Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 19:17   #41
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit?

Jeg har modellegger. Og det er ikke tull engang. Men magen og lårene derimot.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:29   #42
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Enda flere fra byen?!



Det trodde jeg helt ærlig at du visste, har flagget det før

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:33   #43
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Vimsen da.. du er da ikke feit! *dåner i vinkel*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:33   #44
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit?

Jeg er treg og ukonsentrert. : peker på nick:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:34   #45
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Vimsen da.. du er da ikke feit! *dåner i vinkel*

Eh... er det SÅ lenge siden du så meg at du har glemt hvordan jeg ser ut??

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:35   #46
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Jeg husker da hvordan du så ut. Og du er IKKE feit!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:38   #47
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Feit ja. Det er et negativt ord for meg også. Eg var feit då eg var 105 kilo fordelt på 172 cm. No, 20 kilo seinare, ser eg at eg fortsatt er stor men langt frå feit. Det er godt å mentalt sett ha kvitta seg med den tanken. Eg blir heller ikkje kalla feit lengre på jobb. Det vart eg for ti kilo sida.

Feit er et veldig negativt ladet ord ja...
Jeg tenker ikke på andre som feite, bare meg selv. Selv om jeg har gått ned 26 kg siden januar i fjor, så tenker jeg bare feit når jeg tenker på meg selv.

Jeans har jeg forøvrig brukt hele tiden, Vimsen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:46   #48
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.



Det trodde jeg helt ærlig at du visste, har flagget det før

Jeg visste.

Hun er vel en nabo. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 19:58   #49
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg visste.

Hun er vel en nabo. Fnis.

Jeg er hvertfall noens nabo

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:14   #50
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Jeg er ingens nabo!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:36   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg kan bare skilte med å være ei jævla horefitte og å bli spytta etter. Jeg er jo bare i skolen.

Jeg er også i skolen og har vel blitt kalt noe sånt et par ganger. Pluss blitt spytta etter. Men jeg jobber jo med de små ungene som forguder læreren sin over alt på jord. Ulempen er at de er bånn ærlige og sier alt rett ut: Har du bare en bukse du Kristin? Og de legger merke til alt: Hvorfor har du to hull i det ene øret?

For å svare på spørsmålet, så har jeg aldri tenkt på at man blir feit i dongeribukser. Du kan vel kjøpe dongeri så mye du vil bare du liker det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:37   #52
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?

Moren min er forresten også lærer. Hun fikk denne en gang: Du har så svære daier at du må bruke bh! (Noe hun forøvrig absolutt ikke har).

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:40   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?


Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg jobber med datamaskiner, ikke mennesker!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:46   #54
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.


Nå kom jeg akkurat på hvorfor jeg jobber med datamaskiner, ikke mennesker!

For de kan du progammere til å si Du ser utrolig flott ut i dag, Blondie! ?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:47   #55
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er man for feit?

i følge kleskjedene er man for feit når man ikke bruker S i klær....

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:48   #56
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Dette med å føle seg "for feit" er noe som sitter i hodet. Det er utrolig trist at noen lar seg hemme av kroppen sin på den måten når de ellers er flotte mennesker. Forbannede kroppsfikserte samfunn som gir folk totalt unødvendige komplekser. Og forbannede eldgamle konvensjoner om hvordan det passer seg å gå kledd som legger undøvendige bånd på folk.

Jeg føler meg ikke veldig feit før jeg går i butikken for å kjøpe klær. Da skjønner jeg at jeg er feit..... Frustrerende

Dersom jeg skal ha en overdel skjønner jeg at jeg mangler en pupp. Alt av selskapstøy og andre overdeler er utringet....for å vise puppene.....grrrrr....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:49   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.906
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

i følge kleskjedene er man for feit når man ikke bruker S i klær....



Før jeg fikk barn var jeg i en klesbutikk i Kuala Lumpur og prøvde en shorts. Den var i størrelse xxl, det største de hadde i butikken. Jeg kommer aldri til å glemme ansiktene på de leende butikkdamene da de så at jeg ikke fikk den over lårene engang. Til info kan jeg si at jeg veide rundt 60 kg den gangen og har tynne lår!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:53   #58
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når er man for feit??

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg kan bare skilte med å være ei jævla horefitte og å bli spytta etter. Jeg er jo bare i skolen.

Nå er jeg beredt til lærergjerningen :lærerstudenten:

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:55   #59
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når er man for feit?

Jeg bruker å kjøpe slike elastiske bukser. Tror det heter stretsj? aner ikke hvordan det skrives.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-07, 20:56   #60
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.787
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

For de kan du progammere til å si Du ser utrolig flott ut i dag, Blondie! ?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no