Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeder du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skjer det at du kjeder deg?
Det skjer maks noen få ganger per år 52 43,70%
Det skjer noen gang i måneden 13 10,92%
Det skjer noen gang i uken 13 10,92%
Det skjer ca hver dag 12 10,08%
Que? 29 24,37%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-13, 08:01   #41
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Tja, jeg vet ikke helt om det kan kalles å kjede seg, men jeg blir veldig frustrert og rastløs i perioder jeg ikke klarer å gjøre det jeg vil pga fysiske begrensninger.
Dette året har startet med gud vet hvor mange migreneanfall, feks. Og da orker jeg ikke å gjøre stort annet enn å ligge stille i sengen og vente til det går over nok til at jeg kan reise meg opp uten at hodet revner.
Det er ganske sannsynlig at anfallet hadde gått over raskere om jeg hadde tillatt meg å bare sovne med en gang, uten å bruke så mye tid på å ligge å tenke på alt jeg heller kunne ha gjort.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 09:16   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg aldri i den forstand at jeg ikke har mye jeg skulle ha gjort, men kan kjede meg sånn generelt i perioder dersom jeg synes det blir for lite sosialisering og meg-tid. Har blitt mindre sosial etter vi fikk barn pga tiden ikke strekker helt til og i tillegg har vi flyttet sånn at nettverket er mye mindre. Så det hender jeg stopper opp og tenker at nei nå må jeg finne på noe sosialt og morsomt alene, men med venner.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 09:21   #43
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg aldri.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 17:05   #44
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Moro er for meg feil ord. Men jeg kan finne veldig mye interessant.

Finner mye interessant jeg og, men det utelukker ikke at jeg kan finne ting kjedelig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 18:22   #45
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg skulle til å si at jeg kjeder meg ofte, men nå skjønte jeg at det het rastløs i stedet.

Hvis jeg har 3 sekunder uten stimuli, sitter jeg med mobilen eller boken eller iPaden min.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 19:37   #46
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jo jeg kjeder meg nå. En uke på sofaen, tidvis i så dårlig form at jeg ikke orket lese eller konsentrere meg. Nå begynner jeg å bli rastløs, jeg har mer enn nok å gjøre, og all denne innestengte energien kommer nok til uttrykk i et skinnende rent hus imorgen, om treåringen lar meg få lov.
Jeg kjeder meg nok om jeg ikke har vært blant voksne på en stund. Men jeg har alltid nok å gjøre, jeg har bare ikke lyst til å gjøre det...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-13, 21:30   #47
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjeder du deg?

Jeg kjeder meg veldig sjelden! Har alltid strikketøy og bok i veska, så da er jeg reddet selv ved forsinkelser på kollektiv trafikken eller noen blir forsinket. Har alltid noe å gjøre, så sjelden det skjer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no