Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum > Spanskkurs

Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Spanskkurs Forum for spanskkurs.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-12, 11:42   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Etter lenge å sunget på zumbasangene synes jeg det er på tide å lære spansk så jeg skjønner hva det er jeg synger.

Den beste måten vil vel være å bo i et spansktalene land en stund, men det lar seg ikke gjøre.

Folkeuniversitetet tilbyr spanskkurs. Er det noen her som har deltatt på slike kurs? Hva slags erfaringer har dere gjort dere? Er det mulig å lære nok av språket til å føre vanlige samtaler?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 14:25   #2
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Jeg har deltatt på et slikt nybegynnerkurs. Det er helt ok, men man trenger mange kurs før man kommer noe særlig avgårde. Jeg gikk privat hos en dame etterpå, sammen med noen andre, og det gikk litt fortere, men ting tar tid uansett.
Ulempen med Folkeuniversitetskurset var jo at man var mange i alle mulige aldre, noen satset mer enn andre, noen hadde ikke studert på ørten år etc etc slik at det ble ganske ofte stående i stampe. Jeg husker også en av damene som gikk i protest fordi hun syntes det var for vanskelig.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 20:50   #3
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Jeg har undervist i slike kurs i tre ulike byer. FU går for å ha den beste kvaliteten, men det er jo ikke særlig intensivt, da. Man lærer like mye å snakke spansk som man gjør i videregående skole.
Med et sånt kurs i bagasjen, kan det derimot være overkommelig å skaffe seg en privatlærer. Finn deg en arbeidsledig spanjol e.l.
Er du seriøst interessert, tar du et intensivt kurs i Spania en sommer og kombinerer det med familieferie/husmorferie f.eks. På språkskoler som Instituto Cervantes (kjede) kan man skreddersy kurs etter sine behov uten at det koster alt for mye.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:25   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Er du seriøst interessert, tar du et intensivt kurs i Spania en sommer og kombinerer det med familieferie/husmorferie f.eks. På språkskoler som Instituto Cervantes (kjede) kan man skreddersy kurs etter sine behov uten at det koster alt for mye.

Takk for tips! Årets ferie er bestemt, men ikke den for neste år.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:33   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spanskkurs via Folkeuniversitetet?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har undervist i slike kurs i tre ulike byer. FU går for å ha den beste kvaliteten, men det er jo ikke særlig intensivt, da.

God beskrivelse .
Det som fascinert meg mest var damene som hvinte når de syntes det gikk for fort (det gikk uhyre sakte).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no