Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i ønskeskuffen!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-21, 11:04   #41
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Skal vi se...

Skottland
Cornwall
Isles of Scilly
Australia
Borneo
Madeira
Toscana og Roma
Santorini
Japan

Blant annet.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 16:21   #42
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Drømmer daglig om reiser.
1. Bali med venninne
2. Spania eller Hellas med barna.
3. Helgelandskysten, blir kanskje alene?
4. Tur med kjæreste.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 17:01   #43
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg orker ikke/gidder ikke å drømme om noe før jeg vet at jeg får dratt noen steder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 17:35   #44
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg vil på konsert med mange mennesker og bråkete musikk. Samme hvor, bare jeg kan få skikkelig crowdfeeling.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 17:54   #45
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg orker ikke/gidder ikke å drømme om noe før jeg vet at jeg får dratt noen steder.

Du får jo dratt en gang, håper jeg?
Jeg har veldig anlegg for drømming, men skjønner at ikke alle driver så mye med det.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 17:59   #46
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vil på konsert med mange mennesker og bråkete musikk. Samme hvor, bare jeg kan få skikkelig crowdfeeling.

Enig!!!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 18:02   #47
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg drømmer om New York på høsten med en tur til Poughkeepsie og Rhinebeck, en tur til Minnesota, London in the spring, Helsinki og Portugal. Også en tur til Fanø i Danmark, Edinburgh og Amsterdam. Det er de turene som gikk i vasken nå, men som jeg fortsatt håper på at skal bli gjennomført en dag.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 18:45   #48
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Gran canaria på voksentur med fjellturer håper jeg å få til høsten. Ellers så håper jeg på USA tur som er halveis planlagt kan gjennomføres. Vil til Skottland, og London.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 19:31   #49
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.667
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Stikk av bussen...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-21, 20:23   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Du får jo dratt en gang, håper jeg?
Jeg har veldig anlegg for drømming, men skjønner at ikke alle driver så mye med det.

Joda, jeg får jo dratt en gang. Men hvis det er neste sommer for eksempel så er det å reise med en 16.5 åring og muligens en 19.5 åring. Det virker litt annerledes å planlegge det enn den ferien vi planla i fjor når de var 14 og 17 år.

Så jeg klarer liksom ikke helt å sette meg inn i det enda. Men jeg har selvsagt steder jeg har lyst til å dra. Jeg tar det bare ikke ut av skuffen riktig enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 10:32   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg drømmer om New York på høsten med en tur til Poughkeepsie og Rhinebeck, en tur til Minnesota, London in the spring, Helsinki og Portugal. Også en tur til Fanø i Danmark, Edinburgh og Amsterdam. Det er de turene som gikk i vasken nå, men som jeg fortsatt håper på at skal bli gjennomført en dag.

Har du vært i Rhinebeck og Poughkeepsie? Nydelig der, særlig om høsten. Vakre farger! Jeg bodde tre år i Stamford, CT, og var da oppover der på tur.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 10:39   #52
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg vil gå på kino og konsert! Guns'n Roses i Stavanger neste år, men jeg har ingen som vil bli med meg.

Fyller 50 år neste år, så drømmen er å feire den på CMAFest, Nashville, sommeren 2022 eller 2023.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:11   #53
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har du vært i Rhinebeck og Poughkeepsie? Nydelig der, særlig om høsten. Vakre farger! Jeg bodde tre år i Stamford, CT, og var da oppover der på tur.

Ja, har vært der, og det er på høsten vi tenker å dra. Rhinebeck wool & sheep festival, hilsen strikkenerden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:18   #54
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.645
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Garnfestivalen i Edinburgh! Den skal jeg til!
(En gang)
Og Kidney Summer school i Italia! Enda mer for spesielt interesserte

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:21   #55
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Garnfestivalen i Edinburgh! Den skal jeg til!
(En gang)
Og Kidney Summer school i Italia! Enda mer for spesielt interesserte

Den har jeg planer om å få med meg en fang til også. Krysser bare fingrene for at den blir arrangert igjen.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:25   #56
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Tur til Spania for å drikke vin med venninner snøggast råd her også.

Og London for å besøke eldste som studerer der borte. Hun har «vært der» i snart to år nå; gjett om jeg angrer på at hun skulle får «bo seg litt inn først» før jeg besøkte henne.

Mer tør jeg ikke drømme om nå…

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:50   #57
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg blir helt på gråten av å lese denne tråden.

Pøbelprinsessens 18-årsgave er tur med meg til NY-city. OG siden jeg har venninner i Poughkeepsie og i nærheten av Woodstock, må i nok en tur upstate også. Men hun rekker ganske sikkert å fylle 19 (om litt over en måned) og kanskje 20 også før det skjer.

Jeg har booket hotell, men ikke fly til kanariøya lillesøs og jeg har vært på ganske mange ganger nå. Vi håper på å reise enten i november eller januar.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:55   #58
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.424
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Jeg blir også litt deprimert av denne tråden. Vi pleide å reise langt over gjennomsnittet. Type 2-3 interkontinentale og 5-6 reiser i Europa per år, samt diverse Norgesturer til familie og venner. Jeg hadde alltid planlagt minst 2 reiser fremover og brukte faktisk timesvis hver eneste uke på å planlegge om steder vi skulle til. Jeg orker ikke ha noen billetter i ønskeskuffen, blir bare ikke det samme når jeg ikke kan planlegge og glede meg. Så min ønskeskuff er tom selv om det enda er mange steder jeg har lyst til å reise til.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:58   #59
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Det jeg har aller mest lyst til akkurat nå er å dra i Operaen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-21, 11:58   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.855
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Garnfestivalen i Edinburgh!

Det hørtes morsomt ut!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no