Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-06, 20:36   #141
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Husker 80-tallet, ja.

Jeg var moteløve og sa skikkelig lækker ut. Ser at skulderputer og sånne gensere med stor hals som sklir ned på skulderen er tilbake igjen. :grøsse:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:50   #142
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Noe spesielt du vil fram til Sitrusfrukten?

80-tallet var ikke et spesielt heldig 10år. Verken motemessig eller musikkmessig.

Veldig enig, men det er noe med å mimre likevel.

Men kommer aldri til å ha sååå høyt hår, eller strikkegenser stappa ned i jeansen, pumps til hver en anledning, doble skulderputer

Musikken var heller ikke mye bra, men det er noe med at det bringer fram noen søte minner.

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:19   #143
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Veldig enig, men det er noe med å mimre likevel.

Men kommer aldri til å ha sååå høyt hår, eller strikkegenser stappa ned i jeansen, pumps til hver en anledning, doble skulderputer

Musikken var heller ikke mye bra, men det er noe med at det bringer fram noen søte minner.

komo

Ikke helt enig i at musikken ikke var bra. POP-musikken var ikke bra, men det ble gitt ut mye bra på 80-tallet.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:20   #144
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Musikken var heller ikke mye bra, men det er noe med at det bringer fram noen søte minner.

komo

Hva er det du sier???? Musikken har aldri vært bedre enn den gang.... Jeg er skrekkslagen

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:54   #145
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Joa, men jeg var så ung den gangen at jeg kunne skylde på "å ha kledd på meg sjøl". 1990-tallet derimot.

Er forøvrig enig i at det er mye tvilsomt ute og går fra 1980-tallet. Men folk må jo få gå med det de vil for min del.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:20   #146
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Det er ufattelig kjipt at denne tråden fortsatt lever.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:01   #147
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Leve 80-tallet! Leve traaden!

Fant desverre ikke cerise-rosa paa kartet

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:03   #148
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Luggen min var så stiv at ikke en orkan kunne tatt knekken på den

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 18:36   #149
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det er ufattelig kjipt at denne tråden fortsatt lever.

Måtte bare.....



__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:20   #150
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Den gang alt var så jævla stygt. La meg bare si en ting, det er fortsatt stygt!

Og med dette ønsker du å få fram.....????

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:44   #151
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Apropo åttitallet og Dynastiet…jeg klarte å overbevise min kjære lillesøster om at hun var adoptert av en stygg dame og jeg var resultatet av min fars forhold til Linda Evans/Krystle og at hun snart kom fra USA og hentet meg

Jeg synes forøvrig ikke alt var stygt, men noe kunne vært tonet ned en smule…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 19:51   #152
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

80-tallet var en fin tid. *mimre-mimre* Debbie, Dolly, Date, Young Yellow, Lady-fix, strikkgensere, Ball, Pimp und so weiter.
Ok, man var vel ikke akkurat velkledd (selvom det føltes sånn på den tiden...), men musikken kan man ikke si noe negativt om! Simpelthen eeelsker 80-tallsmusikk.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:25   #153
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Apropo åttitallet og Dynastiet…jeg klarte å overbevise min kjære lillesøster om at hun var adoptert av en stygg dame og jeg var resultatet av min fars forhold til Linda Evans/Krystle og at hun snart kom fra USA og hentet meg

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 21:31   #154
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Husker ingen av dere 80-tallet, eller?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

POP-musikken var ikke bra, men det ble gitt ut mye bra på 80-tallet.

Det var i grunnen det jeg mente! Selvfølgelig var det bra musikk da også, men 10-året sett under ett var skralle greier!

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no