Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 18:28   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

1 stk passe aktiv gutt (6) og en stk mamma (30) trenger noe å finne på i den lange lærerferien. Budsjettet er ikke ubegrenset, men litt penger finnes. I Norge eller i utlandet, og uten bil. Finnes det noe ferietilbud spesialtilpasset for enslige med barn? Vi trives begge to best i byer/urbane miljøer. Ryanair-flyplass i nærheten.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 18:47   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Både innland og utland? Jeg vet i grunn ikke hvor Ryanair flyr jeg?

London? Det er da sikker ten del ok der for barn også vil jeg tro.
Danmark? Togtur?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 18:47   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Alicante kanskje? Vet ikke om det er Torp eller Haugesund du flyr fra.. men Torp flyr iallefall til Alicante.

http://www.reiseplaneten.no/reisegui...ante/med_barn/
Med barn i Alicante

Alicante er den nær perfekte destinasjon å reise til hvis du har med barn på ferieturen. I tillegg til godt klima og flotte sandstrender som kan holde barn i aktivitet i timesvis, finnes flere attraksjoner rettet mot de minste i og rundt byen. Barna kan få den maten de liker stort sett overalt, og mange restauranter tilbyr egne barnemenyer. De fleste hoteller har barnesenger, og mange tilbyr også barnevakt hvis foreldrene har behov for en kveld alene.
Et besøk på Castillo de Santa Bárbara, først med gondolbane opp til toppen, og så utsikten ned mot byen og stranden vil garantert begeistre. Her kan barn løpe rundt blant kanoner og vakttårn, og etterpå kanskje løpe ned til sentrum igjen på de gamle, men velholdte bymurene.
Cirka 60 kilometer nord for Alicante, i Benidorm, ligger den store fornøyelsesparken Terra Mítica. Her er det karuseller som fryder barn i alle aldre, sjørøvershow, et 100 meter høyt utsikttårn, sirkusforestillinger på romersk vis og en skummel pyramide. De litt større barna kan prøve innendørs paintball eller kjøre minicarts på en speedbane. Inngang 275/205 kroner for voksne/barn. Åpent mellom april og oktober.
I Benidorm ligger også Aqualandia, Europas største badepark. Like ved finner du Mundomar, en dyrepark som fokuserer på sjødyr som delfiner, sjøløver og havskilpadder, i tillegg til papegøyer, vaskebjørner og præriehunder.
Det er også to dyreparker, begge ligger rundt 70-80 kilometer nord for Alicante, hvor barn kan se løver, tigre, kameler, sjiraffer og elefanter. Safari Park Vergel er todelt og har både en vanlig dyrehage, og en safaripark hvor du kan kjøre rundt og se dyrene gå fritt, denne er riktignok kun åpen i helgene. Den andre parken heter Aitana Safari.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 18:55   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Vi skal til Alicante for sjette gang i sommer. Nå kommer det mest av at vi har tilgang til gratis hus, men barna trives godt.

Borgen er et høydepunkt hvert år.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 19:25   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

jeg vet om et fint lite familiehostel i sentrum av gamlebyen. 3 min til sentrum, 30 sek til nærmeste butikk og nærmeste åpne plass(torg) i alicante.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 19:38   #6
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

I "mamma" sto det en artikkel om barn i London for noen mnd siden. Om du vi kan jeg godt grave den frem.
Ellers så er jo Norge et fint land det også...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:00   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Spania er så klart praktisk siden jeg snakker spansk og han forstår det, men Alicante er nok ikke det første stedet jeg velger... Dessuten har jeg vært i Spania to ganger i år, han én gang.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:29   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

I "mamma" sto det en artikkel om barn i London for noen mnd siden. Om du vi kan jeg godt grave den frem.

Jeg kunne være veldig interessert i den artikkelen, vi skal nemlig med barn til London i sommer.

Ellers slår jeg et slag for Sverige. Begynn rett over grensa med Nordens Ark, Lysekil og Smøgen. På Nordens Ark kan man få med seg tigermating, ulvemating eller mating av andre dyr, litt avhengig av hvilken dag man kommer. Man kan også være med å mate dyrene, hvis man melder seg på lang nok tid i forveien. De har hotell hvor frokost, og inngang i parken og på gården er inkludert. Fra Nordens Ark er det kort vei til Lysekil og Havets hus.
Drar man enda litt lenger kommer man til Gøteborg med Liseberg og Universeum. Rett utenfor ligger High Chaparral for dem som liker slikt.

Man kan kjøre buss og tog (tog til Gøteborg koster bare et par hundre), og det finnes masse stugor og campingplasser på veien, og mange fine badesteder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:32   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Storbyferie? Barcelona? Bondegårdsferie i Norge? Telttur?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:36   #10
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Strandhytte på Sardinia, fra Torp!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:37   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Hva med Nice? Har aldri vært der selv, men det er jo by og strand i kombinasjon, og leiebil rundt i området er sikkert fint.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:40   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kunne være veldig interessert i den artikkelen, vi skal nemlig med barn til London i sommer.

Om du sender meg mailadresse, så kan jeg scanne den og sende den til deg på mail om du vil...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:41   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Om du sender meg mailadresse, så kan jeg scanne den og sende den til deg på mail om du vil...

Cool, tusen takk! PM er på vei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 20:42   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Dere kan ta toget til Stockholm - bo på "af chapman" og kose dere glugg i fine byen!

"Skeppsholmen" og "af chapman" er vandrehjem som virkelig ligger helt perfekt til - gangavstand til det meste.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:03   #15
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kunne være veldig interessert i den artikkelen, vi skal nemlig med barn til London i sommer.

Ellers slår jeg et slag for Sverige. Begynn rett over grensa med Nordens Ark, Lysekil og Smøgen. På Nordens Ark kan man få med seg tigermating, ulvemating eller mating av andre dyr, litt avhengig av hvilken dag man kommer. Man kan også være med å mate dyrene, hvis man melder seg på lang nok tid i forveien. De har hotell hvor frokost, og inngang i parken og på gården er inkludert. Fra Nordens Ark er det kort vei til Lysekil og Havets hus.
Drar man enda litt lenger kommer man til Gøteborg med Liseberg og Universeum. Rett utenfor ligger High Chaparral for dem som liker slikt.

Man kan kjøre buss og tog (tog til Gøteborg koster bare et par hundre), og det finnes masse stugor og campingplasser på veien, og mange fine badesteder.

Ah, takk for tips. Vi har bestemt oss for å bruke ca 1 uke på bilferie i vårt naboland, og dette var greit å få med seg nå som vi snart skal legge opp ruten. Jeg fant ut at Sverige er et flott ferieland, sykkel-gåtur langs Göta kanal hadde vi tenkt, så er det jo Koster, Småland (Emil-land) og Astrid Lindgren-verden, Värmland, Mäleren etc.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:12   #16
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.053
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Jeg foreslår også Sverige; synes Gøteborg er flott og tror sønnen din vil like Universeum veldig godt, Gremli. Og Liseberg selvsagt. Og man kan kjøre Paddan-båt. Nordens ark er vi hvert år fordi mamma og pappa har hytte ikke så langt unna, det er flott der og S elsker det, men kanskje vanskelig å komme seg til uten bil? Samme med Lysekil. Havets Hus ble jeg forøvrig litt skuffet over.

Man får mye for pengene i Sverige nå - jeg har nettopp vært i Stockholm - kursen er god og det er generelt billigere der.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:19   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Nordens ark er vi hvert år fordi mamma og pappa har hytte ikke så langt unna, det er flott der og S elsker det, men kanskje vanskelig å komme seg til uten bil?

Faktisk ikke, det stopper buss på parkeringsplassen rett utenfor. Man tar Bussen som går til Gøteborg fra Oslo og bytter en gang. Den bussen går så vidt jeg vet videre til enten Lysekil eller Smøgen og Hunnebostrand.

Havets hus er ikke all verdens, men et artig lite akvarium syns jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:21   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.053
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Faktisk ikke, det stopper buss på parkeringsplassen rett utenfor. Man tar Bussen som går til Gøteborg fra Oslo og bytter en gang. Den bussen går så vidt jeg vet videre til enten Lysekil eller Smøgen og Hunnebostrand.

Havets hus er ikke all verdens, men et artig lite akvarium syns jeg.

Åh ja, det var nytt, det går jo kjempefint ja, med bussen altså.

Helt enig i at Havets hus var helt greit artig, men syntes det var mye kø og relativt dyrt/kommersielt ift størrelsen på akvariet. Man blir jo litt "bortskjemt" med Nordens ark, det er en litt annen stil.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:25   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.414
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Helt enig i at Havets hus var helt greit artig, men syntes det var mye kø og relativt dyrt/kommersielt ift størrelsen på akvariet. Man blir jo litt "bortskjemt" med Nordens ark, det er en litt annen stil.

Ja, Nordens Ark er veldig spesielt. Vi var der nå i påsken og overnattet, det var en super tur. Fikk med oss tigermating og var der nesten alene.

Jeg har vært i Havets Hus bare en gang, for to år siden, og jeg oppfattet det ikke som kommersielt, mer bare et litt sånn lokalt småby-akvarium. Mulig vi var heldige, for det var ikke spesielt mye folk der da heller, selv om det var midt i sommersesongen. Lysekil har noen veldig hyggelige kafeer, forresten. Jeg likte Lysekil bedre enn Smøgen egentlig, jeg blir stressa av sånne superturistsommersteder.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 21:30   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.053
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal seksåringen og jeg finne på i sommer?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, Nordens Ark er veldig spesielt. Vi var der nå i påsken og overnattet, det var en super tur. Fikk med oss tigermating og var der nesten alene.

Jeg har vært i Havets Hus bare en gang, for to år siden, og jeg oppfattet det ikke som kommersielt, mer bare et litt sånn lokalt småby-akvarium. Mulig vi var heldige, for det var ikke spesielt mye folk der da heller, selv om det var midt i sommersesongen. Lysekil har noen veldig hyggelige kafeer, forresten. Jeg likte Lysekil bedre enn Smøgen egentlig, jeg blir stressa av sånne superturistsommersteder.

Jeg er sikkert preget av at det var sykt lang kø og utrolig mye folk der - samt at S slo seg fullstendig vrang på vei til bilen etterpå noe som ødela den totale opplevelsen av byen . Smøgen har jeg aldri vært.

Vi har vært i Nordens Ark om sommeren, likevel er det ikke plagsomt fullt. Så tigermating ifjor og S lurer veldig på om det har blitt noe tigerbarn der? Er det fremdeles en hunn- og hanntiger?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no