Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ryktepoeng

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-10, 21:43   #21
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.412
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av man, her.

Det er veldig fint å vite at noen liker det man skriver.

De fleste grønne jeg får, er fra folk som ler av det jeg skriver.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 21:45   #22
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg er heller ikke på forumet for å få prikker eller poeng. Men jeg er som HI og vil vite. Jeg er litt kontrollfrik. Det er ikke fordi jeg skal bruke reglene vedrørende prikking og poeng. Jeg vil bare vite.

På lik linje som det andre jeg får vite/lære/skjønne/forstå/[insert egnet ord] her inne på FP.

Samme her - det er da helt normal nysgjerrighet. Synes ikke det er rart at noen lurer på sånt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 22:28   #23
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.277
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tilbakemeldingene er en helt fin ting. Det var ikke det jeg mente.
Tenker mer på hvor masse poeng ditt og datt.
Så er jeg et kjedelig menneske som ikke bryr meg med slikt da. Jeg er på forumet for litt andre grunner.

Sier du at jeg er her for prikkenes skyld? Hahaha! Da skulle jeg vel gitt meg for lenge siden. Hilsen hun med fire års fartstid som såvidt har kravla seg over de magiske tusen poengene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 23:48   #24
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ryktepoeng

Hehe, ja fy fakerten for et menneske du er jolie! Så grunn atte. *tisktisk*

Nei, det var ikke det som var ment. Jeg snakket kun om meg selv og det var absolutt ikke ment som noe hentydning til noen andre. Hverken deg eller noen andre her i tråden.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.

Sist redigert av Vito : 10-12-10 kl 23:53. Årsak: Ok, greit med et knegg så en ser hvilke sinnstemning det var skrevet i.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 23:51   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.277
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

Shallow me.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:04   #26
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Poeng? Jeg gir mange, tror jeg. Men jeg aner ikke hvor mange.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:07   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Nå har jeg sjekket, og jeg gir 9 poeng.
Er det mange? Ja? Og 9 poeng i grønne, men kun 4 i røde? Eller 5? 4,5?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:08   #28
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men for å svare seriøst. Jeg gir 3 prikker tror jeg. Det tar med andre ord litt tid. Det kommer an på hvor lenge du har vært medlem, hvor mange prikker du har og har gitt tror jeg. Og så er det en regel som sier at ingen skal kunne gi mer enn 10 prikker, så hver gang noen oppnår 11 prikker, blir alle degradert.

Jeg gir også 3 poeng. Man stiger laaangsomt.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:12   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

De fleste grønne jeg får, er fra folk som ler av det jeg skriver.

Men, da liker de det joh

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:30   #30
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ryktepoeng

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå har jeg sjekket, og jeg gir 9 poeng.
Er det mange? Ja? Og 9 poeng i grønne, men kun 4 i røde? Eller 5? 4,5?

Ni poeng er i sannhet mange poeng. Så mange at vi snart risikerer å bli nedjustert alle mann alle om du kommer mye høyere opp. Så iiiiikke si noe! Jeg venter og venter i håp om å få ett poeng til slik at jeg har injurierende kraft.

Ja, og så gir du fire i minus.

For en mer utfyllende tråd om grønne og røde prikker, ta en titt på denne klassiker-nomierte tråden.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 00:40   #31
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ryktepoeng

Jeg sier sjelden så mye smart at hele FP blir nedjustert.

Og, etter å ha studert ryktegreiene, så er det flere over meg som bør holde munn. Jeg kan enda si mye svada.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no