Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bilstol nr 2?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-19, 10:26   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Bilstol nr 2?

Vi har en besafe izi "eller et eller annet" som er kun bakovervendt og kun isofix og som jeg tror går til 18 kg (eller om det er 25 husker jeg ikke, egentlig ikke poenget her).
Bil nr 2 har ikke isofix, så vi frakter 4 åringen (ca 14 kg og 95 cm) kun i bil nr 1.
Nå skal vi bytte ut bil 2, og da med en med isofix. Bil 1 er en 7 seter og den vi bruker på langtur og på veier med større hastighet. Bil 2 brukes lokalt og 95% av tida på vei medmax 50 kmt.
Det er mulig vi flytter stolen vi har til "nybilen" om det er plass og kun flytter den over til bil 1 når vi må ha den store bilen. Men hun vil trenge et nytt sete etterhvert, så da er spørsmålet hva vi bør kjøpe og når? Hun er liten og lett, så hun kan sikkert bruke den stolen hun har til skolestart. Men vil vi flytte stolen frem og tilbake eller vil vi ha ny i nybilen? Beltestoler mener jeg å huske går fra 15 kg. Vil vi ha en slik en når hun bikker 15 kg? Eller bør hun vente enda lenger med ren beltestol?
Jeg har ikke kikket på noen stoler enda. Spør de smarte her først....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no