Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 23:37   #961
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den var bra.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 12:26   #962
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Ivars_mamma, her.

"Det er ikke mange mennesker en kan stole på, men alle sier, "Hvis du noen gang trenger det, så RING!
Men jeg vil hevde at det er ikke engang 15 personer som vil ta dette til deres status.
Klikk på "liker" hvis du har satt det på statusen din.
Jeg gjorde det fordi det er et faktum av livet, virkelige venner er sjeldne - MEN så verdifulle"

Jeg skjønte ikke denne engang, jeg.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 07-06-11, 20:45   #963
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Småvittig...

Sitat:

To fugler satt på en gren og snakket... Så sa den ene: Jeg vet ikke hvor jeg skal bygge redet mitt,... for det er et rede på hver eneste gren her.... Da sa den andre,... bygg det inne på Stortinget du.... Der har de ikke rede på noen ting ...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 21:26   #964
Lisbeth
Aktiv
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 101
Lisbeth er litt kul
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne fant jeg hos en av mine venner på FB:

R.I.P "NAVN" 19xx - 2011

- Ignorer dette hvis du ikke bryr deg!
- Lik statusen hvis du ville blitt lei deg eller grått!
- Kommenter et "♥" hvis du ville kommet i begravelsen min! ♥
- Post denne som din status å se hvem som faktisk bryr seg om deg!



Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 21:31   #965
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Djises ålmaiti.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 21:40   #966
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Ser ut som det har kommet ny variant av "uten bilbelte"-statusen, denne har poppet opp hos meg flere ganger i dag:

Sitat:

Da jeg var liten, hadde jeg ikke X-box, Playstation eller Wii.Jeg hadde sykkel, og sprettert.Vi lekte boksen går og gjemsel.Mamma ringte meg ikke på mobilen, hun skrek mitt navn fra åpene vinduer! Jeg lekte med mine venner UTE, ikke ONLINE! Husarrest var fremdeles en straff, ikke belønning.Post denne på din vegg om du har drukket kranvann, skrapet opp knærne og klatret i trær..og overlevd. Det var tider det ♥

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 21:45   #967
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Det beste med den, for min del, er at den stadig dukker opp hos noen folk mannen har på vennelisten - hovedsakelig unger av gamle kjente.
Den mister liksom litt av punchen når en kid på 15 har den som status.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 21:46   #968
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Lisbeth, her.

Denne fant jeg hos en av mine venner på FB:

R.I.P "NAVN" 19xx - 2011

- Ignorer dette hvis du ikke bryr deg!
- Lik statusen hvis du ville blitt lei deg eller grått!
- Kommenter et "♥" hvis du ville kommet i begravelsen min! ♥
- Post denne som din status å se hvem som faktisk bryr seg om deg!


:gremmes: Stesnuppa har denne på statusen sin nå, og jeg får lyst til å filleriste henne. Og peke på henne å le. Og gi henne en klem. Alt på en gang, egentlig.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 22:02   #969
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Det beste med den, for min del, er at den stadig dukker opp hos noen folk mannen har på vennelisten - hovedsakelig unger av gamle kjente.
Den mister liksom litt av punchen når en kid på 15 har den som status.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 08-06-11, 23:10   #970
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

I'm not beautiful or gorgeous. I haven't got an amazing figure or a flat stomach. I'm far from being considered model material, but I'm me. I eat junk food and love to wear my PJ's and no make-up around the house. I'm random and crazy. And I don't pretend to be someone I'm not. Good mood or Bad mood. I am who I am, love me or not . I won't change ME! Ladies put this as your status if you're proud of who you are!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 12:52   #971
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

:gremmes: Stesnuppa har denne på statusen sin nå, og jeg får lyst til å filleriste henne. Og peke på henne å le. Og gi henne en klem. Alt på en gang, egentlig.

Se meg, se meg, se meg, roper den der. Det er vel det samme mine statusoppdateringer roper, men (noen ganger ihvertfall) er de mer raffinerte.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 13:59   #972
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Denne har jeg i dag og synes den er den fineste statusen ever
"Avsluttende oppgave i jordmorfag levert. Da er det bare å vente på sensuren og autorisasjonen. Nå skal jeg sove"

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 14:22   #973
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Gratulerer, Imma!

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 14:26   #974
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Grattis, Imma!

 
Gammel 09-06-11, 14:54   #975
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Takk, takk

__________________
Say you don't want it
This circus we're in
But you don't you don't really mean it
Imma er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 19:36   #976
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den beste statusen i tråden!

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 19:58   #977
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Den var virkelig fin den Imma! Gratulerer så mye.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 08:20   #978
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Gratulerer Imma!

Kan jeg kopiere?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 10:19   #979
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Gratulerer Imma!

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 20:27   #980
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

Én dag sol, og denne dukket opp

Sitat:

ADVARSEL! HVIS DU FÅR EN MAIL ME BESKJE OM Å FLØTTE SØROVER: IKKJE JØR D!! D E EN LUREMAIL OG D E KJÆMPEVÅTT DÆR OG D BLØS MASSE... JA D GÅR NÆSTN IKKJE ANN Å BO DÆR, Å FOLKAN DÆR E DRITSUR HEILE TIA!!! KOPIER OG LIM INN PÅ DIN STATUS OG ADVAR ALLE ANDRE!

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no