Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Dere som går på Sportsclub

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 20:03   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som går på Sportsclub

Jeg har vært medlem før, meldte meg ut for 2 år siden. Tenkte å melde meg inn igjen nå, men har jo glemt ut mye av det jeg lærte av treningsinstruktøren sist, bla. hvordan apparatene stilles inn og hvilken trening som er best for meg osv. Har jeg krav på en ny gratis instruksjonstime slik som sist, eller må jeg betale for den nå siden jeg har vært medlem før?

Har dere forresten prøvd Bodypump? Er det greit for en fiskebollemuskel-kondis-ikke-eksisterende-person som meg? Forresten så er jeg jo i bedre form nå enn på mange år, men musklene mine er ganske slappe pga. det store vekttapet. Må trene dem opp skikkelig, så da er vel Bodypump ganske bra?

Er det noen andre timer dere vil anbefale for utrente?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:09   #2
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Jeg har ikke trent på SportsClub så det første kan jeg ikke svare på. Men hos oss får man så mange oppfølginger av treningsinstruktørene man ønsker inkludert i prisen. (Elixia).

Det andre spørsmålet: Jeg tror jeg ville gått et par ganger på en lett aerobic-liknende time (step eller høypuls uten hopp eller noe sånt; disse timene har jo styrketrening på slutten) før jeg tok BodyPump. Det siste er super trening, men det er lett å feilberegne vektene når man har en helt "ny" kropp å jobbe med - er redd for at du skal rett og slett enten bli kjempestøl eller ennå verre overanstrenge noe. Innled først med en annen type trening der det er en styrkedel der man bruker kroppens egenvekt som motstand før du begynner å pumpe noe.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:10   #3
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Jeg trener på SATS så timene der heter nok noe annet enn på Sportsclub. På SATS kan man iallefall få så mange rettledningstimer man ønsker. De er opptatt av at man bruker apparatene riktig og at den enkelte trener etter et program som passer denne personen. Regner med at det samme gjelder for SC.
Jeg ville ha begynnt med litt rolige timer ala StramOpp eller Mage/Rygg timene som SATS har. De har også endel flotte Pilates og Flyt/Pilates timer som går på den indre kjerne musklaturen.
Så flott at du melder deg inn igjen og kommer igang med trening igjen. Det gir så mye glede og energi ... og ikke minst selvtillit. Både vekttap og oppstramming av kroppen Iset, du går sommeren blidt i møte!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:11   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Tusen takk for tips.

Jeg skal spørre på SC om dette med treningsinstruktør-timen, for jeg mener å ha lest at man som nylig innmeldt kun får EN time gratis, og om man da vil ha flere går det under "personlig trener" og koster 400,- kroner timen. Men jeg er usikker.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:12   #5
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Jeg er medlem av SportsClub. Tror nok du får en ny time for å lære deg apparatene.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:12   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Jeg trener på SATS så timene der heter nok noe annet enn på Sportsclub. På SATS kan man iallefall få så mange rettledningstimer man ønsker. De er opptatt av at man bruker apparatene riktig og at den enkelte trener etter et program som passer denne personen. Regner med at det samme gjelder for SC.
Jeg ville ha begynnt med litt rolige timer ala StramOpp eller Mage/Rygg timene som SATS har. De har også endel flotte Pilates og Flyt/Pilates timer som går på den indre kjerne musklaturen.
Så flott at du melder deg inn igjen og kommer igang med trening igjen. Det gir så mye glede og energi ... og ikke minst selvtillit. Både vekttap og oppstramming av kroppen Iset, du går sommeren blidt i møte!

Dere har nok rett, jeg begynner litt rolig først, er såpass utrent at jeg må bæres ut fra senteret i hvit kiste om jeg tar for hardt i, tror jeg.

Takk.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:16   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Fra hjemmesidene til SC:



Som medlem i Sports Club:

  • har du gratis treningsveiledning inkludert i medlemskapet,
    ta kontakt i resepsjonen
Ser dessuten at SC skal bli Elixia fra høsten av! SC er kjøpt opp!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:17   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som går på Sportsclub

Ja men jeg trodde det kun gjaldt EN time, men da er det kanskje ikke det?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no