Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-05-11, 20:23   #941
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

30 day song challenge er kanon! Bare så synd at jeg i dagevis har lurt på hva som egentlig er favorittsangen min, og derfor ikke har kommet igang...

Ah ja, det er jo så mange å velge mellom.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 21:52   #942
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sånn siden vi trashtalker andres FB-vegger: Jeg har en som skriver om absolutt alt av personlige greier, og har noe sånt som 500 venner. Hun legger ikke skjul på noe som helst, og skriver om overspising, rusproblemer i familien, egne sykdommer og angst og hva det nå skal være. Ispedd en og annen rasisitisk vits, såklart. Det er helt ekstremt, mange updates om dagen. Og de bildene hun legger ut. Det burde vært en omsorgsfunksjon, et facebookvern, som kan si til folk at de må skjerpe nettbruken.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 31-05-11, 23:34   #943
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Sånn siden vi trashtalker andres FB-vegger: Jeg har en som skriver om absolutt alt av personlige greier, og har noe sånt som 500 venner. Hun legger ikke skjul på noe som helst, og skriver om overspising, rusproblemer i familien, egne sykdommer og angst og hva det nå skal være. Ispedd en og annen rasisitisk vits, såklart. Det er helt ekstremt, mange updates om dagen. Og de bildene hun legger ut. Det burde vært en omsorgsfunksjon, et facebookvern, som kan si til folk at de må skjerpe nettbruken.

Jeg takler ikke sånt, jeg. Hvis jeg ikke synes jeg kan slette personen, ignorerer jeg. Så slipper jeg ihvertfall å gremmes over det daglig.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 01-06-11, 01:37   #944
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

30 day song challenge er kanon! Bare så synd at jeg i dagevis har lurt på hva som egentlig er favorittsangen min, og derfor ikke har kommet igang...

Kom igjen, det er så morsomt. Jeg kunne egentlig hatt sanger fra favorittbandet på hver eneste dags status, men vrir hjernen min for å komme opp med andre ting, og jeg klarer meg fint, om jeg skal si det selv.
Det er kjempespennende å se hva andre legger ut av musikk, og jeg har gjennoppdaget mange gamle perler og ny musikk gjennom dette

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-06-11, 08:18   #945
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Sett dette på statusen din visst du syns ungene dine har vært heldig med mora si ♥
♥ ♥ ♥


__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 01-06-11, 10:33   #946
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv  
Gammel 01-06-11, 11:16   #947
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Sett dette på statusen din visst du syns ungene dine har vært heldig med mora si ♥
♥ ♥ ♥

Genial!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå  
Gammel 01-06-11, 11:17   #948
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Sett dette på statusen din visst du syns ungene dine har vært heldig med mora si ♥
♥ ♥ ♥


Den var jeg faktisk fristet til å kopiere, det har aldri skjedd før. Men jeg gjorde det ikke.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 01-06-11, 11:32   #949
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Den var jeg faktisk fristet til å kopiere, det har aldri skjedd før. Men jeg gjorde det ikke.

I så fall er det greit å kopiere den uten skrivefeil...

Avatar er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 11:32   #950
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

30 day song challenge er kanon! Bare så synd at jeg i dagevis har lurt på hva som egentlig er favorittsangen min, og derfor ikke har kommet igang...

Jeg har også tenkt på den, men har flere favorittsanger.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 22:20   #951
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

♥ ♥ ♥ Det er den nasjonale datteruken , så om du har en vakker datter som du elsker mer en du kan beskrive, kopier og lim inn dette i din status.
Din datter kommer til å holde din hånd en del av livet, men eie ditt hjerte hele sin livstid. ♥♥
Jeg har to slike!!!!!

 
Gammel 02-06-11, 22:29   #952
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Angående song challenge - Dag åtte, en sang du kan hele teksten til. Den var vanskelig gitt. Jeg kan jo omtrent alle tekstene på spotifylista mi.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 02-06-11, 22:40   #953
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Angående song challenge - Dag åtte, en sang du kan hele teksten til. Den var vanskelig gitt. Jeg kan jo omtrent alle tekstene på spotifylista mi.

Jeg har to favorittband jeg kan bortimot alle tekstene til. Sangene fra disse bandene passer stort sett hver eneste dag, så jeg vrir hjernen for å finne andre artister.
Nå er det straks tid for sang med band jeg hater, og den er lett

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 05-06-11, 22:29   #954
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Mitt navn er Lucy, jeg er 15
år gammel. Jeg
har blondt hår og blå øyne. Jeg har ingen nese eller ører, min
Kroppen er ...
... dekket med arr. Visste ikke jeg fortelle deg ... Jeg er død. Min far ...
.............................. ................................................ drepte meg
med en kjøkkenkniv i 2001. Hvis du ikke sette denne
at
10 andre sider eller gruppe ...... si ...... neste 15 minuttene, ... Jeg vil
vises i kveld ved din seng ... med en kjøkkenkniv som drepte meg, og jeg
vil drepe deg. Uansett hvor gammel du er - Jeg vil drepe deg. Det er
opp til deg om du re-poste dette eller ikke, men det er ingen løgn. Dette er for
REAL! Nå, kopiere denne og lime den på veggene i de 10 andre sider
eller grupper .......................... Din tid er opp



Denne går mye på facebook ser jeg.. Sånne HATER jeg

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 05-06-11, 22:34   #955
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Lenge leve google translate.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 05-06-11, 22:35   #956
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Lenge leve google translate.

Bedre å lese den på engelsk.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 05-06-11, 22:46   #957
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Ja, den er håpløs på norsk. Skjønner ikke at de gidder

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 00:32   #958
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

"Din tid er opp."

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 23:21   #959
Ivars_mamma
We weren't born to follow
 
Ivars_mamma sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 248
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

"Det er ikke mange mennesker en kan stole på, men alle sier, "Hvis du noen gang trenger det, så RING!
Men jeg vil hevde at det er ikke engang 15 personer som vil ta dette til deres status.
Klikk på "liker" hvis du har satt det på statusen din.
Jeg gjorde det fordi det er et faktum av livet, virkelige venner er sjeldne - MEN så verdifulle"

Jeg blir stadig overrasket over hvem som kopierer disse jeg. Har visst mange dårlige venner.

__________________
Mamma til Ivar, født nov 2008.
Ivars_mamma er ikke aktiv  
Gammel 06-06-11, 23:36   #960
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

"Vil du tjene penger på Facebook? Gå til brukerkonto, trykk på kontoinnstillinger, trykk på slett konto og begynn å jobb..."

Denne går igjen hos meg idag,synes den er litt artig,uten at jeg har kopiert den,da.

Rabbit er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no