låta lenger fin når man hører den i andre sammenhenger. Den er vekkerklokke.

(Muligens med unntak av den Ami linker til, det skal jeg innrømme.)

Åkkeida. Misforsto sikkert.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:45   #53
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Bruker iPhonen som vekkerklokke, men nå vil jeg også våkne til musikk! Kan man det på iPhone?

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 23:46   #54
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.497
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har aldri skjønt meg på hvorfor man bruker en låt som vekkerklokke. Det må jo være den aller kjappeste måten å hate den låta på? :grøss:

Derfor jeg valgte harpe, som jeg allerede har et dårlig forhold til...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 01:00   #55
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

P4 på radioen v/nattbordet, mobilen på kommoden 5 min senere og Ipoden også på kommoden yttligere 5 min senere og snooze knappen på klokkeradioen trykkes inn noen ganger. Ønsker meg sollys lampe *og øver meg på å komme meg i seng litt tidligere*.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:00   #56
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av Tilden, her.

Bruker iPhonen som vekkerklokke, men nå vil jeg også våkne til musikk! Kan man det på iPhone?

Ja, man kan det! Last ned vekkerklokke-app'. Den finnes som gratisversjon og som tikronersversjon. Jeg har den til tier'n. (Mest fordi jeg ikke visste at den fantes gratis.) Der kan man velge lyder fra sangene du har fra mobilen.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-10, 15:06   #57
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.406
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Enten tasstasstass og kosing på arma av lillebror som kommer med et lite arsenal av kosedyr og smokkelyd.

eller: Klokkeradioen som står på p2, veldig lavt. Akkurat nå er det mest skurr fordi antenna er ødelagt. Vet ikke hva som er best av å våkne til nyheter eller en eller annen klassisk fanfareavslutning. Skurr er helt i orden faktisk.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 00:22   #58
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Ja, man kan det! Last ned vekkerklokke-app'. Den finnes som gratisversjon og som tikronersversjon. Jeg har den til tier'n. (Mest fordi jeg ikke visste at den fantes gratis.) Der kan man velge lyder fra sangene du har fra mobilen.

Jeg finner ikke noen slik vekkerklokke-app! Har du et navn?

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 01:03   #59
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.139
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

Vanlig vekkerklokke med en skikkelig grell, fæl lyd. :/

BM: har snart bursdag.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-10, 07:41   #60
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vekkeklokkespinoff - Hva våkner du til?

I teorien skal jeg våkne av froskekvekk på IPhonen.
I praksis våkner jeg av barna, og de kommer desverre uten slumrefunksjon.

Jeg sliter veldig med å stå opp på høsten og vinteren.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no