Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Dette var KJEMPEGØY!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-07, 23:11   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Stort smil

Dette var KJEMPEGØY!

I helga var jeg på rafting, og det var topp!
Virkelig å anbefale.
Svømmetesten var en kald fornøyelse for fingrene, og en mister litt pusten i det kalde vannet. Men da bestemte vi oss for at vi ikke hadde lyst til å svømme igjen, og skulle gjøre alt for ikke å velte. Og det klarte vi!

Håper gubben blir med en gang (kanskje til sommeren?), for dette var gøy! Vet han har lyst, for han har spurt i flere år, men det har ikke vært så enkelt å få til.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 00:54   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Høres gøy ut. (Og fryktelige kaldt. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:29   #3
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Mannen syns det er kanon gøy,men jeg er litt pysete så jeg holder meg unna rafting. Syns det ser skummelt ut.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 08:38   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Mannen syns det er kanon gøy,men jeg er litt pysete så jeg holder meg unna rafting. Syns det ser skummelt ut.

Jeg er egentlig litt pysete jeg og, og har alltid syntes det så skummelt ut.
Men jeg var ikke redd et eneste sekund, de er virkelig flinke de guidene.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 14:34   #5
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Mannen og jeg skulle egentlig rafte i Sjoa i sommer, hadde bestilt og all ting. Men det ble kansellert pga flommen. Tror det var 1m 40cm høyere vannstand enn det er forsvarlig å rafte i.
Ble ganske pysete da jeg så de enormt sterke og kraftige vannmassene, og var da egentlig veldig glad for at det ble kansellert. Men nå da jeg leste innlegget fikk jeg tilbake litt av rafting-lysten.
Er du sterk, PrinsesseChiefen? Det jeg er mest bekymret for, er at jeg ikke skal være sterk nok, så jeg faller i vannet hele tiden og ødelegger for de andre sterkingene som sikkert er på rafting-båten

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt



Sist redigert av Ivrig : 29-09-07 kl 14:34. Årsak: skriveleif
Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 14:37   #6
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!



Dette vil jeg også prøve! Hvor raftet du?

Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 14:37   #7
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Jeg har også raftet en gang for en del år tilbake på et kick off vi hadde med jobben. Og jeg skal skrive unna på at det var kjempegøy ja.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 14:48   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Så kult. Har tenkt på det noen ganger jeg også.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-07, 18:53   #9
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette var KJEMPEGØY!

Opprinnelig lagt inn av Shanti, her.

Mannen og jeg skulle egentlig rafte i Sjoa i sommer, hadde bestilt og all ting. Men det ble kansellert pga flommen. Tror det var 1m 40cm høyere vannstand enn det er forsvarlig å rafte i.
Ble ganske pysete da jeg så de enormt sterke og kraftige vannmassene, og var da egentlig veldig glad for at det ble kansellert. Men nå da jeg leste innlegget fikk jeg tilbake litt av rafting-lysten.
Er du sterk, PrinsesseChiefen? Det jeg er mest bekymret for, er at jeg ikke skal være sterk nok, så jeg faller i vannet hele tiden og ødelegger for de andre sterkingene som sikkert er på rafting-båten

Veldig sterk tror jeg ikke akkurat jeg er. Vi var 4 jenter og to gutter i vår båt (og guide da). Tror ikke det er styrken din som holder deg i båten, men mest flaks... hehe. Selvfølgelig hvis du ikke gjør som guiden sier er det større fare for å dette uti, siden det er viktig å komme riktig mot strykene. 3 av 7 båter veltet, og de som ramla ut ble plukket opp av de andre. Ingen som velta flere ganger. Var ikke redd for å falle uti og skade meg, men det var kaldt i vannet , så derfor jeg ville holde meg i båten...
På grunn av litt høyere vannstand begynte vi litt lenger nede i elva og på den "snilleste" elva. (grad 3-4 mot 3-5 i den andre)

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.



Dette vil jeg også prøve! Hvor raftet du?

Voss, Strandaelva http://www.vossrafting.no/vrs/

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no