Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 07:34   #801
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Er vi ikke ferdige med å være sure på tyskerene?

Det kan tenkes at f.eks. våre eldre hadde reagert biiiiiittelittegranne på å sett tyske flagg i 17.mai-toget. Du som er så ung og kanskje ikke spesielt opptatt av historie føler det sikkert annerledes.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 08:34   #802
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg vil se all verdens flagg i 17. Mai- toget. At min bestemor ville snurpet sammen munnen av et dansk flagg i toget, får så være.

Skremmern: "Da er du historieløs." Der hadde du en skikkelig bra diskusjonsteknikk på gang. Som å forsøke å stikke med " du er dum!" når noen er uenig med deg.

__________________
~Maybe it's time to heal~

Sist redigert av Kirsebær : 20-05-11 kl 08:45. Årsak: Å poengtere dårlig diskusjonsteknikk med snilling er vel ikke bra ...
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 08:36   #803
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det var ikke meningen å hentyde noe sånt, men jeg tenker at personen må være historieløs, og det står jeg fortsatt ved.

Jeg ønsker ikke andre flagg velkommen denne dagen, men jeg håper alle nasjonene vil samles under det norske.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 08:43   #804
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg tenker at noen kan ha mye historisk kunnskap og interesse, og likevel mene at det å gi uttrykk for at "Pakistan feirer med dere" er en bra ting og en god utvikling.
Eller Tyskland, siden et var ditt eksempel. Spesielt Tyskland, kanskje.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 08:44   #805
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Og sorry for snilling. Det var tøyseguri av meg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 09:18   #806
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenker at noen kan ha mye historisk kunnskap og interesse, og likevel mene at det å gi uttrykk for at "Pakistan feirer med dere" er en bra ting og en god utvikling.
Eller Tyskland, siden et var ditt eksempel. Spesielt Tyskland, kanskje.

Ja, og det er nok fordi du er ung. Jeg er ung, jeg med, men etter å ha pløyd gjennom 3 bøker fra andre verdenskrig på rimelig kort tid, forstår jeg meget godt at tyske flagg kan føles høyst upassende for de som har opplevd okkupasjon og krig på kroppen. Min bestefar har krigsmareritt omtrent hver natt fremdeles, og jeg vet med sikkerhet at det hadde ikke føltes riktig for ham å se tyske flagg vaie i vinden denne dagen. Flagget er et symbol, det har en symbolsk betydning, og det er ikke til å komme fra, og jeg synes det er EKSTREMT viktig å ikke glemme denne delen av historien selv om det begynner å bli færre krigsveteraner og folk som husker den tiden. Det har med respekt å gjøre.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 09:56   #807
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Er fullstendig på linje med Skremmern!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 10:18   #808
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg må bare le litt av denne tråden. Stakkars Ladybug, som startet en tråd for å finne inspirasjon til fine ord hun kunne sette i statusfeltet, og fikk over 800 svar om det stikk motsatte ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 10:20   #809
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Ja, og det er nok fordi du er ung. Jeg er ung, jeg med, men etter å ha pløyd gjennom 3 bøker fra andre verdenskrig på rimelig kort tid, forstår jeg meget godt at tyske flagg kan føles høyst upassende for de som har opplevd okkupasjon og krig på kroppen. Min bestefar har krigsmareritt omtrent hver natt fremdeles, og jeg vet med sikkerhet at det hadde ikke føltes riktig for ham å se tyske flagg vaie i vinden denne dagen. Flagget er et symbol, det har en symbolsk betydning, og det er ikke til å komme fra, og jeg synes det er EKSTREMT viktig å ikke glemme denne delen av historien selv om det begynner å bli færre krigsveteraner og folk som husker den tiden. Det har med respekt å gjøre.

Jeg er enig. Pappa er en av dem som fremdeles ikke har tilgitt tyskerne, for han er gammel nok til å huske at han og familien ble drevet fra hjemmet sitt og tvunget opp i fjellet.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 10:27   #810
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Jeg som ikke har opplevd det selv engang, føler det på kroppen, og jeg ble helt satt ut og faktisk ganske kvalm av Autofil sin uttalelse.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 10:59   #811
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg er enig. Pappa er en av dem som fremdeles ikke har tilgitt tyskerne, for han er gammel nok til å huske at han og familien ble drevet fra hjemmet sitt og tvunget opp i fjellet.

Dagens tyskere kan ikke noe for hva deres besteforeldre gjorde, samme som at jeg ikke gidder å stå til ansvar for vikingenes herjinger.

Utenlandske flagg plager ikke meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 11:44   #812
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dagens tyskere kan ikke noe for hva deres besteforeldre gjorde

Dette synes jeg faktisk er et VELDIG viktig poeng.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 11:52   #813
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det går vel an å ha to tanker i hodet på en gang? Jeg er av de liberale, som synes flaggdiskusjonen er helt idiotisk all den tid det knapt finnes utenlandske flagg på 17. mai. Det blir litt i gata aksjoner mot innvandrere som skal få førerkort fordi tre stykker i Norge synes at det er en lur ting.

Jeg hisser meg altså ikke opp over ett og annet utenlandsk flagg på 17. mai. Men jeg kan faktisk forstå at et tysk flagg på 17. mai bringer opp traumatiske minner for en del. Her ligger det mye historie og symboler bak. Og det tror jeg faktisk tyskere flest også vil forstå. Er det noen som har sett tyske flagg på 17. mai, forresten?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 11:56   #814
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Irma: nope. Tror ikke jeg så et eneste utenlandsk flagg hele 17. mai jeg. Men jeg så bare barnetoget da, ikke borgertoget.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 12:35   #815
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dagens tyskere kan ikke noe for hva deres besteforeldre gjorde, samme som at jeg ikke gidder å stå til ansvar for vikingenes herjinger.

Nettopp. Der sa du det jeg egentlig mente å si. Jeg vil tro at de færreste av dagens tyskere er særlig stolte over Hitlers bravader på 30- og 40-tallet.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 12:39   #816
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Nettopp. Der sa du det jeg egentlig mente å si. Jeg vil tro at de færreste av dagens tyskere er særlig stolte over Hitlers bravader på 30- og 40-tallet.

Det skjønner selvsagt dagens åttiåringer også. Håper jeg. Greia er vel at dette er ting som sitter litt i ryggmargen. Et traume og gamle minner som vil kunne vekkes til live ved å se et tysk flagg vaia nettopp på en symboltung dag som 17. mai. Det ser uansett ut som om dette er et ikke-problem i praksis. Det betyr ikke at det ikke er en interessant diskusjon, bare for å ha sagt det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 12:42   #817
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Såvidt som jeg skjønte det, da dette var oppe i fjor eller om det var året før, er at utlendingene selv ikke ønsker annet enn å vifte med det norske flagget 17. mai.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 20-05-11, 12:44   #818
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Nei, det er vel kanskje det at det er et ikke-problem som gjør at noen tenker at det er greit. Og diskusjonen er absolutt interessant, i likhet med bunad og hijab-diskusjonen.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 14:08   #819
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne dukket opp hos meg i dag:

Sitat:

Alle vil ha en ny bil, en ny mobiltelefon eller gå ned i vekt. En kreftpasient har bare ett ønske, å bekjempe sykdommen sin. Jeg vet at 97% av dere ikke kommer til å lime dette på veggen sin, men jeg vet at minst 3% av vennene mine vil. Lim dette inn på din vegg, til ære for dem som har tapt, vunnet eller kjemper mot kreft!

Så fiiiiin.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 20-05-11, 14:22   #820
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

‎"Du blir utrolig sterk når du viser andre din svakhet.
Tåler de ikke å se den - er de nok bare for svake.." ♥

...hæ?

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no