Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Hvordan er dine håtbørstevaner?
Jeg har kort hår og børster aldri. 18 10,59%
Jeg har kort hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 20 11,76%
Jeg har kort hår og børster ved hvert døbesøk. 0 0%
Jeg har langt hår og børster aldri. 19 11,18%
Jeg har langt hår og børster ved morgenstellet og om jeg skal noe spesielt. 89 52,35%
Jeg har langt hår og børster ved hvert dobesøk. 5 2,94%
Jeg har hår og børster 100 tak før jeg legger meg. 1 0,59%
Jeg bruker kam og har hentesveis. 0 0%
Jeg er mest overrasket over alt du kan lure på, Chanett. 5 2,94%
Annet som jeg skal fortelle om i tråden. 13 7,65%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-12, 11:17   #61
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Det kan gå uker mellom hver gang hårbørsten hilser på håret mitt. Jeg har halvlangt, tykt og glatt hår som ikke floker seg med mindre det er over et år og en sydentur siden siste frisørbesøk.

Som oftest hiver jeg det bare opp i en hestehale eller ei klemme. Jeg vasker ikke en gang hver dag, men hver 2. eller 3 dag. Det blir nemlig heller ikke synlig fett om jeg ikke vasker det så ofte. :sjuske:

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 13:42   #62
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Har kort hår, børster det hver morgen. Det krøller seg i nakken og har lett for å danne pulesveis, så det utgår å ikke børste/gre det.
Selv ikke med langt hår har jeg børstet ofte.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 16:47   #63
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

I am boringly normal.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 17:21   #64
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Har pinnkorte spikerkrøller, så nei, jeg børster aldri.

*Total avsporing* Har du bilde av frisyren din? Har superkrøllete hår og har veldig lyst å klippe det helt kort men tørr ikke.

Ellers børster jeg aldri håret, drar fingrene gjennom etter at det er dusjet og med vann ved behov ellers.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-12, 17:25   #65
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Børster du håret flere ganger i løpet av dagen?

Jeg børster ikke håret. Jeg fingergrer det til nød.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no