Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

VM i Sapporo

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 16:38   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

VM i Sapporo

Noen flere som følger med?

Har veldig vondt av Petter Northug. Et perfekt løp fram til 400 m før mål. Får håpe han tar en gullmedalje senere i VM.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 16:58   #2
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: VM i Sapporo

Ja, jeg følger med. Føler virkelig med stakkars Northug nå.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:07   #3
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: VM i Sapporo

Ja,stakkars mann..
Får håpe han kommer sterkere tilbake.

Syns det er kjempe artig med den nye jenta jeg da-Jackobsen

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:14   #4
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VM i Sapporo

Vi følger med, det er jammen ikke så ille å våkne tidlig i disse dager.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:33   #5
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: VM i Sapporo

Til og med jeg har kommet meg ut av senga tidlig uten at jeg må disse dagene, synes det er spennende å se på, men jeg er ikke fult så gal som jeg var før jeg fikk barn, da satt jeg å noterte tider og hopplengder og var helt med.
Synd med Petter Northug i dag, synes det er litt synd med Anders Jacobsen i hopp også, han har jo hoppet så bra i hele vinter, og så plutselig sliter han nå i vm, men jeg har tro på han senere i mesterskapet. Men Roar var jo overraskende i dag da, han har jo slitt litt i vinter,
Astrid Jacobsen (er det ikke det hun heter) var jo veldig overraskende, Hadde ikke hørt noe særlig om henne før, men jeg har ikke fulgt med så bra i vinter eller.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 01:25   #6
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VM i Sapporo

Jeg følger også med *nikkerivrig*

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 11:31   #7
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i Sapporo

Astrid Jacobsen har da gjort det bra tidligere i år? Jeg mener at jeg har hørt om henne i alle fall.

Morsomt med Størmer Steira som fikk bronsje. Takk og pris var jeg ikke oppe tidsnok til å få det med meg direkte.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 13:06   #8
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: VM i Sapporo

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Astrid Jacobsen har da gjort det bra tidligere i år? Jeg mener at jeg har hørt om henne i alle fall.

Det har hun sikkert, jeg har ikke fulgt noe særlig med på langrenn tidligere i vinter. Men VM må jeg jo se,
Av vinteridrett så liker jeg best hopp og skiskyting,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:55   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i Sapporo

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Synd med Petter Northug i dag, synes det er litt synd med Anders Jacobsen i hopp også, han har jo hoppet så bra i hele vinter, og så plutselig sliter han nå i vm

Må innrömme at jeg synes mer synd på Jacobsen, jeg da - han virker som en veldig sympatisk fyr. Har ikke så godt inntrykk av Northug, må jeg innrömme.

Moro å fölge med! Bare så synd at övelsene går midt på natta.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 22:16   #10
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VM i Sapporo

Har veldig sansen for Jacobsen jeg også Han er veldig sympatisk, virker det som. Kanskje jeg syntes det fordi vi er fra nesten samme sted.

Er ofte reportasjer/intervju i lokalavisen av F. Andresen også. Må innrømme at jeg er lei alle unnskyldningene hans om hvorfor det går dårlig. Helt greit at det går dårlig, bare ikke skyld på alt mulig. Liten avsporing det her.

Veldig flott av Størmer Steira i dag! Det var fortjent, hun har vel nok fjerdeplasser, har hun ikke?

Syntes ikke gutta hoppet så verst heller, det ble jo trossalt sølv. Felte en liten tåre for Japans bronse medalje, syntes det var veldig hyggelig at vertslandet tok en medalje.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 08:36   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i Sapporo

Marit bjørgen er ikke i storform, stakkar. Norge henger 22,2 sekunder etter Finland i stafetten, og jeg rekker ikke se ferdig stafetten og få med meg innspurten. Typisk.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 10:46   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i Sapporo

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Marit bjørgen er ikke i storform, stakkar. Norge henger 22,2 sekunder etter Finland i stafetten, og jeg rekker ikke se ferdig stafetten og få med meg innspurten. Typisk.

I ettertid var det kanskje like greit? Huff, Björgen har vel nesten aldri värt så dårlig noen gang, stakkar.

Jeg syntes litt synd på Lars Berger i går også, jeg. Han tar VM-gull, og så fokuserer media bare på at han ikke hadde fortjent det pga flaks med väret. Deretter blir han tatt ut på stafettlaget, og media henger seg kun opp i at Björndalen ble vraket. Vet ikke om jeg hadde klart å ta det med så godt humör som Berger lot til å gjöre.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:27   #13
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: VM i Sapporo

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

I ettertid var det kanskje like greit? Huff, Björgen har vel nesten aldri värt så dårlig noen gang, stakkar.

Jeg syntes litt synd på Lars Berger i går også, jeg. Han tar VM-gull, og så fokuserer media bare på at han ikke hadde fortjent det pga flaks med väret. Deretter blir han tatt ut på stafettlaget, og media henger seg kun opp i at Björndalen ble vraket. Vet ikke om jeg hadde klart å ta det med så godt humör som Berger lot til å gjöre.

Jeg synes ikke Marit gikk så ille jeg. Saarinen regnes vel som en av verdens beste klassiske løpere. Og Marit gikk jo fra de andre.

Ble forøvrig flau av å høre på Bjørndalen i går etter løpet, han virket ikke veldig sympatisk ovenfor Lars Berger. På tvbildene kunne jo man se at Lars hadde snøvær da han passerte fem kilometer. Media fremstiller jo det som han skulle gått under perfekte forhold hele veien.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 11:40   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: VM i Sapporo

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Jeg synes ikke Marit gikk så ille jeg. Saarinen regnes vel som en av verdens beste klassiske løpere. Og Marit gikk jo fra de andre.

OK, jeg må innrömme at jeg ikke så löpet - jeg leste bare på nettavisen at hun hadde tapt veldig mye til teten.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 20:26   #15
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: VM i Sapporo

Lars Berger er rask i sporet og en fortjent gullmedaljevinner. *bastabom* Når vi kjemper så innmari hardt for å beholde intervallstart, så får vi jaggu fokusere på at vinneren fortjener det, spesielt når vinneren er norsk og forskjellig værforhold er en av fordelene/ulempene vi får ved intervallstart. Lars Berger var faktisk raskere i sporet i de to siste øvelsene i skiskytterVM, bare så det er sagt, men han skøyt dårligere enn Bjørndalen. Bjørndalen har vist at han ikke har like god langrennsform som f.eks. i fjor, og da er det bare riktig at Lars Berger får gå stafetten. Det var nå min mening.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no