Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Skigåere

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-07, 13:15   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skigåere

Hvilke ski har dere?

Hvor brede er de?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 13:56   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skigåere

Jeg tror jeg har Atomic Telemark (kjøpt i 1992). Har ikke snøring på hvor brede de er.
Også har jeg rosa Atomic slalomski. De er noen år eldre enn telemarkskiene, men så fine at jeg nekter å bytte dem ut selv om de er slitt.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 14:12   #3
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.806
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skigåere

Madshus birkebeineren heter skiene mine. Veldig gode ski, litt innsvingt på midten som gjør de litt enklere å svinge med. De finnes i forskjellige hardhetsgrader avhengig av vekt, og det er kjekt, for da får man både perfekt lengde og stivhet på skiene. Hvor brede de er vet jeg ikke, men ganske middels vil jeg si. Ikke smale racer-ski, og ikke brede som fjellski.

Det er ski beregnet på klassisk.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 15:02   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skigåere

Jeg har et par ganske brede fjellski med stålkanter. De er suverene på fjelltur, men nå skal jeg kjøpe meg et par langrennski også, til å bruke i oppkjørt løype i marka. Til det er nemlig skiene mine for brede og tunge.

Så har jeg et par telemarkski som er superbrede, korte og innsvingte, og kun brukes i bakke eller med feller på topptur.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 15:25   #5
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.844
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skigåere

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Også har jeg rosa Atomic slalomski.

Jeg også - fra min verste rosaperiode i 1986. Har ikke kjört slalåm på 12 år.

Langrennsskiene mine er flittigere brukt, det er Madshus - Birkebeiner, tror jeg, et par år gamle. Vet ikke hvor brede de er, men jeg er veldig fornöyd med dem.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-07, 16:25   #6
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skigåere

Madshus - Hypersonic racingski - toppmodellen... Ikke fordi jeg går så mye på ski, men fordi jeg er såpass dårlig at jeg trenger alt som utstyr kan gi!

Der er nå noen år gamle, men fremdeles like gode...

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no