Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer på offentlig blogg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 23:20   #1
hahaha
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2013
Innlegg: 1
hahaha er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Kommentarer på offentlig blogg

Hva synes dere om å kommentere ting fra en offentlig blogg, andre plasser enn på bloggen?


Sist redigert av hahaha : 12-02-13 kl 23:56.
hahaha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:23   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Har man en offentlig blogg, må man tåle at folk kommenterer på andre steder enn bloggen.


Sist redigert av Chablis : 12-02-13 kl 23:29.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:26   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

At offentlige blogginnlegg diskuteres andre steder enn i bloggen må man nesten gjøre regning med.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:32   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

En offentlig blogg er en offentlig ytring og kan selvsagt diskuteres offentlig (også på forum).

Hets av enkeltpersoner (" Seeee, teite dama med det fjollete huset og enda mer fjollete ungene! Lite teit, da!") er ikke pent, uansett format.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:37   #5
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg skjønner ikke helt meningen med å legge ut lenker til dette, skal du prøve å få i gang en latterliggjøring av bloggeren her inne og? Hun har da sagt klart og tydelig i fra om at hun ikke synes noe om å bli latterliggjort på den måten, det synes jeg det kan være greit å respektere helt uavhengig om man liker det hun blogger om eller ikke.
Hvis målet med å lenke til disse spesifikke innleggene er å henge ut bloggeren enda mer så synes i alle fall jeg at det er du som er teit her.

Sånn for å svare på spørsmålet, har man offentlig blogg må man tåle at bloggen diskuteres, men man skal ikke måtte tåle latterliggjøring og hets!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:41   #6
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg tror det er bloggeieren som har lagt ut det innlegget her. Hun kaller seg hvertfall det samme som på et annet forum hvor hun har lagt ut meldinger som bloggeier.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:41   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg synes man må regne med kritikk og diskusjoner, men hets av person er ikke greit.

Forøvrig holder jeg på å le meg i hjel av hennes beskrivelse av da mannen kom hjem og så svanen i stua. Priceless! http://www.sjarmerendeslitt.com/2013...rbbel.html?m=1

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:44   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Forøvrig, om HI er bloggeren, så synes jeg denne jakten på støtteerklæringer er latterlig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:49   #9
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg blogger selv og har opplevd å bli diskutert i et forum jeg frekventerer i perioder. Jeg gjorde meg ikke tilkjenne og skrev det på kontoen for ting som man må regne med når man har ytret seg offentlig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:50   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Jeg fatter ikke og begriper hvorfor du legger link til denne bloggen på dette forumet.

Hva ønsker du å oppnå?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:50   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Som eksempel på hva jeg vil synes er en ok måte å diskutere en sånn blogg:

Aftenposten hadde en artikkel forrige helg, i boligdelen, om et hjem der en av ektefellene sa noe sånt som at "jeg fatter ikke at menn orker å bo i Shabby-chic-helvetet", noe jeg syns var utrolig godt sagt. Og hadde jeg visst om denne bloggen da, så kunne jeg godt, i en diskusjon om den Aftenposten-artikkelen ha brukt bloggen som eksempel på dette interiøruniverset der menn er uvelkomne rote-element i sine egne hjem. Den heter til og med "... og bare mitt".

Det er ikke å hetse noen, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:55   #12
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Av ubetydelige problemer i en tøff verden, tror jeg dette må være det ubetydeligste.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:57   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Vad tycks, HI? Jo, genial måte å generere bloggtrafikk, tenker eg! Svaneinnlegget er hysterisk morsomt og bloggen skil seg ut blant interiørbloggar. Og ein slik tråd som dette, skaffer lesarar. God marknadsføring og morsom blogg.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:57   #14
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Som eksempel på hva jeg vil synes er en ok måte å diskutere en sånn blogg:

Aftenposten hadde en artikkel forrige helg, i boligdelen, om et hjem der en av ektefellene sa noe sånt som at "jeg fatter ikke at menn orker å bo i Shabby-chic-helvetet", noe jeg syns var utrolig godt sagt. Og hadde jeg visst om denne bloggen da, så kunne jeg godt, i en diskusjon om den Aftenposten-artikkelen ha brukt bloggen som eksempel på dette interiøruniverset der menn er uvelkomne rote-element i sine egne hjem. Den heter til og med "... og bare mitt".

Det er ikke å hetse noen, syns jeg.

Enig!

Også tenker jeg at om bloggeier har skrevet HI, er dette en rimelig søkt taktikk for å oppnå støtteerklæringer, eventuelt øke trafikken på sin blogg.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:59   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Forøvrig, om HI er bloggeren, så synes jeg denne jakten på støtteerklæringer er latterlig.

Eg trur bloggaren jakter på lesarar, ikkje støtte.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:59   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vad tycks, HI? Jo, genial måte å generere bloggtrafikk, tenker eg! Svaneinnlegget er hysterisk morsomt og bloggen skil seg ut blant interiørbloggar. Og ein slik tråd som dette, skaffer lesarar. God marknadsføring og morsom blogg.

Jeg synes ikke bloggen er morsom. For krampaktig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:01   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes ikke bloggen er morsom. For krampaktig.

Eg las svaneinnlegget som ein parodi på samtlige interiørbloggar og fann det morsomt. Viss dette mot formodning er på ekte og dama har kjøpt ei svane, er eg einig i at det er krampaktig. Men det må jo vere ein parodi, vel?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:02   #18
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Flott innlegg om svanen og mannens reaksjon. Sånn ellers bryr jeg meg ikke om interiørbloger og slikt i det hele tatt.
Jeg synes det er greit å linke til og kommentere offentlige blogger i forum eller andre steder på nett, men det er selvfølgelig aldri greit å være ufin eller slem.

Og så lurer jeg på hvorfor man kommer til et nytt forum for å ta opp en sak som tydeligvis foregår i blogg og på et annet forum.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:03   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Vad tycks, HI? Jo, genial måte å generere bloggtrafikk, tenker eg! Svaneinnlegget er hysterisk morsomt og bloggen skil seg ut blant interiørbloggar. Og ein slik tråd som dette, skaffer lesarar. God marknadsføring og morsom blogg.

Gjør den? Jeg synes den går inn i rekken av dusinvis av ShabbyFolkeligChick-blogger. Jeg ser ikke forskjell og ingen av dem har tenkt en original tanke rundt interiør på årevis. Gjesp. Ikke er hun morsom og i sine innlegg der hun svarer folk som ikke er udelt positiv, viser hun så lite takt og stil at jeg skjemmes.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015

Sist redigert av Vianne Rocher : 13-02-13 kl 12:52.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 00:05   #20
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg las svaneinnlegget som ein parodi på samtlige interiørbloggar og fann det morsomt. Viss dette mot formodning er på ekte og dama har kjøpt ei svane, er eg einig i at det er krampaktig. Men det må jo vere ein parodi, vel?

Det er ingen parodi nei.

Enig med VR i det siste hun skriver.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no