Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-18, 20:54   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Straks på reise til Malaysia og Borneo og må jo lade både klokke og telefon på tur. Noen som vet?

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 23:10   #2
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Jepp, det trenger du. Mener det er 110V. Men ikke samme som i USA, mener det er annen type. Mulig samme som i UK, husker ikke helt.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-18, 23:56   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

De selger kanskje på flyplassen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 00:34   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Du trenger i utgangspunktet adapter. De har samme type som i UK;

Når det er sagt, klarer jeg meg ofte med å stikke en blyant e.l. i det tredje punktet, og så bruke vanlig norsk støpsel. Jeg ville uansett tatt med en adapter.

(Vi skal forresten også til Borneo i sommer)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 09:36   #5
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Du trenger i utgangspunktet adapter. De har samme type som i UK;

Når det er sagt, klarer jeg meg ofte med å stikke en blyant e.l. i det tredje punktet, og så bruke vanlig norsk støpsel. Jeg ville uansett tatt med en adapter.

(Vi skal forresten også til Borneo i sommer)

Oi! så gøy, det er jo ikke akkurat det vanligste reisemålet. Vi drar 7. Juni

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-18, 11:11   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Oi! så gøy, det er jo ikke akkurat det vanligste reisemålet. Vi drar 7. Juni

Nei, det er ganske så utfor allfarvei. Vi drar 30.juni. Blir spennende å høre hvordan dere har hatt det først da!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 05:49   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Løve! Dere kan bare begynne å glede dere! Vi skal tilbake!!

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-18, 07:17   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Løve! Dere kan bare begynne å glede dere! Vi skal tilbake!!

Så kjekt å høre Hvor på Borneo var dere?

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-18, 22:25   #9
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger jeg strømadapter i Malaysia?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Så kjekt å høre Hvor på Borneo var dere?

Vi hadde base i Kuching i Sarawak. Vi var tre dager i Gunung Mulu og en dag i Baku nasjonalpark. Mye klatring og fysisk tung belastning i høy luftfuktighet og heftige temperaturer, men helt fantastisk!

Neste gang skal vi til Ulu Ai og bo med stammen til guiden vår.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no